Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 08.07.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Specijalist/ica za korporativnu usklađenost i korporativno upravljanje - zagreb  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
PLETER - USLUGE društvo s ograničenom odgovornošću za usluge
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
08.07.2025.

Nagrade i certifikati

Luppa certifikat Top Workplace 2024
Nositelj Top Workplace nagrade za 2024. g. koja se dodjeljuje organizacijama koje su ostvarile izvanredne rezultate, nadmašujući tržišne i industrijske standarde za 20%.

O poslu

Mjesto rada:
ZAGREB
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Radno iskustvo:
3 godine
Vrsta zaposlenja:
Na neodređeno; novootvoreni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
U cijelosti
Vozački ispit:
Kategorija B
Poslodavac:
PLETER - USLUGE društvo s ograničenom odgovornošću za usluge
Kontakt:
pisana zamolba: ČERININA 23, ZAGREB
e-mailom: [email protected]
Ostale informacije:
SPECIJALIST ZA KORPORATIVNU USKLAĐENOST I KORPORATIVNO UPRAVLJANJE - ZAGREB „ Snaga trgovačkog društva „Pleter-usluge“ d.o.o. leži u našem kolektivu. Upotpunjujemo sinergiju do sada stečenih znanja, kompetencija i vještina naših djelatnika s dodatnim usavršavanjem i napredovanjem. Želiš li nam biti kolega? Što čekaš? Prijavi se na natječaj i pridruži nam se!“ OPIS POSLA: • razvijanje i provedba politika i procedura korporativnog upravljanja, • usklađivanje poslovanja sa zakonodavstvom, regulatornim zahtjevima i najboljom praksom, • priprema i organizacija sastanaka Uprave, Nadzornog odbora i Skupštine, • savjetovanje menadžmenta o pitanjima korporativnog upravljanja i etike, • praćenje regulatornih promjena i procjena njihova utjecaja na poslovanje, • upravljanje korporativnom dokumentacijom i internim aktima, • suradnja s pravnom službom, internom kontrolom i vanjskim partnerima, • edukacija članova Uprave i radnika iz područja korporativnog upravljanja i etike, • uspostava jasnih i sveobuhvatnih procedura usklađenosti, • suradnja s organizacijskim jedinicama i trećim osobama u cilju postizanja usklađenosti poslovanja s relevantnim propisima, • praćenje, mjerenje, analiziranje i ocjenjivanje učinkovitosti sustava usklađenosti, • određivanje i provođenje mjera za sprečavanje povreda, • provođenje redovite i temeljite procjene rizika, • implementacija učinkovitih, redovitih i prilagođenih programa edukacija za radnike i relevantne treće strane o antikorupcijskim politikama, postupcima i zakonskim obvezama te politikama i procedurama usklađenosti, • održavanje temeljite i točne evidencije koja dokumentira usklađenosti, uključujući procedure, evidencije o edukacijama, izvješća o provjerama svih poduzetih radnji, • provedba due diligence, • održavanje učinkovitih kontrola, sustava nadzora za otkrivanje i sprječavanje potencijalnih kršenja, sustava i procedura osiguravajući usklađenost s utvrđenim politikama i procedurama, • izvršavanje periodičnih pregleda, revizije i procjene kako bi se pratili napori usklađenosti i identificirala područja za poboljšanje ili korektivne radnje. Praćenje provedbe korektivnih mjera, • periodično izvještavanje o statusu područja rada i poticanje kulture stalnog poboljšanja, • održavanje kulture usklađenosti kroz dobro planirani kodeks etike i poslovnog ponašanja, politiku Društva i edukacije, • i druge aktivnosti iz područja usklađenosti ovisno o potrebama i strategiji poslovanja, • o svom radu podnosi izvješća voditelju Ureda Uprave, - obavlja i druge poslove po nalogu Uprave Društva i voditelja Ureda Uprave BROJ RADNIKA: 1 MJESTO RADA: ZAGREB RAZINA OBRAZOVANJA: VSS, pravni, ekonomski, fakultet menadžmenta ili srodno područje OSTALI UVJETI: - poznavanje relevantnih propisa (Zakon o trgovačkim društvima, kodeksi upravljanja, ESG principi) - izvrsne organizacijske, analitičke i komunikacijske vještine - sistematičnost, proaktivnost, razvijene prezentacijske vještine te sposobnost pojašnjenja složenih koncepata na jasan i sažet način - sposobnost rada s višim menadžmentom i povjerljivim informacijama - odlično poznavanje MS Office paketa - znanje engleskog jezika-najmanje na B2 razini (poželjno više) - vozačka dozvola B kategorije RADNO ISKUSTVO: 3 godine radnog iskustva u području korporativnog upravljanja, pravnih poslova, interne revizije ili usklađenosti poslovanja (compliance) NAČIN ZAPOSLENJA: Na neodređeno vrijeme – novootvoreni poslovi RADNO VRIJEME: Puno radno vrijeme ROK ZA PRIJAVU: 08.07.2025. NUDIMO: o Rad u uspješnom i stabilnom Društvu te dinamičnom kolektivu o Definirano radno vrijeme 40 sati tjedno o Plaćeni prijevoz u cijelosti i naknada za topli obrok o Uvećane satnice za prekovremene sate i rad blagdanom o Isplate uskrsnice, regresa, božićnice i dara za djecu o Priznanja i nagrade za iznimne rezultate i doprinos radu o Osigurana radno zaštitna odjeća i obuća o Rad u uhodanom i prijateljskom timu koji Vas željno iščekuje o Osigurane razne pogodnosti za radnike Društva Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21, 156/23) dužne su uz prijavu na natječaj dostaviti dokaze navedene u članku 103. Zakona u svrhu ostvarivanje prava prednosti. Popis dokaza nalazi se na stranici Ministarstva hrvatskih branitelja pod sljedećom poveznicom: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//NG/12%20Prosinac/Zapošljavanje//Popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapošljavanju.pdf Molbe s kratkim životopisom primamo na adresu: Čerinina 23, Zagreb, e-mail adresu: [email protected]
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
154944804
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.