Viši stručni suradnik/viša stručna suradnica HZZ OGLAS
Nagrade i certifikati
O poslu
osnove korištenja računala u Windows okruženju
word
Radno mjesto viši stručni suradnik usmjereno je na kombinaciju upravljačkih i operativnih zadataka u okviru projekta, pri čemu je naglasak stavljen na izravnu provedbu projektnih aktivnosti na terenu i u suradnji s partnerima.
1.VOĐENJE PROJEKTA – 15% RADNOG VREMENA
U okviru manjeg dijela radnog vremena viši stručni suradnik sudjeluje u poslovima upravljanja projektom, i to kroz: sudjelovanje u planiranju, koordinaciji i praćenju provedbe projektnih aktivnosti u skladu s projektnom dokumentacijom i ugovorom o dodjeli bespovratnih sredstava
suradnju s projektnim timovima i ostalim članovima u organizaciji provedbe projekta te partnerskim organizacijama
praćenje dinamike provedbe aktivnosti, rokova i ostvarenja pokazatelja projekta
sudjelovanje u pripremi internih izvješća, evidencija i podloga za periodična i završna izvješća prema nadležnim tijelima
komunikaciju s projektnim partnerima u dijelu koji se odnosi na operativnu koordinaciju i razmjenu informacija
sudjelovanje u projektnim sastancima i doprinos osiguravanju usklađenosti provedbe s pravilima programa i važećim propisima
2.PROVEDBA PROJEKTNIH AKTIVNOSTI – 85% RADNOG VREMENA
Većinski dio radnog vremena viši stručni suradnik obavlja poslove izravne provedbe projektnih aktivnosti, uključujući: organizaciju, logističku pripremu i operativnu provedbu edukativnih i promotivnih aktivnosti projekta
koordinaciju provedbe STEM radionica u suradnji s osnovnim školama, stručnim suradnicima i vanjskim stručnjacima
neposrednu suradnju s učenicima, nastavnicima i partnerskim institucijama uključenima u provedbu aktivnosti
pripremu radnih materijala, rasporeda i kalendara provedbe aktivnosti
sudjelovanje u provedbi radionica, edukacija, studijskih posjeta i drugih programskih sadržaja projekta
vođenje evidencija o sudionicima, održanim aktivnostima i ostvarenim rezultatima
sudjelovanje u aktivnostima promidžbe i vidljivosti projekta, uključujući terensku promociju i informiranje javnosti
prikupljanje podataka i povratnih informacija s terena radi praćenja kvalitete i učinkovitosti projektnih aktivnosti
administrativnu i operativnu podršku provedbi aktivnosti u osnovnim školama i kod ostalih partnera
obavljanje drugih stručnih i operativnih poslova povezanih s provedbom projektnih aktivnosti, sukladno potrebama projekta.
Kandidati trebaju za prijavu na radno mjesto dostaviti sljedeće dokumente: OBVEZNA dokumentacija: Životopis (mora biti vlastoručno potpisan),
Dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja,
Uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak, odnosno da nije pravomoćno osuđen za kaznena djela ne starije od 6 mjeseci,
Uvid u originalne dokumente za izabrane kandidate izvršit će se prije zaključivanja pisanog ugovora. Prijave s dokazima o ispunjavanju traženih uvjeta dostavljaju se preporučenom poštom na: Lag Bosutski niz, Faličevci 6, 32251 Privlaka s naznakom „Viši stručni suradnik na projektu LAG STEaM“ pri Uredu za tehničku i stručnu podršku LAG-a Bosutski niz” Nepravovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati. O rezultatima Javnog poziva kandidati će biti obaviješteni na službenim web stranicama Lag-a Bosutski niz https://lag-bosutskiniz.hr/ Obavijest o pozivu na razgovor (dan, sat i mjesto) biti će objavljeni na na službenim web stranicama Lag-a Bosutski niz.

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.
Možda će vas zanimati
Stručni suradnik/ stručna suradnicaHRVATSKI CRVENI KRIŽ GRADSKO DRUŠTVO CRVENOG KRIŽA VARAŽDIN
Osobni/a asistent/icaDRUŠTVO DISTROFIČARA ISTRE - PULA
Viljuškarist/viljuškaristMESNA INDUSTRIJA-VAJDA, D.D. ČAKOVEC
Ravnatelj/ravnateljicaPUČKO OTVORENO UČILIŠTE LIBAR
Trgovački posrednik/posrednicaOBRT "VALIS FLORA", vl. Tihomir Šuman, Novi Mihaljevci 42
Viši/a stručni/a suradnik/ca za pravno zastupanjeGRAD SLAVONSKI BROD
