Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 09.08.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Specijalist za administraciju i financije (m/ž)  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
WPD ADRIA društvo s ograničenom odgovornošću za inženjering obnovljivih izvora energije
Kategorija:
Mjesto rada:
Dubrovnik
Rok prijave:
09.08.2023.

O poslu

Mjesto rada:
DUBROVNIK, DUBROVAČKO-NERETVANSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Poznavanje stranih jezika:
Engleski jezik
Radno iskustvo:
Nije važno
Vrsta zaposlenja:
Na neodređeno; novootvoreni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
Djelomično
Vozački ispit:
Kategorija B
Poslodavac:
WPD ADRIA društvo s ograničenom odgovornošću za inženjering obnovljivih izvora energije
Kontakt:
Ostale informacije:
wpd Adria d.o.o. je regionalna podružnica njemačkog wpd-a, jednog od globalnih lidera razvoja korištenja potencijala obnovljivih izvora energije. Tvrtka s više od dva desetljeća iskustva u Hrvatskoj je u novom razvojnom ciklusu te je intenzivno angažirana na projektima u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji. Zbog povećanih potreba posla u odjelu podrške poslovanju otvaramo poziciju:


SPECIJALIST ZA ADMINISTRACIJU I FINANCIJE (m/ž)

za rad u sjedištu u Dubrovniku sa sljedećim ključnim zadacima: odgovorno i ažurno upravljanje poslovnom dokumentacijom
priprema i ažurno vođenje knjige ulaznih/izlaznih računa, bankovnih izvoda i ostalih knjigovodstvenih isprava u skladu s propisima i internim smjernicama grupe
redovna komunikacija i suradnja s knjigovodstvom i dobavljačima na područjima razvoja projekata
kontrola i redovno usklađivanje dokumentacije i knjiženja poslovnih promjena
aktivno praćenje dospijeća ugovornih obveza i plaćanja dobavljačima
praćenje troškova i izrada mjesečnih izvještaja prema upravi
usklađivanja unutar grupe i priprema internih izvještaja u zadanim rokovima
osiguravanje provođenja i usklađenosti s internim smjernicama poslovanja
ispunjavanje i kontinuirana optimizacija poslovnih ciljeva i procesa planiranja, kontrole i izvještavanja
izrada i praćenje provedbe budžeta, plana likvidnosti i projekcija poslovanja
sudjelovanje i asistencija u postupcima financijskih kontrola i revizije
provođenje analiza različitih segmenata poslovanja
vođenje evidencije o radnom vremenu zaposlenika te priprema i obrada putnih naloga
poslovna podrška upravi i ostali administrativni poslovi u skladu s trenutnim potrebama odjela podrške poslovanju
Smatramo da djelatnik / djelatnica za ovu poziciju treba zadovoljavati sljedeće uvjete: Bacc. / Mag. ekonomskog smjera
Poželjno prethodno iskustvo na istim ili sličnim poslovima
Sjajne organizacijske vještine
Spremnost na timski rad i dobre komunikacijske vještine
Samoinicijativnost, visoki stupanj odgovornosti, urednosti i analitičnosti
Izvrsno poznavanje rada na računalu (posebno Excel i ostali MS Office alati)
Aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
Vozačka dozvola B kategorije
Nudimo: Poticajno radno okruženje u perspektivnoj industriji
Rad u dobro organiziranom sustavu u kojem se cijene rezultati, vrijeme i potrebe djelatnika
Konkurentna i stimulativna primanja
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
135120121
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.