Ovaj oglas je istekao 29.05.2015. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Stručni suradnik u odjelu računovodstva leasinga / Računovođa (m/ž)
O poslu
Odgovornost:
• Odgovornost za pravodobno poduzimanje svih radnji propisanih internim procedurama Odjela računovodstva leasinga i internim procedurama društva OTPL
Radni Radni zadaci:
• Provođenje knjiženja iz područja odgovornosti odjela potrebnih za izradu mjesečnih i kvartalnih izvještaja društva (knjiženje poslovnih događaja u svezi sa sklopljenim ugovorima o operativnom i financijskom leasingu – od faze aktivacije ugovora do završetka ugovora uključujući i uknjižbe uslijed reprograma i ustupa ugovora)
• Provođenje knjiženja iz područja financijskog knjigovodstva leasinga (knjiženje izvoda sa računa u banci vezanih za uplate po ugovorima o leasingu, knjiženje revalorizacije, obračuna računovodstva zaštite, knjiženje rezervacija za sumnjiva i sporna potraživanja, vrijednosnog usklađenja zaliha leasing objekata i sl.)
• Evidencija i obračun amortizacije dugotrajne imovine u operativnom leasingu
• Provođenje definiranih računovodstvenih kontrola
• Komunikacija s klijentima i rješavanje upita i reklamacija klijenata iz područja odgovornosti odjela
• Testiranje izmjena i dorada računovodstvenog programa
• Predlaganje unapređenja radnih postupaka i programskih rješenja te kontinuirani rad na poboljšanju kvalitete pružanja usluge prema primateljima leasinga
• Priprema izvještaja temeljenih na podatcima iz područja odgovornosti računovodstva leasinga
• Sudjelovanje i priprema podataka za potrebe interne/eksterne revizije
• Kontinuirano praćenje zakonskih i računovodstvenih propisa
• Ostali poslovi prema potrebi i nalogu poslodavca
O zaposleniku
• VSS do minimalno SSS ekonomskog usmjerenja
• Minimalno 5 godina radnog iskustva na sličnim poslovima (prednost imaju kandidati s iskustvom u leasingu ili ostaloj financijskoj industriji, te s iskustvom u radu u programu Globus Nova)
• Stručni certifikat za ovlaštenog računovođu
• Napredno znanje rada na računalu MS Office (posebice Excel)
• Osnovno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
Ostala tražena znanja, vještine i kompetencije:
• Preciznost, ažurnost, i brzina u evidentiranju podataka
• Izražene analitičke vještine i sposobnost logičkog zaključivanja
• Dobro razvijene vještine usmenog i pismenog komuniciranja
• Dinamična i motivirana osoba
• Sklonost timskom radu
Nudimo:
• Ugovor o radu na neodređeno vrijeme
• Mogućnost učenja i usavršavanja u radu