Voditelj Bar & Bite (m/ž)








Dobrodošli u Everfun, mjesto gdje zabava nikad ne prestaje. Naš objekt se proteže na 4.000 m2. Na lokaciji u Zagrebu imamo 12 staza kuglane (nove, moderno uređene), uz to, u objektu se nalazi ugostiteljstvo sa 200 sjedećih mjesta u kojemu poslužujemo hranu i piće. Svaki vikend organiziramo zabavne i tematske programe uz razne goste (DJ, StandUp...), također, u objektu se nalazi “sportski dio” i veliki arkadni park.
Ako ti ovo zvuči dobro, pogledaj u nastavku što sve očekujemo od tebe i što nudimo, vidimo se u Everfunu!
Mjesto rada: Zagreb

ODGOVORNI STE ZA:
- Ostvariti planirane prihode i EBIT na mjesečnoj, kvartalnoj i godišnjoj razini
- Povećati prihode po korisniku/stolu, mjesečni EBIT, stopu povrata gostiju i prodaju željenih usluga i proizvoda naspram prethodnog kvartala / istog kvartala prethodne godine
- Osigurati optimalan broj motiviranih i osposobljenih zaposlenika i studenata (prihod po ukupnom broju angažiranih sati zaposlenika i studenata) i definiranu fluktuaciju osoblja za ugostiteljski objekt u skladu s definiranim standardima Poslodavca
- Osigurati da su sve poslovne transakcije i podaci ispravno i pravovremeno zapisane u poslovnoj aplikaciji s točnošću 99.9% te unutar jednog radnog dana (naplata svih isporučenih usluga i proizvoda i da su isti uplaćeni u cijelosti na račun Poslodavca, izdani računi, odrađeni dnevni obračuni, primke/kalkulacije, ispravno stanje novčanika, ispravno stanje zaliha, nema otvorenih stolova na kraju dana, te ostale procedure prema standardima i checklistama Poslodavca
- Osigurati definirano prosječno vrijeme posluživanja pića i hrane unutar definiranih rokova i kvalitete (Piće unutar 4 minute od zaprimljene narudžbe, te hrana unutar roka od 8 minuta od zaprimljene narudžbe. Detaljni rokovi i kvaliteta su definirani u standardima Poslodavca za ugostiteljstvo po pojedinim jelima i pićima)
- Osigurati oduševljenje korisnika (Google my Business Everfun 4.7+, NPS izlazne ankete 9.4+ mean score i minimum od 1000 NPS anketa mjesečno, te definiran broj evidentiranih pohvala/pritužbi putem službenih kanala komunikacije)
- Osigurati redovito provođenje HACCP sustava kontrole kvalitete namirnica, rokova, higijene cjelokupnog ugostiteljskog objekta i posluživanja hrane i pića u skladu s definiranim standardima HACCP-a i Poslodavca. Osigurati da ugostiteljski objekt radi u skladu s važećim zakonima i propisima.
- Osigurati sudjelovanje osoblja u edukaciji novih kolega, kao i definirane minimalne ocjene kvalitetne suradnje s kolegama kroz 360 upitnik.
- Radnik je dužan osigurati čistoću prostora za usluživanje, čistoću cijelog objekta kao i čistoću sredstava za rad i sanitarnih čvorova
- Odgovoran je za sanitarnu ispravnost radnog prostora, za urednost osoblja (uniforma i pločica s imenom) i ispravnost sanitarnih knjižica
- Dnevnu provjeru uvjeta za rad: svjetlo, temperatura, glazba, čistoća, ventilacija i ostalo definirano checklistama Poslodavca
- Osigurati raznovrsnost glazbe, pratiti i ažurirati playliste na kvartalnoj razini, na televizorima u objektu mora biti atraktivan sportski live program (pratiti događanja i trendove)
- Dužan je osigurati da su svi sigurnosni i tehnički nedostaci nedostaci ispravno upisani u važeću tablicu na Google Drive-u, pratiti da osoblje objekta to uredno bilježi
- Osigurati da su svi kvarovi na arkadama (nije registriralo kovanicu-žeton te drugi tehnički kvarovi) riješeni u roku 1 radnog dana, a da je korisnik koji je zakinut dobio povrat ubačenog novca
- Kontrolirati da je provedeno redovno održavanje “Shooting master-a” te prijaviti u službene grupe pisanim putem ako primjeti odstupanja u održavanju
- Osigurati da su sve staze kuglane ispravne i spremne za korištenje prije početka radnog vremena objekta te svaki eventualni kvar usred smjene pokušati riješiti u najkraćem mogućem roku na zadovoljstvo korisnika
- Kontrolirati rukuje li se ispravno sa imovinom firme - ordermani, printeri, pos uređaji (da se ne bacaju, da su na kraju smjene stavljeni na stanicu za punjenje)
- Osigurati osoblju objekta asistenciju pri korištenju ordermana i sustava Avalit (tehnička podrška level 1, uz to fokus na ispravnu i cjelovitu naplatu)
- Osigurati uređenje i dekoriranje prostora u skladu sa sezonama
- Zaprimanje primjedbi/reklamacija gostiju u vezi hrane, pića i rada osoblja te rješavanje istih u najkraćem mogućem roku, po mogućnosti na zadovoljstvo korisnika
- Kontrolu rada uslužnog osoblja (stručnost, točnost, brzina, način ophođenja s gostima, primjena standarda), ispravna naplata putem ordermana, izdavanje računa i drugo
- Rad u objektu po potrebi - zaprimanje narudžbi gostiju i naplata istih
- Pružiti i osigurati obuku i razvoj zaposlenicima
- Naručivanje robe od dobavljača svaki ponedjeljak i četvrtak - hrane i pića, zaprimanje robe i unos kalkulacije/primke - mora biti optimalna zaliha (zaprimanje robe na stanje)
- Izvršavati redovnu mjesečnu inventuru namirnica, hrane i pića u ugostiteljstvu, te na tjednoj razini provoditi tzv. blic inventure za najprodavanije artikle te u pisanom obliku izvještavati voditelja parka
- Aktivno praćenje noviteta u industriji i shodno tome kvartalno ažurirati ponudu hrane i pića i razvijati ponudu i procese u objektu
- Odgovorni ste osobno i sa ostatkom Management tima kontinuirano raditi na poboljšanju oduševljenja korisnika te ostvariti net promotor mean score 9.4+ i Google my business Everfun ocjenu minimalno 4.7+
- Osigurati redovnu mjesečnu evaluaciju svih zaposlenika ugostiteljstva naspram opisa posla i u skladu s definiranim standardima i procesima. Mjesečno izvješće treba sadržavati akcijski plan i korake kao i istaknute prijedloge nagrada za zaposlenike koji nadmašuju očekivanja, s navedenim razlozima za nagrade. Isti tako trebaju biti navedeni razlozi u kojima zaposlenici ne zadovoljavaju.
- Nakon prvog mjeseca rada dati u pisanom obliku plan ključnih aktivnosti i projekata koje će implementirati idući mjesec iz perspektive ključnih KPI-a tvrtke, 4C leadership-a, 5 building blokova tvrtke i trokuta željenog okruženja i ponašanja. Od drugog mjeseca rada nadalje do kraja mjeseca dati osvrt u pisanom obliku na postignute rezultate u prošlom mjesecu, te plan ključnih aktivnosti i projekata za idući mjesec. Nakon 6 mjeseci rada kvartalno planiranje ključnih inicijativa, te redovito pisano izvještavanje o postignutim rezultatima za prošli kvartal
- SSS/VŠS
- minimalno 2 godine radnog iskustva na sličnim ili istim poslovima
- vrlo dobro znanje engleskog jezika
- dobro poznavanje Excela
- vozačka dozvola B kategorije
- dobre organizacijske vještine, visok stupanj osobne efikasnosti i odgovornosti
- Početnu neto plaću u iznosu 1.600,00 EUR
- Kvartalni bonus vezan na EBIT poslovanja objekta
- Bonus za bolje ugovorene uvjete nabave hrane i pića
- Bonus za ugovorena sponzorstva
- Bonus za direktnu B2B prodaju
- Super pogodnosti za Vas, Vašu obitelj i prijatelje
- Mogućnost osobnog razvoja i napretka
- Mogućnost korištenja Multisport kartice
- Puno radno vrijeme - 40 sati tjedno
- Ponedjeljak - četvrtak 16:30-23:00
- Petak 16:30-01:00
- Subota 10:00-01:00
- Nedjelja 10:00-22:00
Mjesto rada: Zagreb
Početak rada: Odmah
Vrsta zaposlenja: Puno radno vrijeme
Tip ugovor o radu: Ugovor o radu na neodređeno s probnim rokom 6 mjeseci.
Prijava
Možda će vas zanimati
Voditelj tematskog parka (m/ž)Interaktivna zabava d.o.o. / Igrandia
Viši stručnjak za obračun plaća (m/ž)PLIVA Hrvatska d.o.o.
Skladištar/kaPLANIGRAD PROJEKT d.o.o. za građenje i trgovinu
Soboslikar/ica- ličilac/teljicaMB BARTUL d.o.o. za građenje
Izvođač/ica suhomontažnih radovaMB BARTUL d.o.o. za građenje