Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 28.01.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Voditelj/ica selekcije i zapošljavanja

- dana do isteka
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
28.01.2022.

Kadus d.o.o. za privremeno zapošljavanje i posredovanje u zapošljavanju je agencija koja je osnovana 2005. godine kao izvorna hrvatska agencija, koja od osnivanja do danas radi u cilju postizanja zadovoljstva naših radnika s jedne strane i s druge strane stalnog podizanja kvalitete naše usluge prema klijentima. Naši radnici i klijenti dobivaju od nas kontinuiranu podršku, savjetovanje i informiranost kako bi ostvarili svoje osobne, profesionalne i poslovne ciljeve.



Tvrtka SINTEZIS STARTUP STUDIO LIMITED pruža cjelovitu uslugu Start up kompanijama u izgradnji tvrtke od projektne ideje do realizacije. Naši klijenti se nalaze diljem svijeta, tako da je je naše poslovanje usmjereno i na američka i na evropska tržišta. Imamo urede u Dublinu, Bernu i Zagrebu. Trenutno nas je 20, a u narednih dvije godine planiramo zaposliti još 80 ljudi. Iz tog razloga želimo zaposliti osobu na radnom mjestu:

VODITELJ/ICA SELEKCIJE I ZAPOŠLJAVANJA

Mjesto rada: Zagreb


Jesi li?

  • Analitičan si i ujedno i sistematičan?
  • Imaš sposobnosti samoorganizacije i usmjeren si ka ostvarenju ciljeva?
  • Voliš osmišljavati nove poslovne procese i provoditi ih?
  • Voliš raditi sa ljudima?

Znaš li?

  • Samostalno provoditi selekcijski proces i donositi odluke o zapošljavanju najboljeg kandidata?
  • Ugovorno radno pravo?
  • Osmišljavati kako privući i zadržati ljude?
  • Planirati svoj posao u skladu sa rokovima?

AKO SI POTVRDNO ODGOVORIO NA OVA PITANJA
ONDA SI UPRAVO TI NAŠ POTENCIJALNI KANDIDAT!


Šta ćeš raditi kod nas?

  • Voditi selekcijski proces, proces zapošljavanja i uvođenja ljudi u posao
  • Definirati potrebe za zapošljavanjem (plan zapošljavanja)
  • Definirati opise radnih mjesta
  • Određivati potrebne kompetencije i osobine ličnosti kandidata
  • Osmišljavati strategije oglašavanja slobodnih radnih mjesta
  • Kreirati Employee Branding i načine privlačenja mladih talenata
  • Osmišljavati i uvoditi pravila i procedure u selekcijskom procesu
  • Osmišljavati i provoditi programe mentoringa
  • Usklađivati ugovore o radu sa potrebama tvrtke i specifičnostima djelatnosti
  • Organizirati teambuildinge
  • Pratiti trendove u industriji

Koje kompetencije trebaš imati?

  • Minimalno 5 godina radnog iskustva u ljudskim resursima
  • Sveučilišnu titulu VSS/magistar struke fakulteta društvenih znanosti (poželjno psihologija, ekonomija, pravo)
  • Sposobnost da samostalno vodiš selekcijski proces
  • Izvrsno govoriš poslovni engleski
  • Iskustvo u IT industriji (poželjno, ali ne i isključivo)

Šta ti nudimo?

  • Fleksibilno radno vrijeme i rad od kuće/iz ureda prema potrebama posla
  • Opremanje radnog mjesta kod kuće
  • Ugovor o radu na neodređeno vrijeme
  • Bonus prema ostvarenim rezultatima
  • Mental health day svaki mjesec prema tvom odabiru
  • Dodatne edukacije i usavršavanje prema tvojoj želji
  • Sudjelovanje u strateškom planiranju i odlučivanju

Ako ti se sviđa ovaj oglas, pošalji nam svoj životopis i svoje motivacijsko pismo najkasnije do 28. 01.2021. Ako imaš navedene kompetencije sigurno ćemo te pozvati na razgovor kako bi mi tebe bolje upoznali, a i ti nas.

Mi trebamo osobu koja će biti ne samo zaposlenik već i osoba koja će zajedno sa svima nama dalje razvijati našu tvrtku. Jesi li to TI? Ako jesi, prijavi se i vidimo se na intervjuu!

Za sve dodatne informacije slobodno nas nazovi na 091 891 05 94.


Agencija Kadus d.o.o. je registrirana pri Ministarstvu gospodarstva, rada i poduzetništva pod brojem 13/05; KLASA 102-02/05-05/02; URBROJ: 526-08-05-4

Sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka zaprimljeni osobni podatci kandidata biti će korišteni isključivo u cilju zapošljavanja. Kandidati koji zadovoljavaju uvjete biti će uključeni u selekcijski postupak i pozvani na intervju.

Agenciji je odobrena dozvola za rad 2005-te godine pod rednim brojem 13.