Mladinović: Bitna je ideja, odvažiti se, a emocija koju brend nosi je i ključna za uspjeh

Mladinović: Bitna je ideja, odvažiti se, a emocija koju brend nosi je i ključna za uspjeh

Profesor tjelesnog odgoja, profesor jedrenja i inženjer strojarstva stoje ispred brenda zagrebačkog restorana sa svjetskom slavom, koji poslužuje samo jedno jelo. U više varijacija naravno. Često znaju reći da je tajna uspjeha upravo to što ne dolaze iz svijeta ugostiteljstva, što su imali hrabrosti biti i ostati drugačiji.

– Ideja je postojala u mojoj glavi par godina prije nego je došlo do realizacije. S jedne strane brat Sven, skiper, pola godine ne radi na moru te njegov prijatelj s faksa kao operativac Alen i ja krenuli smo u avanturu kao potpuni amateri u ugostiteljstvu. Dodatno, kad ste mali nitko vam ne ide niz dlaku, sve smo sami smišljali, testirali recepte, donosili, vozili i razvozili svakodnevno, a sad kad smo poznati i količinski jači, već nam dobavljači dovoze što god treba, sažeo je početke La Štruka, u razgovoru za PoslovniFM Igor Mladinović, jedan od suosnivača restorana La Štruk, ujedno i glavni kreativni direktor u Imago agenciji.

– Stigla je, stigla je ponuda i za kupovinom cijelog biznisa, odgovorio je Mladinović na upit urednika podcasta Darka Bukovića jel’ stigla kakva nemoralna ponuda za preuzimanje.

– Ali to nam uopće nije ni na kraj pameti, a ni franšiziranje restorana, koje nam se stalno predlaže, nije u našem razmišljanju. Naprosto La Štruk svatko od nas ima u sebi, mi smo iz Zagreba, osjeti se i naš karakter i štih u tome, a taj se osjećaj i doživljaj ne može franšizirati. Tu je i priča o mjestu restorana kroz koji prolazi stari kaptolski zid, gdje je nekad bila grranica Gradeca i Kaptola. Radimo u najstarijoj kući u Skalinskoj, s prekrasnim pogledom na Katedralu, a dalje u povijesti je tu davno bio restoran u koji je dolazila i Marija Jurić Zagorka, možda i na štrukle, ukratko je opisao trenutak i budućnost Mladinović.

I dalje rade sve rade ručno, dnevno posluže 600-ak porcija, što je i više od 1200 štrukli. Proizvodnja je iznad restorana i sve se tijesto priprema i razvlači u tom prostoru.

A na upit zašto štrukli, odgovora kako je uvijek tako s velikim idejama – izgledaju jednostavno kad ih se netko sjeti, a nedokučive su prije toga. Štrukli su jedno od rijetkih autentičnih jela kojim se možemo pohvaliti pa je logično da postoji mjesto, autentično mjesto u Zagrebu gdje će stranci doći do nas upravo zbog toga, a ne da kopiramo neku svjetsku kuhinju, kaže Mladinović.

Tko je zaslužan za ime, koje piće i zašto u restoranu neće posluživati, s kojim sve domaćim dobavljačima surađuju, idu li i danas sami u nabavu, kao i što je značio prvi canski lav za Hrvatsku. Ujedno vrlo otvoreno govori i što misli o rijalitizaciji i trashu medijskog prostora, posebice televizija, kao i poduzetničkoj i poslovnoj klimi te mladima i njihovoj (ne)aktivnosti. Cjelovit podcast možete poslušati na podcast platformama Mixcloud i Spotify, u streamu prvog poslovnog radija ili preuzeti za kasnije slušanje.

– Vjerujem u filozofiju da ako kreativnost već usadiš u sam proizvod i u sami brend, onda ti puno manje kreativnosti treba u promociji, odgovorio je Mladinović o spajanju svojih dviju zadaća – suvlasnika La Štruka i kreativca poznatog po uspješnim oglašivačkim radovima i kampanjama. Dodaje da mu je osobno kreativnost jako važna te da misli da ona pokreće svijet.

– Uzori zapravo guše kreativnost, oni su svojevrsne ‘ubojice’ kreativnosti. Korak bliže uzoru korak je dalje od kreativnosti, zanimljiva je teza i ocjena.

Urednik Buković i Mladinović prisjetili su se brze reakcije La Štruka kad se pojavila jedna ksenofobna objava jednog ugostiteljskog objekta i reakcije.

Zapošljavamo više osoba u kuhinji. I “crne” i “bijele” i “žute” i one iz Niša i one iz Omiša i iz Praga i iz Karlobaga. Iz Gane i Podstrane. Dobri ljudi dobre volje, javite se u inboks”, stoji u oglasu La Štruka.

– Da, La Štruk je naš glas razuma, nešto što bi prosječni i normalni ljudi htjeli reći, a nemaju priliku jer ih ne čuje? Evo mi smo taj kanal. Predstavnik normalnog, kulturnog, građanskog Zagreba, kazao je Mladinović. I za kraj predstavio kao autor i vlasnik svoj projekt Zagreb – Glavni svjetski grad kravate.

poslovni.FM

poslovni.FM

Nastao kao izraz želje da se dobre priče i događanja, kao i uspjesi poduzetnika predstave širom krugu ljudi, posebno i zato što u današnjim mainstream medijima gospodarstvo i poduzetništvo ne dobivaju količinu prostora koja bi bila u skladu s njihovom snagom i značenjem, na hrvatskom medijskom tržištu pokrenut je PRVI POSLOVNI RADIO koji će sve svoje aktivnosti usmjeravati i provoditi pod brendom poslovniFM.

W: poslovnifm.com

Petak, 06.10.2023. / poslovnifm.com