Ovaj oglas je istekao 04.09.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Specijalist računovodstva (m/ž)
O poslu
Pozivamo te da se pridružiš timu našeg Klijenta, Resalta d.o.o, tvrtke za energetsko savjetovanje i usluge sa dugogodišnjim iskustvom na tržištu, i to kao

Specijalist računovodstva (m/ž)
(Zagreb – Prečko)
Zašto je ovo prava prilika za tebe?
Zato što ćeš ovdje imati priliku raditi samostalno, ali unutar dobro organiziranog i podržavajućeg tima – u dinamičnom okruženju kompanije koja upravlja s 30 pravnih subjekata.
Preuzet ćeš važnu ulogu u svakodnevnom vođenju računovodstveno-knjigovodstvenih aktivnosti unutar grupacije, uz naglasak na točnost, urednost i kvalitetnu financijsku kontrolu.
Bit ćeš odgovoran/na za:
• knjiženje ulaznih i izlaznih računa,
• praćenje i usklađenje salda konta,
• obračun i prijavu PDV-a,
• pripremu i kontrolu dokumentacije,
• izradu internih izvještaja i mjesečnih pregleda,
• svakodnevnu komunikaciju s klijentima.
Sudjelovat ćeš i u godišnjim inventurama (organizacija, kontrola i knjiženje), kao i u pripremi godišnjih financijskih izvještaja i obračunu poreza – ali ne brini, nije nužno da sve to već znaš samostalno raditi.
Ako si upoznat/a s osnovama ovih procesa, a želiš naučiti više o radu prema međunarodnim računovodstvenim standardima, suradnji s revizorima i kompleksnijim segmentima poslovanja – kod nas ćeš dobiti prostor za razvoj.
Ovo je idealna prilika za precizne i odgovorne osobe koje su već usvojile temeljne računovodstvene rutine, a žele učvrstiti samostalnost i proširiti svoje znanje – uz kvalitetno mentorstvo i jasne procedure.
Selekcijski postupak:
U slučaju zadovoljavanja uvjeta natječaja, kontaktirat će Vas predstavnici Electus DGS agencije za zapošljavanje za dogovor prvog razgovora i više detalja o radnom mjestu. Uži krug kandidata, imat će organiziran nastavak selekcijskog postupka s Klijentom.
Početak rada:
Bit će definiran prema mogućnostima odabranog kandidata za radno mjesto te dogovorenom otkaznom roku.
• ugovor na neodređeno direktno na Klijenta
• mogućnost povremenog rada od kuće
• naknadu za prijevoz, prehranu i staž
• božićnicu, uskrsnicu, regres
• sistematski pregled i dodatno zdravstveno osiguranje
• Multisport karticu
• mogućnost profesionalnog razvoja i usavršavanja
• poticajnu i ugodnu radnu atmosferu
O zaposleniku
Prije svega – širu stručnost u računovodstvenim poslovima i samostalnost u svakodnevnom radu.
Imaš li barem 2–3 godine iskustva i dobro razumiješ temeljne računovodstvene procese, na pravom si mjestu.
Tvoje obrazovanje može biti srednje ili visoko – ekonomska struka je prednost, ali nije uvjet.
Znanje engleskog na konverzacijskoj razini (B1) dobro će ti doći u svakodnevnoj komunikaciji i radu s dokumentacijom.
Ne tražimo da poznaješ točno određeni program – no radimo u Business Centralu, pa će ti otvorenost za nove sustave biti plus.
U svakodnevnom radu, najviše ćemo cijeniti:
• točnost i odgovornost,
• spremnost za timsku suradnju,
• otvorenost i pristupačnost u komunikaciji,
• kolegijalnost i pozitivan duh.
Ako voliš okruženje u kojem se znanje dijeli, a kolege nisu konkurencija već podrška – dobro ćeš se uklopiti.
Ako ste se prepoznali u traženoj radnoj ulozi, prijavite nam se putem linka za prijavu.
U slučaju poteškoća s prijavom, možete poslati upit na [email protected].
ELECTUS DGS d.o.o. za privremeno zapošljavanje je evidentiran u Knjigu evidencije Agencija za privremeno zapošljavanje pod brojem 7/04 pri Ministarstvu gospodarstva, rada i poduzetništva. Upisan u registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod br. Tt-03/9057-2.

