Ovaj oglas je istekao 25.07.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Viši/a stručni/a suradnik/ica za proračun i financije HZZ OGLAS
Nagrade i certifikati
O poslu
Talijanski jezik
osnove korištenja računala u Windows okruženju
word
najmanje 1 god. radnog iskustva odgovarajućim poslovima,
radno iskustvo u knjigovodstvu i financijskom poslovanju, međunarodnoj suradnji i provođenju europskih projekata, civilnog društva,
znanje talijanskog i engleskog jezika,
poznavanje rada na računalu
Opis poslova radnog mjesta: odgovoran je za provođenje odluka Upravitelja i Zakladne uprave koje se tiču financija,
vodi brigu o likvidnosti Zaklade, pravovremenom plaćanju svih obveza te o namjenskom trošenju sredstava Zaklade
vodi računovodstvene knjige Zaklade u skladu sa nadležnim zakonima
vrši obračun plaća i naknada drugog dohotka,
izrađuje statistička i druga izvješćau svezi računovodstvenog poslovanja
izrađuje godišnji financijski plan i prati provedbu istog
izrađuje godišnji financijski izvještaj o radu Zaklade
prati zakonske regulative nadležne za rad odjela, te predlaže izmjene i(ili) unapređenja pojedinog segmenta poslovanja sukladno promjenama
vodi financijsko praćenja EU projekata, surađuje na provedbu EU projekata u smislu financijsko administrativnog upravljanja projektom te financijskog izvještavanja
kontrolira financijske izvještaje partnerskih organizacija o provedbi projektnih aktivnosti na zajedničkim EU projektima
surađuje sa Odjelom za financijske potpore po pitanju ugovaranja i isplata potpora i evaluacije projekata,
priprema prijedloge akata iz područja financija i proračuna te ih predlaže Upravitelju
podnosi izvještaj Upravitelju o radu, o likvidnosti i financijskom stanju Zaklade po pitanju provedbe svih aktivnosti Zaklade, provedbe EU projekata i provedbe financijskih potpora
surađuje na osmišljavanju i razvoju novih projekata Zaklade sa aspekta financija te izrađuje ugovore i sporazume na osnovu ugovaranja novih partnerstava sa poslovnim subjektima, jedinicama lokalne i regionalne samouprave i ostalim organizacijama
izrađuje Plan nabave, izrađuje odluke o provedbi javnih nabava, te provodi, koordinira i kontrolira postupke nabave
vodi kadrovske poslove u Zakladi, izrađuje potrebne akte, rješenja za djelatnike, surađuje sa relevantnim institucijama,
obavlja poslovevezane za osiguranje imovine i druge vrste osiguranja
surađuje sa Uredom upravitelja na izradi akata Zaklade, te podnosi prijave pravnih promjena nadležnim institucijama, ministarstvima, poreznoj upravi i sl.
priprema podatke za objave za medije, press konferencije, gostovanja u medijima, web stranice, društvene mreže, Newsletter i sve druge oblike javnog obavještavanja u dogovoru sa Uredom Upravitelja po pitanju informacija iz područja rada Odjela
vodi financijsku arhivu i bazu podataka svih financijskih akata i dokumenata Zaklade, evidencije o ugovorima i sl.)
obavlja i ostale poslove po nalogu Upravitelja
Podaci o plaći: Plaću čini umnožak koeficijenta složenosti poslova radnog mjesta i osnovice uvećan za 0,5% za svaku navršenu godinu radnog staža. Sukladno odredbama Pravilnika o plaćama, naknadama plaća i drugim materijalnim pravima zaposlenika Zaklade od dana 22.07.2015. godine (KLASA: 011/15/UPR/04, URBROJ: 2138417-15-02) visina osnovice za izračun plaće iznosi 850,00 eura, a koeficijent je 2,80. Prijavi je potrebno priložiti: životopis
presliku diplome
motivacijsko pismo
Izjava o davanju privole za korištenje osobnih podataka (potpisana i skenirana).
Postupak odabira: pregled dostavljene dokumentacije
pisano testiranje
razgovor
Kandidati su obvezni pristupiti pisanom testiranju i razgovoru. Ako kandidat/kandidatkinja ne pristupi testiranju i razgovoru smatrat će se da je povukao/povukla prijavu na natječaj. Kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja o terminu testiranja i razgovora bit će obaviješteni najmanje 4 dana prije održavanja putem e-pošte na adresu koju su naveli u životopisu. Razgovor će se provoditi samo s kandidatima koji su ostvarili najmanje 50% bodova iz pisanog testiranja.
Područje testiranja: EU projekti, program ESF, civilno društvo, društvene inovacije, filantropija. Pravni i drugi izvori za pripremu kandidata za testiranje: Ustav Republike Hrvatske (NN 56/90, 135/97, 08/98, 113/00, 124/00, 28/01, 41/01, 55/01, 76/10, 85/10, 5/14)
Zakon o zakladama (NN 106/18, 98/19, 151/22)
Zakon o udrugama (NN 74/14, 70/17, 98/19, 151/22)
Zakon o financijskom poslovanju i računovodstvu neprofitnih organizacija (NN 121/14)
Pravilnik o izvještavanju u neprofitnom računovodstvu i Registru neprofitnih organizacija (NN 31/15),
Uredba o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge (NN 26/15)
www.civilnodrustvo-istra.hr
NAPOMENA: Na natječaj se mogu ravnopravno javiti osobe oba spola. Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom Zakonu dužan je u prijavi na Natječaj pozvati se na to pravo i priložiti dokaze o pravu na koje se poziva. Rok prijave je 25.07.2025.
Prijavu je potrebno isključivo putem e-pošte dostaviti na adresu: [email protected] s napomenom “Natječaj za radno mjesto VIŠI STRUČNI SURADNIK / SURADNICA ZA PRORAČUN I FINANCIJE ”. Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati. O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od 15 dana od donošenja Odluke. Zaštita osobnih podataka: Zaklada prikupljanje i obrađuje osobne podatke sadržane u prijavnim obrascima, životopisima ili zamolbama, motivacijskim pismima, preporukama, osobnih i drugih dokumenata koji se obvezno dostavljaju uz prijavu na natječaj za radno mjesto kao i one prikupljene putem testiranja, razgovora ili drugih oblika procjene kandidata. Podaci će biti pohranjeni u sustavu upravljanja ljudskim resursima i na drugim IT sustavima uključujući e-poštu. Gore navedene podatke nužno je obraditi kako bi bili u mogućnosti sklopiti ugovor o radu te, u tom smislu, Zaklada ima legitiman interes za obradu osobnih podataka tijekom procesa zapošljavanja. Obrada osobnih podataka kandidata za radno mjesto omogućuje Zakladi upravljanje procesom zapošljavanja, procjenu i potvrdu kandidatove prikladnosti za zapošljavanje i odlučivanje kome će se ponuditi posao. Gore navedeni podaci kandidata ili kandidatkinje koji neće zasnovati radni odnos po isteku svrhe obrade, arhivira se i čuva sukladno internim aktima o čuvanju gradiva.
Po okončanju selekcijskog postupka svi se kandidati obavještavaju o rezultatima natječaja. Kandidatima koji nisu izabrani dostavlja se obavijest bez navođenja podataka o osobi koja je odabrana. Kandidati mogu odustati od dane privole i zatražiti prestanak daljnje obrade osobnih podataka. Povlačenje privole ne utječe na zakonitost obrade na temelju privole prije njezina povlačenja. Ispravak podataka ili obavijest o odustanku od dane privole za obradu osobnih podataka dostavlja se u pisanom obliku na adresu Zaklade ili putem elektroničke pošte na adresu [email protected]. Zaklada zadržava pravo ovaj Natječaj poništiti u cijelosti ili djelomično te ne zaposliti niti jednog prijavljenog kandidata ili kandidatkinju. KLASA: 112-01/25-01/6 URBROJ: 2138417/1-25-01
U Puli, 07.07.2025.
Upraviteljica Helga Možé

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.
