Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 19.10.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Voditelj tematskog parka (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb - Jankomir
Rok prijave:
19.10.2025.
Plaća:
od 2 750 € do 3 250 € neto  (Kalkulator plaće)
Pridruži se timu koji svakodnevno stvara svijet zabave i nezaboravnih iskustava! Everfun i Igrandia najveći su obiteljski tematski parkovi u regiji, prostiru se na više od 8.000 m² i nude jedinstvenu kombinaciju atrakcija za sve generacije. Dok najmlađi istražuju čaroliju Igrandije, stariji uživaju u Everfunu kroz kuglanu, karaoke, leteće kino, escape roomove, lasertag, LED floor, shooting master i vrhunske arkadne igre. Uz vrhunsku zabavu, naši posjetitelji mogu se opustiti uz ukusnu i povoljnu hranu i piće u Bar&Bite restoranu, a dodatnu udobnost osiguravamo besplatnim parkingom i posebno uređenim prostorom za pušače.

Na raspolaganju za postizanje ciljeva imate lijevu ruku, voditelja ljudskih potencijala, te desnu ruku zamjenika voditelja parka. Upravljate s timom od 30tak ljudi.
Voditelj tematskog parka (m/ž)
Mjesto rada: Zagreb
Odgovornosti:
  • Povećati market share i profitabilnost, te ostvariti planirane prihode, cashflow i EBIT na mjesečnom, kvartalnom i godišnjem nivou za B2B & B2C segment. Aktivno povećavati market share i profitabilnost u odnosu na prethodni kvartal ili usporedivi kvartal prethodne godine, unutar B2B segmenta (tvrtke, škole, organizacije) i B2C segmenta (ulaznice, krajnji posjetitelji, obitelji, rođendani, individualne grupe).
  • Odgovorni ste za ostvarivanje ključnih KPI-a tematskog parka s fokusom na sigurnost djece (polugodišnje najviše jedna A ozljeda, te kumulativno godišnje najviše dvije A ozljede), edutainment (broj provedenih katalogiziranih edututainmenta naspram broja prodanih ulaznica), oduševljenje korisnika koje mjerimo s net promotor mean score 9.4+ (uz minimum 600 NPS anketa mjesečno), google my business igrandia/EVERFUN 4.7+, izlazna anketa s rođendana NPS mean score 9.4+
  • Redovito kvartalno u pisanom obliku analizira i reportira tekuće i povijesne financijske podatke i izrađuje i provodi strategije i taktike za optimizaciju troškova i povećanje prihoda, profitabilnosti i cashflow-a.
  • Redovito kvartalno ažurira rolling plan prihoda i RDG-a za 12 mjeseci unaprijed, te osigurava da je isti pravovremeno prihvaćen od strane izvršnog direktora i management tima.
  • Redovito kvartalno analizira ponudu našeg tematskog parka i konkurencije i u pisanom obliku daje prijedloge oko novih proizvoda, usluga, ponude i cijena.
  • Polugodišnje provodi anketu zadovoljstva zaposlenika i studenata plaćama, te analizira visine plaća na tržištu, te u našem sektoru i predlaže izmjene uvjeta zaposlenika i studenata u pisanom obliku.
  • Osigurava da svi zaposlenici i studenti imaju mogućnost anonimno dati primjedbe ili prijedloge, te kvartalno analizira i daje prijedloge ključnih inicijativa. Osigurava da svi A i B zaposlenici ispod njega imaju kvartalno barem 2 ključne aktivnosti ili projekta mimo opisa posla, te da su isti prije prihvaćeni od strane izvršnog direktora i management tima. Isti se mjesečno vode i ažuriraju u definiranom Gsheetu koji se nalazi u Financije/HR Management Tim folderu
  • Nakon prvog mjeseca rada dati u pisanom obliku plan ključnih aktivnosti i projekata koje će implementirati idući mjesec iz perspektive ključnih KPI-a tvrtke, 4C leadership-a, 5 building blokova tvrtke i trokuta željenog okruženja i ponašanja. Od drugog mjeseca rada nadalje do kraja mjeseca dati osvrt u pisanom obliku na postignute rezultate u prošlom mjesecu, te plan ključnih aktivnosti i projekata za idući mjesec. Nakon 6 mjeseci kvartalno planiranje ključnih inicijativa i projekata 9 mjeseci unaprijed, te redovito pisano izvještavanje o postignutim rezultatima za prošli kvartal.
  • Osigurava da su sve atrakcije u funkciji i sigurne za korištenje, te da tematski park ima sve potrebne resurse za rad i da su troškovi u okvirima prihvaćenih budgeta. Mjesečno izvještava u pisanom obliku o funkcionalnosti atrakcija i mjesečnom, tj kvartalnom uptime-u, te o planu održavanja i popravaka i troškova istih.
  • Osigurava ispravno funkcioniranje IT sustava, ostalih sustava, pravovremeno dijeljenja bitnih informacija i alata koji su potrebni za uspješno funkcioniranje parka - putem outsource-a ili interno.
  • Koordinira rad vanjskih izvođača koji su angažirani za redovno održavanje i popravke atrakcija. Definira njihove zadatke po prioritetima, te osigurava da su isti izvedeni u dogovoreno vrijeme i u skladu s postavljenim standardima sigurnosti i kvalitete. Osigurava da je svakodnevno up to date Gsheet za prijavu nedostataka i sigurnosti od strane outsource izvođača, kao i od strane zaposlenika i studenata.
  • Samostalno provodi mjesečne inspekcije svih atrakcija koristeći kontrolnu listu za voditelja parka radi osiguranja funkcionalnosti i sigurnosti za korisnike. Odgovoran je osigurati da koordinatori smjena su u potpunosti osposobljeni, te provode sve dogovorene procedure i procese parka, izvještavaju i evaluiraju ostale djelatnike i studente u dogovorenoj formi. Izvještaj o rezultatima predaje se pisanim putem izvršnom direktoru i management timu u dogovorenoj formi i alatu.
  • Osigurava da za fizičko održavanje parka, kao i ostalo održavanje parka, imamo barem dvije outsource tvrtke ili osobe koje rade u skladu s tjednim i mjesečnim planom održavanja.
  • Osigurava da su sve role prema organizacijskoj strukturi popunjene adekvatnim radnicima koji su kompetentni, educirani i visoko motivirani za rad. Isto se u pisanom obliku evidentira u mjesečnoj evaluaciji zaposlenika, za prvih 6 mjeseci, te kvartalnoj nakon 6 mjeseci. Osigurava da su evaluacije svaki mjesec pravovremeno i u dogovorenoj formi poslane izvršnom direktoru. Pisano izvješće sadržava pregled 20% najboljih ljudi s istaknutim doprinosima, inicijativama i rezultatima koji su postigli za tvrtku, kao i prijedlog nagrada, te za ljude koji ne zadovoljavaju tj. nemaju pozitivne evaluacije, akcijski plan, razvojne i korektivne korake.
  • Osigurava podršku za ekspanziju poslovanja na nove lokacije i teritorije, te nove tržišne niše u skladu s poslovnim ciljevima tvrtke.
  • Odgovoran je osigurati optimalnu organizacijsku strukturu parka, procese i tehnologiju unutar svoje organizacijske strukture, tj. pozicija, procesa i tehnologije ispod sebe.
  • Mjesečno i kvartalno analizira B2B i B2C podatke o povratnim informacijama kupaca kako bi se utvrdilo jesu li kupci oduševljeni proizvodima i uslugama tvrtke, te što je potrebno promijeniti ili unaprijediti o čemu izvještava u pisanom obliku.
  • Primjer je željene organizacijsku kulture i istu gradi i prenosi na ostatak tima.
  • Aktivno prati rast i razvoj svih djelatnika unutar tima, vrši evaluaciju i evidentira njihov učinak koji je u skladu s propisanim standardima i procesima.
  • Dokumente, aplikacije i procese u odgovornosti radnog mjesta pravovremeno koristi, procesuira i prosljeđuje dalje (interno ili prema partnerima).
  • Aktivno sudjeluje u izradi i provedbi operativnog plana s ostatkom management tima.
  • Osigurava da članovi tima posjeduju sve potrebne informacije, alate i resurse za obavljanje posla, te pravovremenu razmjenu informacija s kolegama i partnerima tvrtke
  • Osigurava da tvrtka posluje u skladu s zakonima, regulativama i propisima, te da ima važeće potvrde i ateste za svu opremu u parku.
Potrebno:
  • Potrebno najmanje 3 godine iskustva u prodaji
  • Poželjno iskustvo na poslovima održavanja i upravljanja nekretninama
  • Vrlo dobro poznavanje rada u excelu
  • Izvrsno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Vozačka dozvola B kategorije
Što nudimo:
  • Startna neto mjesečna kompenzacija u iznosu 2.750 EUR, te nakon zadovoljavanja probnog roka od 6 mjeseci, 3.000 EUR, a nakon 12 mjeseci na poziciji, 3.250 EUR uz preduvjet pozitivne evaluacije od strane direktno nadređenog. U slučaju iznimnog učinka i proaktivnosti u implementaciji, povećanja mogu biti ranije
  • Kvartalni bonus vezan na ispunjenje ključnih inicijativa i planova
  • Godišnji bonus definiran Ugovorom o radu, direktno vezan na EBIT tematskog parka
  • Mjesečni bonus za B2B prodaje koje ste direktno dogovorili
  • Zaštitu Vašeg dostojanstva i svih ljudskih i radnih prava 
  • Rad u okruženju koje spaja zabavu i profesionalnost, uz jasne vrijednosti i principe

Tip ugovora o radu: Ugovor o radu na neodređeno s probnim rokom 6 mjeseci
Početak: odmah
Prisutnost: U početku 5 dana na lokaciji, nakon uspješnog savladavanja probnog roka, 4 dana na lokaciji
Mjesto rada: Zagreb, Jankomir, Velimira Škorpika 11b



VRIJEDNOSTI i PRINCIPI igrandia & EVERFUN


Sigurnost, čistoća i urednost uvijek su na prvom mjestu. Svakodnevno pregledavamo svaku zonu, svaki rekvizit i svaki kutak parka. ODMAH otklanjamo i bilježimo sigurnosne rizike i tehničke probleme te održavamo park besprijekorno čistim i urednim.

Kreiramo nezaboravna iskustva i uspomene. Svakim rođendanom, edutainment programima, eventima, vrhunskim atrakcijama, rekvizitima i dekoracijama stvaramo WOW iskustva. Ljubazni smo i profesionalnim pristupom osiguravamo da svaki gost ode oduševljen. Radimo s osmijehom i energijom – jer sreća gostiju počinje s nama.

Povjerenje i poštivanje temelj su našeg tima. Poštujemo dostojanstvo svake osobe i njegujemo ravnopravnost u svim odnosima. Povjerenje gradimo dosljednim ispunjavanjem obveza unutar dogovorenih rokova, kvalitete i budžeta. Podržavamo kolege i pomažemo im u postizanju ciljeva. Naša komunikacija je otvorena, jasna i konstruktivna, uz redovito pružanje izravne povratne informacije pisanim putem. Podržavamo različita mišljenja jer znamo da argumentirana rasprava vodi do boljih odluka. Na taj način gradimo tim u kojem se svatko može osloniti na drugoga.

Disciplinirani i predani smo postizanju ciljeva. Svaki član tima odgovoran je za implementaciju i provedbu svojih ciljeva, pridržavajući se dogovorenih standarda i procesa. Dosljedni smo u standardiziranoj evaluaciji i nagrađivanju svih članova tima.

Inoviramo, učimo i istražujemo – hrabro i znatiželjno propitkujemo. Kontinuirano napredujemo, od malih poboljšanja do velikih promjena – bez straha od pogreške. Dijelimo znanje i iskustvo kako bismo se zajedno razvijali. Pratimo trendove u industriji zabave i nastojimo biti prvi na tržištu s novim idejama. Bilo da je riječ o boljem rođendanskom paketu, novoj tehnologiji, učinkovitijem procesu ili kreativnoj radionici, proaktivni smo u implementaciji promjena. Stvaramo nova iskustva koja oduševljavaju naše korisnike.

Rezultate i izvrsnost pokazujemo redovitim postizanjem Net Promoter Score-a 9,4+, Google ocjene 4,7+ te ostvarivanjem plana prihoda i profitabilnosti. Dosljedno gradimo zadovoljstvo zaposlenika, jačamo sigurnost, potičemo rast tržišnog udjela, odgovorno upravljamo troškovima i činimo da svaka smjena vrijedi. Rezultati tima uvijek su ispred individualnih ambicija. Izvrsnost je timski sport.