Ovaj oglas je istekao 24.06.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Workforce and Performance Management Specialist (m/ž)
O nama
heloo je hrvatska tvrtka koja brine o korisnicima vodećih europskih i svjetskih tvrtki, kao i inovativnih mladih tvrtki iz različitih industrija - od mode, gaminga do putovanja.
Zapošljavamo gotovo osam stotina govornika stranih jezika u cijeloj regiji, a kao član Workforce and Performance Management tima s nama ćeš raditi na postizanju optimalnih rezultata svih naših korisničkih timova.
Workforce and Performance Management Specialist (m/ž)
iz ureda (Zagreb)
U heloo-u te očekuje:
- radno okruženje koje stavlja fokus na iskustvo ljudi i kvalitetu usluge
- tim koji govori tvojim jezikom: od kolega do nadređenih, naš Workforce i Performance Management tim sastoji se od stručnjaka u ovom području koji razumiju industriju i zadatke na kojima radiš, i pomoći će ti da se u njima usavršiš
- kompetitivna plaća koja odgovara tvojim zaduženjima
- mogućnost da fleksibilno kombiniraš rad iz našeg zagrebačkog ureda s onime iz udobnosti svog doma
- prilike za rast i razvoj: ovo je mjesto gdje rad i inicijativa nikad ne prođu nezamijećeni
- cijeli svijet (i nikad nije bio bliže kući!): zapošljavamo i okupljamo međunarodnu zajednicu ljudi iz gotovo svakog kutka svijeta
- kompanijski benefiti: od popusta u najdražoj trgovini zdrave prehrane do teretana, banaka i zdravstvenih pregleda, uživaj u svim benefitima bivanja helooerom
Kao Workforce and Performance Management Specialist ćeš:
- pratiti ključne pokazatelje uspješnosti (KPI-ove), uključujući između ostalog service level, occupancy, abandon rate te ASA i AHT na dnevnoj, tjednoj i mjesečnoj bazi
- određivati balans između optimalnog rasporeda, očekivane razine usluge i trenutnih pravnih okvira
- izrađivati planove na tjednoj, mjesečnoj bazi, uzimajući u obzir smjernice od strane voditelja timova i/ili klijenata
- pratiti obrasce zaprimanja kontakata i AHT-a kako bi osigurao/la da su rasporedi svih specijalista u kontakt centru optimizirani prema dogovorenoj razini usluge
- izrađivati analize izvještaja o isporučenoj usluzi, efikasnosti i kvaliteti timova i resursima
- doprinijeti strateškim projektima Workforce i Performance Management odjela
Odlično ćeš se uklopiti u naš tim ako:
- imaš izraženo razumijevanje brojčanih metrika i sposobnost analize većih grupa podataka
- se služiš Excelom na naprednoj razini
- si izrazito organiziran/a, s naglaskom na preciznost i dogovorene rokove
- kritički razmišljaš i znaš donijeti ispravnu odluku kada radiš na rješavanju kompleksnijeg problema
- tečno pišeš i pričaš na engleskom jeziku
- imaš prethodno iskustvo u upravljanju ljudskim resursima i učinkom, osobito u telekomunikacijskoj industriji ili kontakt centru (poželjno, ali nije uvjet)
- imaš iskustvo u služenju alatima poput Microsoft Power BI-ja, Teleoptija, SQL-a, ACD-a, Tableaua ili Injixoa (poželjno, ali nije uvjet)