Ovaj oglas je istekao 05.10.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Voditelj trgovine i recepcije (m/ž)

Na ovoj poziciji bit ćeš odgovoran za organizaciju i razvoj trgovine i recepcije u našim parkovima, ostvarivanje prodajnih i operativnih ciljeva, te za motiviranje i vođenje tima. Tvoj fokus bit će rast prihoda, urednost i kvaliteta poslovanja, kao i oduševljenje naših posjetitelja.
Ukoliko te veseli rad u okruženju koje spaja zabavu, edukaciju i ugostiteljstvo, a istovremeno cijeni strukturu, jasne KPI-jeve i profesionalni razvoj – pridruži se našem timu i postani dio priče koja raste.
Mjesto rada: Zagreb
- Vođenje i implementacija inicijativa za rast prihoda trgovine, rast obrtaja zalihe, optimizaciju operativnih troškova, conversion rate-a (broj ljudi koji ostvare kupnju naspram broja ljudi koji uđu u trgovinu), brz ulazak korisnika u tematski park, rast udjela prihoda članova loyalty-a i prihoda po pojedinoj transakciji. Najmanje jednom kvartalno šalje analizu i prijedloge za unapređenje gore navedenih KPI-a, te iste dostavlja pisanim putem zamjeniku voditelja parka, voditelju parka i izvršnom direktoru.
- Odgovoran je za ostvarivanje ključnih KPI-a tematskog parka s fokusom urednost i čistoću tematskog parka i trgovine, oduševljenje korisnika koje mjerimo s net promotor mean score 9.4+ (uz minimum 600 NPS anketa mjesečno), google my business igrandia/everfun 4.7+. Najmanje jednom kvartalno analizira povratne informacije kupaca putem Google My Businessa i NPS anketa, te našeg prodajnog osoblja i daje prijedloge unapređenja procesa, usluga i proizvoda, te iste dostavlja putem email voditelju trgovine i recepcije, zamjeniku i voditelju parka i izvršnom direktoru.
- Osigurava urednost dnevnog poslovanja trgovine i recepcije (naplata svih izvršenih usluga i prodanih proizvoda, točnost podataka u ERP-u, zatvaranje dana, obračuni, polozi, stanje zalihe, kalkulacije, uplate dnevnog prometa, sync, smjene, studenti, pravovremeno otvaranje i zatvaranje trgovine, točnost izloženih redovnih i akcijskih cijena naspram ERP-a, redovito zaprimanje robe, redovite polugodišnje inventure, redovite mjesečne blitz inventure, pravovremena i točna izrada poslovne dokumentacije i izvještaja...).
- Odgovoran je osigurati da su svi sigurnosni i tehnički nedostaci upisani u predviđenu tablicu (Gsheet na Drive-u) te inzistirati na rješavanju istih od i upozoravati putem maila, voditelja i zamjenika parka i izvršnog direktora ukoliko isti nisu pravovremeno otklonjeni.
- Osigurava da se komunikacija s korisnicima (Level 1 i Level 2 samostalno, Level 3 uz podršku management tima) odvija brzo, kvalitetno i u definiranim rokovima (redovito javljanje na sve telefonske pozive, live chat unutar jedne minute, google my business, instagram, facebook, tawk, email i ostalje službene kanale tvrtke, komunikacija 99% unutar u roku od 4 radna sata, interno odgovaranje na mailove unutar idućeg radnog dana u 99% slučajeva), da je sve zapisano u predviđenim sustavima Poslodavca, te poduzima korektivne mjere da se iste svedu na minimum u idućem mjesecu. Na mjesečnoj razini izvještava zamjenika voditelja parka, voditelja parka i izvršnog direktora u uočenim odstupanjima i planiranim korektivnim koracima.
- Osigurava optimalan i definiran broj zaposlenika, studenata i povremenih djelatnika, osposobljenih i motiviranih za kvalitetno i pravovremeno obavljanje poslova i zadataka trgovine i recepcije. Osigurava da su sve role ispod Radnika prema organizacijskoj strukturi Poslodavca popunjene adekvatnim radnicima koji su kompetentni, educirani i visoko motivirani za rad. Isto se u pisanom obliku evidentira u mjesečnoj evaluaciji zaposlenika, za prvih 6 mjeseci, te kvartalnoj nakon 6 mjeseci. Osigurava da su evaluacije svaki mjesec pravovremeno i u dogovorenoj formi poslane zamjeniku voditelja parka, voditelju tematskog parka i izvršnom direktoru. Pisano izvješće sadržava pregled 20% najboljih ljudi s istaknutim doprinosima, inicijativama i rezultatima koji su postigli za tvrtku, kao i prijedlog nagrada, te za ljude koji ne zadovoljavaju tj. nemaju pozitivne evaluacije, akcijski plan, razvojne i korektivne korake.
- Osigurava točnost i pravovremenu objavu informacija za korisnike putem svih kanala komunikacije tvrtke prema korisnicima (website igrandia & EVERFUN, TV ekrani parka, Tawk, IP telefonija i sekretarica zajedno s adekvatnim porukama, ispravno radno vrijeme website&Google My Business&sekretarica, ispravni paketi i cijene rođendana i usluga na website-u, social, te ostalim kanalima na kojima tvrtka komunicira).
- Osigurati kvalitetu i ažurnost priručnika, procesa i dokumentacije unutar svoje radne uloge i strukture ispod svoje radne uloge. Najmanje jednom kvartalno pregledava postojeće priručnike, procese i dokumentaciju, te putem emaila šalje potrebne izmjene na voditelja i zamjenika parka, te izvršnog direktora.
- Osigurava kvalitetnu izloženost na policama i dostupnost cjelukupnog asortimana u skladu s visual merchandising planom Poslodavca.
- Osigurava usklađenost trgovine i procesa sa standardima tvrtke (urednost i čistoća prodajnog prostora i izloga, miris dućana, glazba, tehnička ispravnost koja utječe na kupce - rasvjeta, klima, uniforma i name tag, primjerena popunjenost polica, istaknutost cijena, akcija, sniženja i tv artikala, POS materijala... ).
- Podrška operacijama parka i rad najmanje jedan dan tjedno unutar Igrandia/Everfun parkova u funkciji voditelja smjene.
- Interna komunikacija na redovitim tjednim sastancima i koordinacija sa svim voditeljima timova (rođendani, edutainment, edukacije, ugostiteljstvo).
- Osigurava kvalitetan onboarding i osposobljavanje zaposlenika, studenata i povremenih djelatnika za kvalitetno i pravovremeno obavljanje poslova i zadataka trgovine i recepcije, u suradnji s voditeljem edukacija i voditeljem i zamjenikom ljudskih potencijala.
- Kvartalno ispuniti minimalno dvije ključne inicijative dodijeljene od strane direktno nadređenoga, tj. putem sustava Poslodavca.
- Osigurati postupanje po posebnim zahtjevima roditelja, te definiranim protokolima u slučaju nezgoda, pritužbi roditelja, tehničkih problema ili poremećaja u radu, te o istom pravovremeno putem maila obavijestiti voditelja trgovine i recepcije, voditelja i zamjenika parka, te izvršnog direktora.
- Osigurati optimalnu zalihu artikala domaćih dobavljača, te osigurati da su police i zaliha trgovine optimalno popunjeni i da su prisutni relevantni noviteti domaćih dobavljača, te pravovremeno naručivati robu.
- Odgovoran je osigurati da je inventura u skladu s definiranim financijskim ciljevima (0.20% max odstupanja od prebijenog viška/manjka).
- Odgovoran je osigurati da uvijek imamo 150 pametnih satova za samostalan ulazak djece u park (ispravni i spremni za korištenje), te da ugasimo tj zamijenimo GSM kartice kojih nema i naručimo pravovremeno zamjenske satove.
- U stalnoj komunikaciji je sa voditeljem&zamjenikom rođendana i voditeljem&zamjenikom ljudskih potencijala te ih obavještava o svim izmjenama/otkazivanjima rezervacija.
- Odgovoran je osigurati da su sve kase i POS oprema trgovine i recepcije funkcionalne i da je sav potrošni materijal naručen na vrijeme kako bi trgovina i recepcija mogla nesmetano obavljati posao.
- Pohranjuje sve ulazne račune pristigle direktno na trgovinu ( pošta, Core i Management tim, dobavljači) na odgovarajuće mjesto unutar trgovine i recepcije.
- Osigurati provođenje check in / check out procesa parka u što kraćem vremenskom roku i u skladu s propisanim standardima.
- Odgovoran je osigurati da su sve webshop narudžbe isporučene kupcima u roku od 1 radnog dana.
- Osigurava da članovi tima posjeduju sve potrebne informacije, alate i resurse za obavljanje posla, te pravovremeno razmjenjuju informacije s ostalim suradnicima u tvrtci.
- Dokumente, aplikacije i procese u odgovornosti radnog mjesta pravovremeno koristi, procesuira i prosljeđuje dalje (interno ili prema partnerima).
- Odgovarati na emailove i poruke iz službenih whatsapp grupa (imaju ! na početku naziva) u roku 24 radna sata (iznimka su bolovanja ili druge pisano opravdane situacije).
- Pravovremeno svakodnevno evidentirati dolazak i odlazak sa radnog mjesta, kao i dnevni odmor/pauzu od 30 minuta, kroz aplikaciju definiranu od strane Poslodavca (Connect Team).
- Ponašati se u skladu s organizacijskom kulturom tvrtke i biti primjer drugim zaposlenicima.
- 3 godine iskustva u vođenju trgovine (poželjno u trgovini igračaka)
- Dobro poznavanje rada u excelu
- Vozačka dozvola B kategorije
- Poželjno iskustvo rada u programu Luceed
- Startna neto mjesečna kompenzacija u iznosu 1.550 EUR, te nakon zadovoljavanja probnog roka od 3 mjeseca, 1.650 EUR
- Nakon 6 mjeseci na poziciji, po uspješnom obavljanu uloge voditelja smjene, neto dodatak na plaću od 50 EUR po svakom uspješno evaluiranom vođenju smjene (cca 4-6 puta mjesečno ste voditelj smjene)
- Kvartalni bonus vezan na ispunjenje ključnih inicijativa i planova
- Mjesečni bonus za B2B prodaje koje ste direktno dogovorili
- Rad u okruženju koje spaja zabavu i profesionalnost, uz jasne vrijednosti i principe
- Zaštitu Vašeg dostojanstva i svih ljudskih i radnih prava
Tip ugovora o radu: Ugovor o radu na neodređeno s probnim rokom 3 mjeseci
Početak: odmah
Prisutnost: U potpunosti na lokaciji
Mjesto rada: Zagreb, Jankomir, Velimira Škorpika 11b
VRIJEDNOSTI i PRINCIPI igrandia & EVERFUN
Sigurnost, čistoća i urednost uvijek su na prvom mjestu. Svakodnevno pregledavamo svaku zonu, svaki rekvizit i svaki kutak parka. ODMAH otklanjamo i bilježimo sigurnosne rizike i tehničke probleme te održavamo park besprijekorno čistim i urednim.
Kreiramo nezaboravna iskustva i uspomene. Svakim rođendanom, edutainment programima, eventima, vrhunskim atrakcijama, rekvizitima i dekoracijama stvaramo WOW iskustva. Ljubazni smo i profesionalnim pristupom osiguravamo da svaki gost ode oduševljen. Radimo s osmijehom i energijom – jer sreća gostiju počinje s nama.
Povjerenje i poštivanje temelj su našeg tima. Poštujemo dostojanstvo svake osobe i njegujemo ravnopravnost u svim odnosima. Povjerenje gradimo dosljednim ispunjavanjem obveza unutar dogovorenih rokova, kvalitete i budžeta. Podržavamo kolege i pomažemo im u postizanju ciljeva. Naša komunikacija je otvorena, jasna i konstruktivna, uz redovito pružanje izravne povratne informacije pisanim putem. Podržavamo različita mišljenja jer znamo da argumentirana rasprava vodi do boljih odluka. Na taj način gradimo tim u kojem se svatko može osloniti na drugoga.
Disciplinirani i predani smo postizanju ciljeva. Svaki član tima odgovoran je za implementaciju i provedbu svojih ciljeva, pridržavajući se dogovorenih standarda i procesa. Dosljedni smo u standardiziranoj evaluaciji i nagrađivanju svih članova tima.
Inoviramo, učimo i istražujemo – hrabro i znatiželjno propitkujemo. Kontinuirano napredujemo, od malih poboljšanja do velikih promjena – bez straha od pogreške. Dijelimo znanje i iskustvo kako bismo se zajedno razvijali. Pratimo trendove u industriji zabave i nastojimo biti prvi na tržištu s novim idejama. Bilo da je riječ o boljem rođendanskom paketu, novoj tehnologiji, učinkovitijem procesu ili kreativnoj radionici, proaktivni smo u implementaciji promjena. Stvaramo nova iskustva koja oduševljavaju naše korisnike.
Rezultate i izvrsnost pokazujemo redovitim postizanjem Net Promoter Score-a 9,4+, Google ocjene 4,7+ te ostvarivanjem plana prihoda i profitabilnosti. Dosljedno gradimo zadovoljstvo zaposlenika, jačamo sigurnost, potičemo rast tržišnog udjela, odgovorno upravljamo troškovima i činimo da svaka smjena vrijedi. Rezultati tima uvijek su ispred individualnih ambicija. Izvrsnost je timski sport.

