Ostale informacije:
Trenutno tražimo preciznu i detaljno orijentiranu osobu za poziciju Customer support specialista koji će se pridružiti našem dinamičnom timu. Tražimo dva visoko motivirana i detaljno orijentirana kandidata za poziciju Korisnička podrška (Customer Support) koji tečno govore engleski jezik. Ako ste komunikativni, strpljivi i volite pomagati ljudima, pridružite nam se! Radno vrijeme: • Od ponedjeljka do petka Ključne odgovornosti: • Odgovaranje na upite korisnika putem e-maila, chata i telefona na profesionalan i pravodoban način. • Rješavanje problema vezanih uz mobilni sadržaj i usluge. • Pružanje točnih informacija o proizvodima, pretplatama, naplati i tehničkoj podršci. • Održavanje visoke razine zadovoljstva korisnika. • Dokumentiranje interakcija s korisnicima i pružanje povratnih informacija. • Suradnja s ostalim odjelima kako bi se unaprijedili procesi korisničke podrške. Kvalifikacije: • Izvrsne komunikacijske vještine na engleskom jeziku (pisano i usmeno). • Poželjno iskustvo u korisničkoj podršci, ali nije nužno. • Sposobnost rješavanja problema i pažnja prema detaljima. • Samostalnost u radu i dobra organizacija vremena. • Poznavanje MS Office paketa. Što nudimo? • Plaća u iznosu od 1.350 eura bruto. • Dnevni dodatak za prehranu. • Team building aktivnosti. • Uredske grickalice, svježe voće i kava dostupni svaki dan. • Priliku za razvoj i učenje u dinamičnom timu. • Podršku kolega i poticajno radno okruženje. Društvene mreže: Facebook: www.facebook.com/idbmobiletechnologydoo Instagram: www.instagram.com/idbmobile/ Web Stranica: www.idbmobile.com
Ako se pronalaziš u ovom opisu, prijavi se na mail: hr@idbmobile.com i postani dio našeg tima!