Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 30.11.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Voditelj/ica ureda - osobni/a asistent/ica (office manager/personal assistant)  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
VELEPOSLANSTVO GRUZIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
30.11.2023.

O poslu

Mjesto rada:
ZAGREB
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Viša ili prvostupanjska
Radno iskustvo:
Nije važno
Vrsta zaposlenja:
Na neodređeno; novootvoreni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
Bez naknade
Vozački ispit:
Kategorija B
Poslodavac:
VELEPOSLANSTVO GRUZIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ
Kontakt:
Ostale informacije:
Veleposlanstvo Gruzije u Republici Hrvatskoj, Zagreb
Veleposlanstvo Gruzije u Republici Hrvatskoj zapošljava voditelja ureda / osobnog asistenta na stalno radno vrijeme.
Zadaci i odgovornosti Ova uloga zahtijeva vrlo snažne administrativne vještine, fleksibilnost i spremnost na rad navečer i vikendom kada je to potrebno. Točan raspon dužnosti varirat će u skladu sa zahtjevima i potrebama Veleposlanstva, ali će uključivati sljedeće: • Telefon/e-mail, komunikacija s građanima Gruzije i lokalnim stanovništvom • Administrativna podrška • Potpora svim aspektima nadolazećih službenih posjeta • Preuzimanje/slanje pošte Profil kandidata Za ispunjavanje uvjeta potrebne su sljedeće kvalifikacije i kompetencije: • Minimalno 2 godine iskustva kao voditelj ureda / osobni asistent / administrator • Prvostupnička diploma (bacc.) • Važeća vozačka dozvola B, bez ikakvih kaznenih bodova • Tečno govori engleski i hrvatski jezik • Zakonsko pravo na boravak i rad u Hrvatskoj • Izvrsne međuljudske i komunikacijske vještine • Primjenjivat će se liječnički/zdravstveni pregledi • Nešto administrativnog iskustva • Sigurnosna obuka • Iskustvo rada u međunarodnoj organizaciji, veleposlanstvu ili drugom međunarodnom okruženju je prioritet
Uvjeti i odredbe: • Stalno radno mjesto • Ugovor • Bruto mjesečna plaća: 1500 EUR • Mjesto: sjedište Veleposlanstva Gruzije, Pantovčak 107, Zagreb. • Radno vrijeme: 09.00 – 17.00 sati. Međutim, bit će potreban znatan stupanj fleksibilnosti. Položaj će zahtijevati povremeno putovanje preko noći. Predviđeno je da datum početka ove pozicije bude 1. siječnja 2024. godine
Kako se prijaviti: Molimo pošaljite svoj životopis zajedno s kratkim (max A4) popratnim pismom e-poštom na [email protected] Proces odabira: Samo kandidati koji uđu u uži izbor bit će kontaktirani i pozvani na razgovor koji se planira održati u studenom 2023. godine. Embassy of Georgia, Zagreb The Embassy of Georgia to the Republic of Croatia is recruiting for a full-time permanent Office Manager / Personal Assistant. Roles and Responsibilities
The role requires very strong administrative skills, flexibility, and willingness to work evenings and weekends when necessary. The precise range of duties will vary over time according to the exigencies of the needs of the Embassy, but will include the following: • Phone/e-mail and verbal communication with citizens of Georgia and local audience • Administrative support • Supporting all aspects of incoming official visits • Collection/sending of post Candidate Profile To be eligible the following qualifications and competencies are required: • 2 years minimum experience as an office manager / personal assistant/administrator • Bachelor's Degree • A valid driver’s license B, without any penalty points • Fluency in English and Croatian • The legal right to reside and work in Croatia • Excellent interpersonal and communication skills • Medical/Health checks will apply • Some administration experience • Security awareness training • Experience working in an International Organisation, Embassy, or other International environment is a priority Terms and Conditions: • Full-time position • Contractual Information • Gross monthly salary: 1500 EUR • Location: Based at the Embassy of Georgia, 107 Pantovcak, Zagreb. • Hours of work: 09.00 – 17.00. However, a considerable degree of flexibility will be required. The position will require occasional overnight travel. It is envisaged that the start date for this position will be 1 January 2024 How to apply: Please send your CV together with a short (max A4) cover letter by e-mail to [email protected] Selection Process: Only short-listed candidates will be contacted and invited for an interview, which is planned to be held in November 2023. Za ispravnost teksta odgovara poslodavac.
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
138042664
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.