Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 15.05.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Voditelj tima, Analiza i upravljanje pravnim troškovima (m/ž)

- dana do isteka
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
15.05.2022.
www.pliva.hr

Zapošljavamo
u PLIVI

Jeste li se ikada zapitali kako bi bilo raditi u PLIVI? Znanje, stručnost, predani timski rad, znatiželja i suvremene tehnologije - ključ su PLIVINOG uspjeha.

Iza investicija, izvoza, prodaje i svih pokazatelja uspješnosti kompanije stoje zaposlenici čija nas velika strast prema onome što rade pokreće i koji svojim znanjem i trudom svakodnevno unapređuju kvalitetu života ljudi diljem svijeta.

U PLIVI ćete:

TRAŽIMO

Voditelja tima, Analiza i upravljanje pravnim troškovima (m/ž)

Kao član globalnog tima bit ćete odgovorni za:
  • praćenje rada tima analitičara i davanje preporuka za poboljšanja u radu tima
  • osiguravanje isporuke visokokvalitetnih usluga Tevinim dionicima i ispunjenja ključnih pokazatelja uspješnosti cijelog tima
  • kontakt i komunikaciju s kolegama u Tevi u slučaju novonastalih problema oko fakturiranja računa vezano za pravne troškove
  • praćenje i reviziju faktura kako bi se osiguralo pravovremeno procesuiranje u skladu sa smjernicama za naplatu
  • upravljanje procesom uključivanja odvjetničkih društava i dobavljača u Tevin elektronički sustav naplate
  • izradu izvješća i osiguravanje da su svi zahtjevi za izvješćivanje redovito ispunjeni na mjesečnoj, tromjesečnoj i godišnjoj razini
  • odgovaranje na upite odvjetničkih društava i Tevinih dobavljača pravnih usluga u vezi s računima i plaćanjima
  • identifikaciju i praćenje trendova koji utječu na ukupnu Tevinu potrošnju vezano za pravne troškove
  • davanje preporuka o mogućnostima poboljšanja procesa kako bi proces bio učinkovitiji
  • direktnu suradnju s vanjskim odvjetnicima kako biste bolje razumjeli njihovu potrošnju i stalno poboljšavali izvješćivanje

Znanja i kvalifikacije:

  • VŠS/VSS relevantnog usmjerenja
  • minimalno 5 godina radnog iskustva u odvjetničkom uredu, pravnoj službi, javno-bilježničkom uredu ili reviziji
  • iskustvo u radu sa bazama podataka, e-naplatom i analitičkim softverskim alatima
  • dokazano iskustvo u vođenju timova ili projekata u globalnom i dinamičnom okruženju
  • iskustvo u radu s dobavljačima koji pružaju rješenja za upravljanje budžetom
  • dobro razumijevanje Accounts Payable principa (AP) je prednost
  • napredne analitičke vještine i snažna korisnička orijentiranost
  • odlično poznavanje MS Office alata sa naglaskom na Excel
  • odlično znanje engleskog jezika u govoru i pismu

Ako ste u navedenom radnom mjestu prepoznali izazov za svoju karijeru i udovoljavate navedenim uvjetima, svoju ponudu i životopis na hrvatskom i engleskom jeziku dostavite do 15. svibnja:


PRIJAVI SE



Razmatrane će biti samo pravovremene i potpune prijave pristigle elektronskim putem.