Ovaj oglas je istekao 30.03.2017. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Voditelj prodaje (m/ž)
O poslu
Provođenje svih aktivnosti u cilju prodaje proizvoda u okviru politike Linden Tree Retreat & Rancha.
Ključni zadaci:
• sastavlja prijedlog godišnjeg plana aktivnosti prodaje prema smjernicama i dogovorenom budžetu,
• provodi odobreni plan aktivnosti prodaje,
• planira aktivnosti u prodaji i prati njihovu realizaciju i naplatu,
• analizira prodaju po tržištima i partnerima, te predlaže akcije za poboljšanje,
• predlaže i formira cijene ponude i posebnih paketa u dogovoru s izvršnim direktorom,
• sudjeluje na sajmovima, workshopovima i stručnim skupovima te provodi akvizicijske posjete u cilju plasmana ponude ranča,
• pribavlja informacije o promjenama uvjeta na tržištu, uključujući i trendove konkurencije,
• predlaže informatizaciju poslovnih procesa u prodaji, te njihovo prilagođavanje potrebama prodaje,
• aktivno sudjeluje u praćenju ostvarenja prodajnih ciljeva zajedno s izvršnim direktorom, predlaže prodajne aktivnosti, te provodi odluke,
• aktivno sudjeluje u formiranju politike cijena, plasmana proizvoda po kanalima prodaje, predlaže ugovaranje kapaciteta s postojećim ili novim partnerima, agencijama ili touroperatorima,
• održava kontakte sa partnerima: agencijama, touroperatorima, korporativnim partnerima i dr.,
• koordinira poslovne aktivnosti sa ostalim odjelima u cilju funkcionalnosti ili podrške aktivnostima prodaje,
• vrši pravovremenu kontrolu noćenja, jedinica, cijena, iskorištenost kapaciteta, udjela po kanalima prodaje, udjela segmenata i podsegmenata u prodaji (meeting, retreat, corporate, sport, itd.),
• kontinuirano radi na otvaranju novih prodajnih aktivnosti u cilju dovođenja novih partnera, otvaranja novih tržišta,
• unapređuje poslovne aktivnosti i racionalizaciju organizacije te tehnoloških procesa u prodaji,
• vodi brigu o troškovima poslovanja prodaje u skladu s budžetom i osigurava racionalno korištenje raspoloživih sredstava,
• obavlja unos cjenika po agencijama i ažuriranje stanja u rezervacijskom sustavu ranča iz B2B segmenta (npr. alotmani),
• kontaktira i korespondira s agencijama, organizatorima putovanja i touroperatorima radi prodaje kapaciteta i prezentiranja ponude u skladu sa stanjem bookinga,
• sastavlja ponude i ugovore s agencijama i touroperatorima, vodi evidenciju i prati realizaciju istih,
• vodi evidenciju ponude i sklopljenih ugovora po agencijama te prati njihovu realizaciju i datume isteka/obnove ugovora,
• posebno vodi brigu o pravodobnoj naplati ponuđenih/ugovorenih B2B aranžmana,
• održava kontakte s postojećim i potencijalnim B2B klijentima,
• odrađuje terenski rad po pitanju postavljanja i prezentiranja proizvoda rancha na B2B destinacijama,
• organizacija B2C prodajnih aktivnosti (npr. organizacija, prodajna edukacija, vođenje i nadzor nad B2C prodajnim osobljem na terenu),
• preuzima B2B zahtjeve i upite putem telefona, pošte i e-mailom, iste obrađuje, te sastavlja ponude i izdaje predračune,
• daje primjerene informacije na opće upite potencijalnih klijenata,
• vrši provjeru usklađenosti ponuđene i oglašene cijene ponuda,
• vodi evidencije i stvara datoteku B2B klijenata,
• analizira zahtjeve, primjedbe i prijedloge B2B klijenata i o istom izvješćuje izvršnog direktora,
• obavlja zadatke vezane za specijalne projekte po nalogu izvršnog direktora,
• redovito komunicira i radi u potpunom suglasju sa voditeljem ranča i recepcijom vezano uz tekuće aktivnosti prodaje,
• preuzima rješavanje B2C upita koje recepcija nije u mogućnosti realizirati.
Područja odgovornosti:
• za optimizaciju prodajnih kanala prema planu prihoda i kontroli otvaranja/zatvaranja prodajnih kanala,
• za ažurno, točno i pravovremeno obavljanje poslova iz svog područja rada,
• za praćenje dnevnog bookinga, te trenutnu modifikaciju strategije prodaje i cijena u cilju popunjavanja „rupa” u rezervacijskom kalendaru (npr. last-minute popusti, itd.),
• za ispravno tumačenje i primjenu ugovornih odnosa s partnerima,
• za ispravnost ponuda i ugovora, te usklađenost istih sa zakonskim propisima i politikom prodaje za predmetnu godinu,
• za nadzor pravodobne naplate potraživanja po B2B kanalima prodaje sukladno ugovorenim uvjetima,
• za pridržavanje propisanih standarda u poslovanju.
O zaposleniku
Prethodno radno iskustvo: 6 godine na poslovima u sektoru turizma, agencijskom poslovanju ili prodaji
Znanje stranih jezika: izvrsno poznavanje engleskog i još jednog svjetskog jezika u govoru i pismu
Informatičke vještine:dobro poznavanje i vladanje kompjuterskim programima (Windows, Office, Adobe suite)
Osobne vještine i ponašanja:
• izraziti smisao za prodaju i timski rad
• poslovnost i profesionalnost
• komunikativnost
• prilagodljivost
• fleksibilnost u kontaktu s postojećim i potencijalnim klijentima
• ažurnost
• točnost
• vozačka dozvola, B-kategorija