Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 31.05.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Administrativni djelatnik/djelatnica za međunarodni odjel  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
BIO GARANTIE društvo s ograničenom odgovornošću za certificiranje i kontrolu proizvoda i sustava kvaliteta
Kategorija:
Mjesto rada:
Čakovec
Rok prijave:
31.05.2025.

Nagrade i certifikati

Luppa certifikat
Nositelj Top Workplace nagrade koja se dodjeljuje organizacijama koje su ostvarile izvanredne rezultate, nadmašujući tržišne i industrijske standarde za 20%.

O poslu

Mjesto rada:
ČAKOVEC, MEĐIMURSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Srednja škola 3 godine
Srednja škola 4 godine
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Poznavanje stranih jezika:
Engleski jezik
Njemački jezik
Informatička znanja:
Potrebno napredno poznavanje informatike excel
osnove korištenja računala u Windows okruženju
word
Radno iskustvo:
Nije važno
Vrsta zaposlenja:
Na određeno; zamjena
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
U cijelosti
Vozački ispit:
Kategorija B
Poslodavac:
BIO GARANTIE društvo s ograničenom odgovornošću za certificiranje i kontrolu proizvoda i sustava kvaliteta
Kontakt:
e-mailom: petra.jurinic@ceres-cert.de
Ostale informacije:
Kao međunarodno aktivna grupa kontrolnih tijela, Easy-cert group AG nudi tvrtkama usluge certificiranja prema širokom spektru nacionalnih i međunarodnih standarda za ekološki uzgoj i preradu ekološke hrane, eko tekstila, kao i za niz standarda održivosti. Više informacija možete pronaći na našoj web stranici www.easy-cert-group.com.
Za našu tvrtku Bio Garantie d.o.o. u Hrvatskoj tražimo osobu (m/ž) na puno radno vrijeme - zamjena za prodiljni (40 sati tjedno) za međunarodni odjel u što kraćem roku.
Administrativnog djelatnika (m/ž) za međunarodni odjel
za sljedeće zadatke: - Ažuriranje i unos podataka u IT sustav tvrtke - Ažuriranje certifikata - Upis podataka klijenata - Unos dokumenata u sustav tvrtke - Ostali administrativni zadaci
Što očekujemo: • ili minimalno srednjoškolsko ekonomsko usmjerenje ili slično, uz radno iskustvo u administrativnim poslovima, kao i iskustvo u području odnosa s klijentima • tečno znanje njemačkog i engleskog jezika • sposobnost timskog rada kao i odnos pun poštovanja i povjerenja • visoka razina predanosti i inicijative • vrlo dobro poznavanje MS Officea (Excel, Word, Outlook)
Što nudimo: • mogućnost rada u jednom od najznačajnijih kontrolnih tijela za ekološku proizvodnju u svijetu, u međunarodnom okruženju s oko 40 partnera diljem svijeta • moderno IT okruženje • fleksibilno radno vrijeme i mogućnost povremenog rada od kuće nakon faze uvođenja u posao u dogovoru s voditeljem odjela • temeljito uvođenje u posao i organizirani treninzi • stimulativna primanja, uz pokrivanje putnih troškova za rad iz ureda
Jesmo li pobudili vaš interes? Pošaljite nam svoju prijavu (motivacijsko pismo i životopis na engleskom jeziku) do 31.05.2025. e-poštom na petra.jurinic@ceres-cert.de
Također ćemo rado odgovoriti na sva vaša pitanja putem e-pošte ili telefona na +385993062488 (Marko)
Veselimo se Vašoj prijavi!
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
150242482
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.