Ovaj oglas je istekao 03.08.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Voditelj recepcije (m/ž)
O poslu
Sve ugostiteljske objekte Residence grupe povezuje njihova raznolikost, prepoznatljivi interijeri i moderni dizajn, kao i visoka razina personalizirane i profesionalne usluge. Uvijek težimo zadovoljstvu pruženom uslugom, koja se ne temelji samo na smještaju, već na cjelovitom doživljaju boravka u našim hotelima.
Hotel Diplomat traži osobu na mjesto Voditelj Recepcije sa slijedećim zadacima:
• prijava i odjava gostiju
• izrada rezervacija i prodaja smještajnih kapaciteta „walk in“ gostima
• naplata usluga smještaja i drugih usluga
• pružanje informacija gostima i odgovaranje na upite
• rješavanje prigovora gostiju
Ova pozicija uključuje dnevne operacije recepcije, koordinacija tima recepcionista i osiguranje kvalitetne usluge korisnicima.
Mjesto obavljanja posla:
Zagreb, Hotel Diplomat, Horvatova ulica 35B
O zaposleniku
• visoko poznavanje hotelskog poslovanja kroz više odjela te poznavanje i razumijevanje izgleda hotelskih prostorija i njihove opreme
- to podrazumijeva sposobnost slušanja, jasno izražavanje i kvalitetan protok informacijama među odjelima
- pružanje osnovnih informacija korisnicima, preventivno upozorenje korisnicima na vremenske neprilike, nepravilnosti u korištenju usluga, buku, onečišćenje i sl.
• upravljanje radnim danom:
- pozicija voditelja recepcije može biti vrlo dinamična i zahtijeva dobro upravljanje vremenom
- efikasno upravljanjem brojnim zadacima istovremeno i raspoređivanjem i pozicioniranjem djelatnika na recepciji
- donošenje prijedloga rasporeda radnog vremena recepcije
• liderstvo:
- voditelj recepcije treba biti dobar vođa koji može motivirati recepciju i osigurati njihovu produktivnost, zadovoljstvo i uspješnost na radnom mjestu
- to uključuje mentorstvo, delegiranje dnevnih obaveza i rješavanje problema
• poznavanje hotelskog softvera:
- poznavanje hotelskog softvera (Kor) poput sustava za upravljanje rezervacijama, programa za praćenje gostiju i obračun plaćanja je prednost
• problem - solving vještine:
- Voditelj recepcije često će se susresti s izazovima i nepravilnostima. Voditelj treba biti sposoban i brzo razmišljati i donositi odluke kako bi riješili probleme i osigurali zadovoljstvo gostiju