Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 04.11.2021. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Voditelj smjene (m/ž)

- dana do isteka
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Split
Rok prijave:
04.11.2021.

NOVA PRILIKA!

Imaš dobre organizacijske vještine i analitičan/na si? Voliš prenositi svoje znanje i usmjeren/na si na rezultat? Uz to voliš surađivati s raznim timovima te želiš izgraditi uspješnu karijeru? Ako je odgovor DA onda ćeš se savršeno uklopiti u METRO Cash & Carry tim.
Trenutno imamo otvorenu poziciju za:

Voditelja smjene (m/ž) – Split

PRIDRUŽI NAM SE i budi važna karika u
našem METRO timu!

Tvoj posao uključuje:

  • Dnevno praćenje dinamike primitka naloga , kvalitete usluge komisioniranja i dostave robe putem KPI-a po procesima
  • Planiranje rasporeda slaganja robe u dostavnim vozilima u skladu s higijenskim propisima, temperaturnim režimom i prema dostavnim lokacijama
  • Praćenje popunjenosti vozila, optimizacija temeljem ruting plana i komunikacija sa vozačima
  • Organizacija rada na komisioniranju robe; davanje uputa radnicima, provjerava točnost i ispravnosti obavljanja radnih zadataka i rokova izvršenja
  • Praćenje povrata dostavne ambalaže -paleta, kontejnera, rashladnih uređaja i sl.
  • Obavještavanje kupaca u slučaju kašnjenja dostave
  • Izvođenje radne operacije sukladno Pravilima zaštite na radu te u skladu s time vođenje brige o svojoj sigurnosti i sigurnosti kupaca
  • Ažurno obavlja primopredaju posla po smjeni
  • Ostali zadaci po nalogu pretpostavljenih

Potrebna znanja i vještine:

  • Minimalno SSS ekonomskog smjera (poželjno trgovina), fakultetsko obrazovanje je prednost
  • Aktivno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Dobro poznavanje rada na računalu (MS Word, MS Excel, Outlook)
  • Izražene komunikacijske i organizacijske vještine, rukovodne vještine
  • Sposobnost jasnog prenošenja informacija i davanja uputa,
  • Društvena orijentiranost izražena kroz timski duh, prilagodljivost
  • Usmjerenost na kupca i na rezultate
  • Posvećenost kontinuiranom usavršavanju.