Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 02.01.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Viši stručnjak upravljanja objektima i uredima (m/ž)

Oglas je istekao
www.pliva.hr

Zapošljavamo
u PLIVI

Jeste li se ikada zapitali kako bi bilo raditi u PLIVI? Znanje, stručnost, predani timski rad, znatiželja i suvremene tehnologije - ključ su PLIVINOG uspjeha.

Iza investicija, izvoza, prodaje i svih pokazatelja uspješnosti kompanije stoje zaposlenici čija nas velika strast prema onome što rade pokreće i koji svojim znanjem i trudom svakodnevno unapređuju kvalitetu života ljudi diljem svijeta.

U PLIVI ćete:

TRAŽIMO

Višeg stručnjaka upravljanja objektima i uredima (m/ž)

Kao član PLIVINOG tima Vaše odgovornosti uključivat će:
  • Upravljanje prostorom – osiguravanje da prostor optimalno podržava poslovne procese kompanije i da zaposlenici budu smješteni na radnom mjestu koje podržava njihove potrebe i očekivanja
  • Upravljanje radnom okolinom – osiguranje optimalnih radnih uvjeta u prostoru (kvaliteta zraka, buka, temperatura, privatnost, osvjetljenje, prostorni komfor, čistoća, ergonomija)
  • Korištenje tehnologije i tehnoloških alata za praćenje procesa upravljanja resursima i uslugama te analizu podataka
  • Vođenje, organizacija i održavanje operativne i tehničke funkcionalnosti ureda
  • Izradu potrebnih izvješća prema Zakupodavcu i izvješća za internu upotrebu unutar OJ Upravljanje resursima
  • Praćenje i izvršavanje ugovorenih uvjeta i aktivnosti, izrada i pridržavanje plana aktivnosti upravljanja uredom
  • Pohranu projektne i izvedbene dokumentacije objekta
  • Organizaciju i nadgledanje aktivnosti vanjskih pružatelja usluge (održavanje, čišćenje, catering, selidbe...)
  • Planiranje i praćenje dnevnih, tjednih, mjesečnih, kvartalnih, polugodišnjih i godišnjih aktivnosti

Znanja i kvalifikacije:

  • VŠS/VSS strojarske, građevinske, elektrotehničke ili srodne struke
  • Odlično znanje MS Office alata
  • Odlično znanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Minimalno dvije godine rada na istim/sličnim poslovima (upravljanje objektima/uredima, upravljanje projektima)
  • Poželjno iskustvo rada u Facility Managementu, korištenje CAFM alata
  • Izvrsne komunikacijske vještine i sposobnost rješavanja problema

Ako ste u navedenom radnom mjestu prepoznali izazov za svoju karijeru i udovoljavate navedenim uvjetima, svoju ponudu i životopis na hrvatskom i engleskom jeziku dostavite do 2. siječnja:


PRIJAVI SE



Razmatrane će biti samo pravovremene i potpune prijave pristigle elektronskim putem.