Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 11.07.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Voditelj uredskih poslova (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Rijeka
Rok prijave:
11.07.2025.

O poslu

Opis radnog mjesta:
Tražimo iskusnu i odgovornu osobu za poziciju Voditelja uredskih poslova koja će preuzeti ključnu ulogu u vođenju administrativnih, financijskih i kadrovskih procesa poduzeća. Ova pozicija podrazumijeva samostalno upravljanje uredskim operacijama, vođenje evidencija, koordinaciju s
knjigovodstvom te svakodnevnu podršku internim timovima i vanjskim partnerima. Idealna osoba za ovu poziciju treba imati izraženu organiziranost, visoku razinu preciznosti i sposobnost upravljanja više paralelnih zadataka u dinamičnom poslovnom okruženju.

VAŠE GLAVNE ODGOVORNOSTI

- Organizacija i vođenje uredskih i administrativnih poslova
Praćenje i obrada ulaznih i izlaznih računa, suradnja s knjigovodstvom
- Vođenje osnovnih financijskih evidencija i priprema dokumentacije za plaćanja
- Upravljanje administracijom zaposlenika – ugovori, evidencije, potvrde, prijave i odjave
- Koordinacija procesa obračuna i isplate plaća u suradnji s vanjskim knjigovodstvom
- Briga o uredskim nabavama, zalihama i osnovnim operativnim potrebama ureda
- Komunikacija s dobavljačima, partnerima, bankama i javnim institucijama
- Organizacija i arhiviranje službene dokumentacije (fizički i digitalno)
- Pomoć u administraciji EU projekata i praćenju javnih natječaja
- Opća podrška zaposlenicima i doprinos nesmetanom svakodnevnom poslovanju ureda
Posebne pogodnosti:
NUDIMO

- Stalni radni odnos uz probni rok 6 mjeseci
- Radno okruženje u kojem ćeš moći ostvariti vlastite zamisli i prijedloge
- Priliku za daljnji razvoj
- Povećanje place u skladu s odgovornostima i napretkom
- Team building aktivnosti (neobavezno)
- Neograničeno kave/čaja, voća, slatkiša i grickalica
- Opuštena, prijateljska radna atmosfera
- Dopunsko zdravstveno osiguranje
- Plaćena marenda svaki radni dan
- Multisport
Vrsta posla:
stalni radni odnos

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
TRAŽIMO

- SSS/VŠS/VSS ekonomskog ili srodnog usmjerenja
- 3+ godine iskustva u uredskom/financijskom administriranju
- Odlično snalaženje u internet bankarstvu i Google Workspace-u
- Razumijevanje osnovnih računovodstvenih pojmova (URA/IRA, JOPPD, PDV)
- Engleski jezik – B2 razina u govoru i pismu
- Izražena preciznost, organiziranost i samostalnost
- Vozačka dozvola B kategorije – plus, ali nije uvjet

KAKO SE PRIJAVITI
Pošalji mail sa životopisom na [email protected] ili se prijavite putem Brze prijave.
Strani jezik:
engleski
Vozačka dozvola:
B
Poznavanje rada na računalu:
dobro
Potrebno radno iskustvo:
tri godine