Customer Support za bugarski jezik (m/ž)

4 dana do isteka
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb ili Novigrad
Rok prijave:
09.12.2025.

Lugera Talent Solutions (prethodno Adecco) globalni je lider u pružanju usluga u području ljudskih potencijala.

Za našeg klijenta, kompaniju specijaliziranu za distribuciju leća i naočala na globalnoj razini, tražimo komunikativnu i motiviranu osobu za rad na poziciji:

Customer Support za bugarski jezik (m/ž)
Lokacija: Zagreb ili Novigrad

KOJE SU TVOJE ODGOVORNOSTI?

  • Obrađivanje narudžbi te pisana i telefonska komunikacija s kupcima
  • Pružanje podrške kupcima tijekom procesa naručivanja proizvoda
  • Zaprimanje i obrada reklamacija u internom sustavu
  • Bliska suradnja s ostalim odjelima tvrtke
  • Izrada i analiza relevantnih izvješća na temelju specifikacija nadređenih
  • Obavljanje drugih poslova po nalogu nadređenog

ŠTO MI OČEKUJEMO OD TEBE?

  • Minimalno SSS
  • Naprednu razinu bugarskog jezika u govoru i pismu
  • Naprednu razinu engleskog jezika u govoru i pismu
  • Poznavanje rada u MS Office paketu, iskustvo rada u SAP programu je prednost
  • Prethodno iskustvo u radu sa optičkom opremom je prednost, no nije uvjet
  • Odgovoran i pedantan pristup radu te snalažljivost u dinamičnom okruženju

ŠTO TI MOŽEŠ OČEKIVATI OD NAS?

  • Konkurentna fiksna primanja
  • Naknadu za prijevoz i topli obrok
  • Radno vrijeme od ponedjeljka do petka u jutarnjoj smjeni
  • Mogućnost ostvarivanja bonusa ovisno o učinku
  • MultiSport karticu za rekreacijske i sportske sadržaje
  • Rad u brzorastućoj i stabilnoj kompaniji
  • Mogućnost pohađanja raznih edukacija i tečajeva

Ukoliko si zainteresiran/a za navedenu poziciju i udovoljavaš navedenim kriterijima, pošalji nam svoj životopis klikom na gumb za prijavu ispod oglasa.

Dozvola za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem ministarstva nadležnog za rad br. 178/20.

Napomena: kontaktirat će se samo oni kandidati koji uđu u uži izbor.

Prijava

Pošaljite zamolbu za posao i prijavite se na ovo radno mjesto.
Prijavite se za posao →