Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 22.12.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Uredski administrator (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zaprešić
Rok prijave:
22.12.2023.

Međunarodna tvrtka RR Solutions d.o.o., specijalizirana za distribuciju selektivnih kozmetičkih proizvoda traži u svoj team visoko motiviranog suradnika ili suradnicu, koji-a je spremna uložiti puno energije u svoj osobni i poslovni razvoj sukladno sa filozofijom firme.

Grupacija zastupa komplementarne renomirane kozmetičke kuće na području Republike Hrvatske, Slovenije i Austrije već niz godina.

Osoba na ovoj funkciji će biti odgovorna za poslove uredskog admnistratora.

Uredski administrator (m/ž)

Odgovornosti i poslovi uključuju slijedeće:

  • Tražimo organiziranog i pouzdanog uredskog administratora/icu koji će se pridružiti našem timu. Uredski administrator igra ključnu ulogu u održavanju učinkovitosti i urednosti uredskog okruženja te podržava različite administrativne zadatke.
  • Idealni kandidat posjeduje vještine upravljanja, komunikacije i organizacije te se udobno snalazi u dinamičnom radnom okruženju.

Odgovornosti:

  • Administrativna Podrška:
    • Obavljanje svakodnevnih administrativnih zadataka kao što su unos podataka, fotokopiranje, skeniranje i arhiviranje.
    • Priprema i distribucija dokumenata, izvještaja i prezentacija po potrebi.
    • Održavanje uredskih zapisa i organizacija arhiva.
  • Komunikacija i Koordinacija:
    • Upravljanje dolaznim pozivima, e-poštom i drugom korespondencijom na profesionalan način.
    • Koordinacija unutarnje komunikacije i rasporeda sastanaka.
  • Organizacija Ureda:
    • Održavanje urednosti i urednog izgleda uredskih prostora, uključujući konferencijske dvorane i zajedničke prostorije.
    • Praćenje i nadopunjavanje uredskih potrepština i materijala.
  • Podrška Upravljanju Projektima:
    • Asistiranje u praćenju i organizaciji projekata.
    • Priprema materijala za sastanke i praćenje rokova.
  • Organizacija Putovanja i Događanja:
    • Pomoć u organizaciji putovanja, rezervacijama smještaja i prijevoza.
    • Koordinacija organizacije događanja, sastanaka i radionica.
  • Spremanje Podataka i Izvještavanje:
    • Održavanje baza podataka i unos podataka s točnošću.
    • Priprema izvještaja i analiza prema potrebama.
  • Prva Točka Kontakta:
    • Pozdravljanje posjetitelja i upravljanje prvim dojmom o tvrtki.
    • Upravljanje upitima i usmjeravanje prema odgovarajućim osobama.
  • Razni Administrativni Zadaci:
    • Rukovanje osnovnim financijskim zadacima kao što su praćenje troškova i obrada faktura.
    • Pratiti opskrbu uredskih potrepština i koordinirati s dobavljačima.

Kvalifikacije:

  • Srednja škola ili ekvivalentno obrazovanje
  • Iskustvo u administraciji, kao uredski administrator ili slično, je poželjno.
  • Poznavanje Microsoft Office paketa (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
  • Izvrsne komunikacijske vještine, kako pisane tako i usmene.
  • Pažnja na detalje i sposobnost organizacije više zadataka.
  • Sposobnost održavanja povjerljivosti i rukovanje osjetljivim informacijama.
  • Vještine rješavanja problema i snalaženje u dinamičnom okruženju.
  • Sposobnost suradnje s kolegama i pristupačnost.
  • Samostalnost i proaktivnost u obavljanju zadataka.

Što nudimo:

  • Vrsta zaposlenja: ugovor na određeno vrijeme na 12 mjeseci s mogučnošću zaposlenja na neodređeno.

Mjesto rada je u Zaprešiću, a plaća sukladno sa iskustvom i dogovorom sa direktorom firme.


Ukoliko smatrate da ispunjavate potrebne uvjete pošaljite svoj CV elektronski na [email protected] ili 'Brzom prijavom'.