Ovaj oglas je istekao 21.10.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Voditelj poslovanja (m/ž)
Predstavljamo STEP, dinamični novi brend renomirane kompanije Smart Group HR Solutions. Tu smo da Vas vodimo na putu prema uspjehu s uzbudljivim poslovnim prilikama prilagođenim samo Vama.
Naš klijent, Regent agencija za prodaju nekretnina, specijalizirana je za prodaju posebnih, rijetkih luksuznih nekretnina i poznata je po pružanju visokokvalitetne usluge klijentima. S timom od preko 10 agenata, Regent agencija ponosi se svojim uspjesima na tržištu nekretnina i kontinuiranim unapređenjem svojih usluga.
Za njihov uigran tim u Splitu u potrazi smo za proaktivnom i ambicioznom osobom koja će im se pridružiti na poziciji Voditelj poslovanja.
- Operativno vođenje poslovnice agencije za nekretnine uz blisku suradnju s vlasnicima i upravom
- Upravljanje, mentoriranje i razvoj prodajnog tima
- Sudjelovanje u selekciji, zapošljavanju i uvođenju novih agenata u posao
- Praćenje i analiza prodajnih performansi i ključnih pokazatelja uspješnosti (KPI-jeva)
- Nadzor nad dokumentacijom i odobravanjem nekretnina za oglašavanje
- Koordinacija s odjelom marketinga na promociji prioritetnih nekretnina
- Sudjelovanje na ključnim sastancima s investitorima, partnerima i važnim klijentima
- Aktivno pronalaženje i razvijanje novih poslovnih prilika
- Analiza tržišnih trendova i konkurencije te predlaganje prodajnih i marketinških strategija
- Priprema financijskih i prodajnih izvještaja te analiza rezultata
- Predlaganje poboljšanja u poslovnim procesima i implementacija novih digitalnih rješenja
- Suradnja s računodovstvom i drugim administrativnim timovima
- Rješavanje svakodnevnih organizacijskih i operativnih izazova u poslovnici
- VSS, prednost kandidatima s iskustvom u radu s nekretninama, prodaji ili marketingu
- Iskustvo u vođenju prodajnog ili operativnog tima
- Visoka razina informacijske pismenosti i napredno korištenje MS Office alata, posebno Excela
- Iskustvo rada u CRM sustavima i drugim digitalnim poslovnim alatima
- Izvrsne organizacijske i liderske vještine, s naglaskom na motivaciju i razvoj tima
- Sposobnost rada u dinamičnom okruženju, multitaskinga i postavljanja prioriteta
- Izražene komunikacijske, pregovaračke i prezentacijske vještine
- Samostalnost u radu, pouzdanost i proaktivnost u rješavanju problema
- Razvijen osjećaj za poslovne prilike i tržišne trendove
- Znanje engleskog jezika u govoru i pismu; dodatni jezici su prednost
