Ovaj oglas je istekao 31.08.2017. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Voditelj/ica financija
O poslu
Uspješan kandidat/kinja za radno mjesto Voditelja ice financija u IRO-u je stručnjak kinja u području financija te izvrsno poznaje relevantne nacionalne i EU propise koji reguliraju ovo područje rada. IRO želi zaposliti talentiranog stručnjaka kinju s iskustvom financijskog upravljanja u neprofitnom ili javnom sektoru. Najboljem kandidatu/kinji bit će ponuđen ugovor o radu i odgovarajući financijski uvjeti.
Osnovne informacije o radnom mjestu
• Angažman putem ugovora o radu na određeno vrijeme, kao zamjena za vrijeme trajanje roditeljskog dopusta od 6 mjeseci tj. u periodu od 01.10.2017. do 01.04.2018., s mogućnošću produljenja suradnje i ugovora nakon isteka navedenog perioda.
• Angažman je na puno radno vrijeme, radnim danom od ponedjeljka do petka.
• Mjesto rada: Zagreb, Trg Nikole Zrinskog 9
• Plaća: predmet dogovora s odabranim kandidatom/kinjom.
Opis posla
• Upravljanje cjelokupnim financijskim poslovanjem organizacije: izrada financijskog proračuna organizacije, praćenje provedbe financijskih planova, izrada financijskih evaluacija.
• Upravljanje financijama za pojedine projekte (nacionalne, EU i međunarodne), s posebnim naglaskom na projekte financirane sredstvima EU. Izrada proračuna potrebnih za prijavu EU projekata, implementacija financijskih aktivnosti za dobivene EU projekte, izrada financijskih izvješća za projekte.
• Usklađivanje financijskih poslova organizacije s relevantnim pravnim propisima.
• Prikupljanje relevantnih financijskih podataka te izrada financijskih analiza potrebnih za unapređenje financijskog poslovanja.
• Priprema dokumentacije za plaćanje i provedba plaćanja.
• Kontrola dokumentacije (priprema izvoda po obavljenim plaćanjima, provjera ispravnosti računa).
• Obračun i priprema putnih naloga.
• Vođenje devizne knjige i knjige namjenskih donacija.
• Rad s vanjskim knjigovodstvenim servisom: priprema i izrada dokumentacije za knjigovodstvo, praćenje i osiguravanje kvalitete rada servisa.
O zaposleniku
. Poželjna je visoka (VSS) ili viša stručna sprema (VŠS) iz područja ekonomije i financija. Ukoliko kandidat/kinja posjeduje tražene kompetencije i iskustvo, a nije navedene stručne spreme i područja, ohrabrujemo prijave i tih kandidata.
• Radno iskustvo na sličnim ili odgovarajućim poslovima za ovo radno mjesto od najmanje 2 godine.
• Poželjno iskustvo u upravljanju financijama u neprofitnom ili javnom sektoru.
• Napredne analitičke sposobnosti u financijama.
• Iskustvo rada i upravljanja financijama i proračunima na nacionalnim i/ili EU projektima te poznavanje EU programa i fondova.
• Napredno poznavanje odgovarajućih nacionalnih i EU propisa u području financija.
• Napredno poznavanje hrvatskog jezika u pismu i govoru.
• Dobro poznavanje engleskog jezika u pismu i govoru.
• Napredno poznavanje MS Office paketa (Word, Excel, Internet). Posebno je važno da kandida/kinja ima napredna znanja i vještine za korištenje programa MS Excel, osobito za izradu tabelarnih i grafičkih prikaza i analiza.
• Izvrsne organizacijske vještine, pouzdanost, točnost i sistematičnost.
• Visoka motivacija za rad i nove izazove, spremnost i sposobnost za učenje.
• Poželjno iskustvo rada u međunarodnim timovima i izvrsne komunikacijske vještine. IRO posebno potiče timski rad i traži kandidata koji je usmjeren na postizanje ciljeva, no istovremeno je dovoljno fleksibilan i osjetljiv za potrebe tima i na trendove iz okruženja.
Prijava se sastoji od životopisa i motivacijskog pisma na hrvatskom jeziku (do 300 riječi)
Rok za slanje prijave: 31.08.2017.
Prijave se šalju isključivo e-mailom na [email protected]
Molimo da u predmetu emaila OBAVEZNO napišete:
Voditelj/ica financija.
Nažalost nismo u mogućnosti osigurati email potvrdu primitka vaše prijave, a dodatne informacije o natječaju i statusu prijava bit će dostupne nakon 31.08.2017. godine.
Intervjui s kandidatima čije prijave uđu u uži krug će biti održani tijekom rujna 2017. godine.