Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 14.04.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Specijalist/specijalistica za rad u korisničkoj podršci (customer support specialista)  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
IDB Mobile Technology društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i usluge
Kategorija:
Mjesto rada:
Bjelovar
Rok prijave:
14.04.2025.

Nagrade i certifikati

Luppa certifikat
Nositelj Top Workplace nagrade koja se dodjeljuje organizacijama koje su ostvarile izvanredne rezultate, nadmašujući tržišne i industrijske standarde za 20%.

O poslu

Mjesto rada:
BJELOVAR, BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
2
Razina obrazovanja:
Srednja škola 4 godine
Viša ili prvostupanjska
Poznavanje stranih jezika:
Engleski jezik
Informatička znanja:
Potrebno poznavanje osnova informatike excel
osnove korištenja računala u Windows okruženju
word
in
Radno iskustvo:
Nije važno
Vrsta zaposlenja:
Na neodređeno; upražnjeni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
U cijelosti
Poslodavac:
IDB Mobile Technology društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i usluge
Kontakt:
e-mailom: hr@idbmobile.com
Ostale informacije:
Trenutno tražimo preciznu i detaljno orijentiranu osobu za poziciju Customer support specialista koji će se pridružiti našem dinamičnom timu. Tražimo dva visoko motivirana i detaljno orijentirana kandidata za poziciju Korisnička podrška (Customer Support) koji tečno govore engleski jezik. Ako ste komunikativni, strpljivi i volite pomagati ljudima, pridružite nam se! Radno vrijeme: • Od ponedjeljka do petka Ključne odgovornosti: • Odgovaranje na upite korisnika putem e-maila, chata i telefona na profesionalan i pravodoban način. • Rješavanje problema vezanih uz mobilni sadržaj i usluge. • Pružanje točnih informacija o proizvodima, pretplatama, naplati i tehničkoj podršci. • Održavanje visoke razine zadovoljstva korisnika. • Dokumentiranje interakcija s korisnicima i pružanje povratnih informacija. • Suradnja s ostalim odjelima kako bi se unaprijedili procesi korisničke podrške. Kvalifikacije: • Izvrsne komunikacijske vještine na engleskom jeziku (pisano i usmeno). • Poželjno iskustvo u korisničkoj podršci, ali nije nužno. • Sposobnost rješavanja problema i pažnja prema detaljima. • Samostalnost u radu i dobra organizacija vremena. • Poznavanje MS Office paketa. Što nudimo? • Plaća u iznosu od 1.350 eura bruto. • Dnevni dodatak za prehranu. • Team building aktivnosti. • Uredske grickalice, svježe voće i kava dostupni svaki dan. • Priliku za razvoj i učenje u dinamičnom timu. • Podršku kolega i poticajno radno okruženje. Društvene mreže: Facebook: www.facebook.com/idbmobiletechnologydoo Instagram: www.instagram.com/idbmobile/ Web Stranica: www.idbmobile.com
Ako se pronalaziš u ovom opisu, prijavi se na mail: hr@idbmobile.com i postani dio našeg tima!
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
151305663
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.