Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 05.01.2024. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Voditelj prodajnog centra (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Kukuljanovo - Rijeka
Rok prijave:
05.01.2024.

Voditelj prodajnog centra (m/ž)

Za našeg klijenta, vodećeg i inovativnog maloprodajnog brenda Bačelić Profi Shop, tražimo motiviranu i proaktivnu osobu spremnu preuzeti ulogu Voditelja prodajnog centra (m/ž).

Bačelić Profi Shop, prepoznatljiv po vrhunskoj ponudi proizvoda i besprijekornom iskustvu kupovine, pruža izvanrednu priliku za razvoj karijere u dinamičnom okruženju. Ukoliko želite biti dio tima koji cijeni stručnost, inovacije i timski rad, pozivamo vas da se pridružite njihovom uspješnom putovanju.

Mjesto rada:

  • Kukuljanovo - Rijeka

Sažetak ključnih odgovornosti:


  • Ustrojavanje i organizacija cjelokupnog poslovanja prodajnog centra s kontrolom svih segmenata (maloprodaja, veleprodaja, skladište).
  • Izrada planova (mjesečnih, kvartalnih, godišnjih) prodajnog centra te prijedlozi za poboljšanje poslovanja i marketing aktivnosti.
  • Priprema izvještaja i analiza o rezultatima poslovanja veleprodaje, maloprodaje i logistike za potrebe voditelja i uprave društva.
  • Vođenje evidencije i briga o optimalnom stanju trgovačke robe sukladno planovima prodaje.
  • Koordinacija voditelja veleprodaje, maloprodaje i skladišta, te organizacija koordinacijskih sastanaka.
  • Sudjelovanje u uređenju prodajnog centra i definiranje aktivnosti razvoja poslovanja.
  • Koordinacija s odjelom marketinga radi promocije rada centra i pokretanja marketinških aktivnosti.
  • Nadzor usklađenosti sa zakonima i propisima te organizacija redovitih internih audita.
  • Odobravanje reklamacija i sudjelovanje u programima edukacija za djelatnike.
  • Kontrola poštivanja mjera zaštite na radu, zaštite od požara i drugih sigurnosnih propisa.
  • Izvršavanje svih radnih zadataka povezanih s poslovanjem prodajnog centra.
  • Pomoć i sudjelovanje u organizaciji inventura te strogo pridržavanje svih protokola (o prodaji, nabavi, logistici, webshopu i dr.).
  • Ostali zadaci prema potrebi.

Od kandidata očekujemo:

  • Radno iskustvo na istim/sličnim poslovima
  • Iskustvo upravljanja timovima
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu;
  • Poznavanje rada u MS OFFICE paketu (Word, Excel);
  • Napredno poznavanje asortimana i tržišta građevinskih proizvoda (boje i lakovi, fasadni sustavi, suha gradnja, ručni i električni alati, OZS, ostali srodni materijal).
  • Vrlo dobre komunikacijske i organizacijske vještine
  • Motivacija i proaktivnost


Ukoliko ste zainteresirani za navedenu poziciju i zadovoljavate uvjete natječaja, molimo Vas da pošaljete svoj CV.

* Napominjemo kako će samo kandidati koji zadovolje uvjete biti kontaktirani za daljnje korake u selekciji.

MANPOWER d.o.o. za privremeno zapošljavanje
OIB 35539279541, MB: 02452812, IBAN: HR41 2340 0091 1103 6431 1
Zagreb, Avenija Dubrovnik 16, T: +385 1 5565 700, W: WWW.MANPOWER.HR, E: [email protected]
TRGOVAČKI SUD U ZAGREBU, MBS: 080675552
TEMELJNI KAPITAL 20.000 KN UPLAĆEN U CJELOSTI, zastupano po direktoru Aleksandru Hangimana
Na osnovu rješenja Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva, KLASA: 102-02/09-04/02, UBROJ: 526-08-02-02/2-09-2 društvo je evidentirano u Knjigu evidencije agencija za privremeno zapošljavanje pod brojem 28/09
Na osnovu potvrde Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelj i socijalne politike, KLASA: 102-02/21-03/28, UBROJ: 524-04-01-02/1-21-2 društvo je evidentirano u Knjigu evidencije fizičkih i pravnih osoba koje obavljaju djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem pod brojem 253/21.