Ovaj oglas je istekao 06.12.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Voditelj ureda (m/ž)
O poslu
VODITELJ UREDA (m/ž)
Tražimo osobu koja je prirodno organizirana, proaktivna i uvijek „dva koraka ispred“. Ako si osoba koja vidi problem prije nego što nastane i voli imati ured pod kontrolom — ovo je posao za tebe.
Tvoje ključne odgovornosti:
Administracija i organizacija
• Potpuna operativna kontrola nad uredom: organizacija, protok informacija, uredska logistika
• Priprema, obrada i arhiviranje dokumentacije (ugovori, dopisi, evidencije, procesne procedure)
• Vođenje administrativnih procesa i njihovo unapređenje
Operativna podrška
• Svakodnevna koordinacija s timovima iz organizacije, dobavljačima, partnerima i vanjskim suradnicima
• Posao zaštite na radu (periodika, novi zaposlenici, obnova dokumentacije)
• Kontrola, ažuriranje i arhiviranje baze kupaca i ugovora s kupcima
• Briga o periodičnim obvezama (osiguranje imovine, osiguranje radnika, servisi, atesti)
• Organizacija voznog parka i evidencija troškova (registracije, osiguranja, gume, prijava šteta)
• Izrada i obračun putnih naloga
• Briga oko održavanja objekta (koordinacija i naručivanje majstora po potrebi)
• Briga o nabavci uredskog materijala, potrepština i dr. materijala
• Briga o ugovorima ( Internet, telefoni, i sl.)
• Vođenje i ažuriranje centralnog kalendara tvrtke
• Tehnička pomoć kadrovskoj -kontrola evidencije radnih sati, komunikacija s radnicima oko godišnjih odmora i odsustva s posla
• Tehnička podrška odjelu računovodstva i financija (arhiviranje, pošta, prosljeđivanje informacija i dokumenata).
Podrška Upravi
• priprema materijala i informacija za direktora
• priprema tjednih, mjesečnih i kvartalnih izvještaja za direktora pa danim uputama
• organizacija sastanaka, rokova, internih zadataka
• dočekivanje i posluživanje stranaka uz strogu diskreciju
• upravljanje telefonskim pozivima, e-mailovima i dokumentacijom
• organizacija teambuldinga i raznih događaja u firmi (školovanja, poslovni sastanci)
• naručivanje hotela, karata, prijevoza.
Nudimo:
• rad u stabilnoj međunarodnoj kompaniji koje je dio OBO korporacije
• onboarding proces i podršku prilikom uvođenja u posao
• korektnu plaću, plaćene pune putne troškovi
• neoporezive primitke (božićnica, topli obrok, nagrade za radne rezultate, dar u naravi, bonusi ovisno o rezultatima)
• rad u stručnom timu i kompaniji u kojemu možete naučiti puno novih znanja i vještina
• mogućnost internih i eksternih usavršavanja i edukacija
• rad na neodređeno uz probni rok od 6 mjeseci
O zaposleniku
• visoka razina pismenosti i opće kulture
• izražena organizacija
• administrativna preciznost i samostalnost
• komunikacijske i administrativne vještine
• financijsko-operativna pismenost
• razumijevanje poslovnih procesa
• interpersonalne vještine
• visoka radna etika
• stručna sprema: SSS, VŠS, VSS, ekonomskog ili administrativnog smjera
• potrebne godine iskustva: 3-5
• jezici: njemački ili engleski (B2 ILI C1)
• vještine: MS office (Word, Excel, Outlook,Teams).
Ako zadovoljavate navedene uvjete, prepoznajete se u opisu i želite nam se pridružiti pošaljite:
• CV
• kratko motivacijsko pismo
• izvod iz HZMO
• svjedodžba, diploma
Nadalje, uz ove dokumente, u mailu opišite 3 uredske prakse i 3 organizacijska alata koja smatrate vama najkorisnijima i zašto.
Dokumentaciju pošaljite na e-mail adresu: [email protected] ili se prijavite putem donje 'Brze prijave'.

