Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 14.07.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Specijalist/ica korisničke podrške na njemačkom jeziku  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
Transcom WorldWide d.o.o. za usluge pozivnih centara
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
14.07.2025.

Nagrade i certifikati

Luppa certifikat
Nositelj Top Workplace nagrade koja se dodjeljuje organizacijama koje su ostvarile izvanredne rezultate, nadmašujući tržišne i industrijske standarde za 20%.

O poslu

Mjesto rada:
ZAGREB
Broj traženih radnika:
5
Razina obrazovanja:
Srednja škola 3 godine
Srednja škola 4 godine
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Poznavanje stranih jezika:
Njemački jezik
Informatička znanja:
Potrebno poznavanje osnova informatike osnove korištenja računala u Windows okruženju
Radno iskustvo:
Nije važno
Vrsta zaposlenja:
Na neodređeno; novootvoreni poslovi
mogućnost zaposlenja osobe sa invaliditetom
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
Djelomično
Poslodavac:
Transcom WorldWide d.o.o. za usluge pozivnih centara
Kontakt:
putem linka: https://apply.careers.transcom.com/hr_HR/careers/ApplicationMethods?jobId=6435&applicationStep=0&source=State+Unemployment+Service&tags=&user=&formValues=
Ostale informacije:
Specijalist/ica korisničke podrške na njemačkom jeziku
Mi smo zaljubljenici u korisničko iskustvo, podjednako strastveni prema našim klijentima kao i njihovi najvjerniji obožavatelji. Možete nas pronaći iza sjaja fintech inovatora, tehnoloških legendi i mnogih drugih. Trenutno tražimo specijalista/icu korisničke podrške na njemačkom jeziku za klijenta iz energetske industrije, poznatog po svojoj predanosti održivosti i inovacijama. Želimo da se pridružiš našem timu!
Što je tu za TEBE? Međunarodno i inkluzivno okruženje u kojem se od prvog dana osjećaš podržano, ohrabreno i dobrodošlo
Organizirana obuka koja će te upoznati sa svim specifičnostima posla
Kontinuirani razvoj kroz naše interne platforme za učenje
Neograničene prilike za napredovanje: 90% naših menadžera započelo je karijeru u korisničkoj podršci
Fleksibilno radno vrijeme i slobodni vikendi
Korporativne pogodnosti, popusti te bonusi dobrodošlice i preporuke Budi prva linija podrške korisnicima i ostvari stvaran utjecaj na razini cijele tvrtke. U ovoj ulozi ćeš:
Raditi za pružatelja komunalnih usluga u Njemačkoj, koji korisnicima nudi rješenja u području električne energije, plina, vode i grijanja
Osiguravati izvrsno korisničko iskustvo pravovremenim i točnim odgovorima na upite putem telefona i e-maila
Aktivno doprinositi uspjehu projekta – predlagati poboljšanja, dijeliti znanje i učiti zajedno s kolegama
Raditi od kuće u dvije smjene: 8-16 ili 10-18 sati, od ponedjeljka do petka
Započeti s radom 4. kolovoza 2025.
Za uspjeh u ovoj ulozi potrebno je: Izvrsno poznavanje njemačkog jezika (C1 razina ili više) u govoru i pismu
Odlične komunikacijske i međuljudske vještine – poput empatije i aktivnog slušanja
Sposobnost brzog usvajanja informacija, prilagodbe i reagiranja na promjene
Pozitivan stav i želja za pružanjem izvrsnog korisničkog iskustva – vjeruješ da korisnici zaslužuju više od same podrške
Za rad od kuće potrebno je imati: Stabilnu internetsku vezu brzine najmanje 10 Mbps ili više
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
154572038
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.