Voditelj marketinške komunikacije i brenda (m/ž)

19 dana do isteka
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
22.05.2024.

Trgovački maloprodajni lanac Studenac kao kompanija posluje od 1991. godine. Kasnih 90-ih proširio je poslovanje otvaranjem veleprodajnog skladišta u Dućama i nekoliko maloprodajnih trgovina u Omišu. Na današnji Studenac, trgovinu-susjed koja pogodnostima za kupce dosljedno prati svjetske trendove, najviše je utjecala 2018. kada počinje transformacija poslovanja popraćena akvizicijama i organskim rastom. Preuzimanjem Istarskih supermarketa i Sonika 2019. lanac jača svoju poziciju i posluje duž cijele jadranske obale. Status utvrđuje 2021. preuzimanjem lanca Bure Trgovina, a važan poslovni iskorak iste godine čini otvaranjem prvih prodavaonica u Zagrebu. Dodatno, u 2022. Studenac preuzima Pemo, Kordun, Duravit i lanac Lonia te je sada prisutan u 16 županija i Zagrebu. Studenac trenutačno zapošljava više od 6000 zaposlenika, ima više od 1200 trgovina te je među vodećim maloprodajnim lancima u Hrvatskoj.

Tražimo ambicioznu, motiviranu i proaktivnu osobu koja će postati naš novi član tima i raditi na poziciji:

Voditelj marketinške komunikacije i brenda (m/ž)

Mjesto rada: Zagreb

Opis posla:

  • strateško i operativno vođenje Brenda
  • razvoj marketinških i komunikacijskih strategija
  • izgradnja godišnjeg plana aktivnosti i odgovarajućeg marketing budžeta
  • definiranje i provedba plana marketinške komunikacije kroz sve kanale komunikacije
  • kontinuiran rad na izgradnji branda Studenac
  • ostvarenje ključnih pokazatelja uspjeha na razini branda, komunikacije, medija i potrošača u svrhu izgradnje branda kroz usmjerenost na kupca
  • upravljanje radom odjela i zaposlenicima odjela te postavljanje prioriteta u radu
  • podrška aktivnostima koji su vezani uz razvoj zaposlenika
  • rad na ugovorima s marketinškim dobavljačima
  • vođenje projekata koji su vezani uz poboljšanje iskustva kupovine
  • predstavljanje kompanije prema javnosti
  • vođenje novih projekata i promocija
  • organiziranje rada i praćenje kvalitete provođenja procesa i zadataka unutar sektora
  • organizacijske cjeline za koju je odgovoran
  • razvijanje i građenje organizacijske cjeline i tima sukladno svrsi i ulozi organizacijske cjeline
  • praćenje, razvijanje, podržavanje članova tima u njihovu radu
  • proaktivno građenje i razvijanje efikasnih suradničkih odnosa sa kolegama u cilju ostvarenja rezultata kompanije
  • komuniciranje sa intemim i eksternim stranama na profesionalan način koji utječe na pozitivnu percepciju kompanije kao poslodavca
  • predlaganje poboljšanja u procesima rada
  • obavljanje ostalih poslova po nalogu nadređene osobe

Od Vas očekujemo:

  • VSS (fakultet društvenog smjera, poželjno Ekonomija)
  • minimalno 5 g. iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • razumijevanje eksternih utjecaja: tržišta i kupaca te internih strateških poslovnih smjernica kompanije
  • točnost, timski rad, rješavanje problema, učinkovito komuniciranje, kreativnosti i inovativnost, osobni utjecaj, osobna fleksibilnost
  • komunikacijske i prezentacijske vještine; sposobnost utjecaja i vještine argumentiranja; građenje efikasne suradnje; vođenje i razvoj timova; davanje konstruktivne povratne informacije
  • napredno poznavanje MS Office paketa
  • znanje engleskog jezika (B1 razina)

Nudimo Vam:

  • stimulativna primanja
  • stručno usavršavanje i profesionalni razvoj
  • kontinuirani razvoj kompetencije
  • mogućnost za doprinos i iskustvo u razvoju brzorastuće kompanije
  • ostale benefite u skladu s kompanijskim standardom

Ukoliko želite postati dio našeg tima molimo prijavite se putem donjeg linka za prijavu te priložite zamolbu i životopis.