Ovaj oglas je istekao 11.07.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Specijalist/ica korisničke podrške na njemačkom jeziku
Specijalist/ica korisničke podrške na njemačkom jeziku
Mi smo zaljubljenici u korisničko iskustvo, podjednako strastveni prema našim klijentima kao i njihovi najvjerniji obožavatelji. Možete nas pronaći iza sjaja fintech inovatora, tehnoloških legendi i mnogih drugih. Trenutno tražimo specijalista/icu korisničke podrške na njemačkom jeziku za klijenta iz energetske industrije, poznatog po svojoj predanosti održivosti i inovacijama. Želimo da se pridružiš našem timu!
Što je tu za TEBE?
- Međunarodno i inkluzivno okruženje u kojem se od prvog dana osjećaš podržano, ohrabreno i dobrodošlo
- Organizirana obuka koja će te upoznati sa svim specifičnostima posla
- Kontinuirani razvoj kroz naše interne platforme za učenje
- Neograničene prilike za napredovanje: 90% naših menadžera započelo je karijeru u korisničkoj podršci
- Fleksibilno radno vrijeme i slobodni vikendi
- Korporativne pogodnosti, popusti te bonusi dobrodošlice i preporuke .
Za uspjeh u ovoj ulozi potrebno je:
- Izvrsno poznavanje njemačkog jezika (C1 razina ili više) u govoru i pismu
- Odlične komunikacijske i međuljudske vještine – poput empatije i aktivnog slušanja
- Sposobnost brzog usvajanja informacija, prilagodbe i reagiranja na promjene
- Pozitivan stav i želja za pružanjem izvrsnog korisničkog iskustva – vjeruješ da korisnici zaslužuju više od same podrške
Pridruži nam se kao specijalist/ica korisničke podrške na njemačkom jeziku!
Budi prva linija podrške korisnicima i ostvari stvaran utjecaj na razini cijele tvrtke. U ovoj ulozi ćeš:
- Raditi za pružatelja komunalnih usluga u Njemačkoj, koji korisnicima nudi rješenja u području električne energije, plina, vode i grijanja
- Osiguravati izvrsno korisničko iskustvo pravovremenim i točnim odgovorima na upite putem telefona i e-maila
- Aktivno doprinositi uspjehu projekta – predlagati poboljšanja, dijeliti znanje i učiti zajedno s kolegama
- Raditi od kuće u dvije smjene: 8-16 ili 10-18 sati, od ponedjeljka do petka
- Započeti s radom 4. kolovoza 2025.
Za rad od kuće potrebno je imati:
- Stabilnu internetsku vezu brzine najmanje 10 Mbps ili više
Kako izgleda rad u Transcomu:
Našu priču u Hrvatskoj započeli smo 2005. godine, a trenutno brojimo više od 3000 zaposlenika koji komuniciraju s korisnicima diljem svijeta na čak 9 jezika. S rastom i razvojem naših projekata konstantno se otvaraju i nove karijerne mogućnosti za naše zaposlenike, što rezultira čestim internim promaknućima naših djelatnika. U Transcomu smo neumorno predani. Našim klijentima i jedni drugima. Svaki dan netko započne svoje putovanje sa Transcomom. Uzimajući potencijal koji imaju danas i pretvarajući ga u vještine za budućnost. Dobivajući priznanja za naporan rad, za to što su timski igrači i za podršku drugima. Zagovaranje pozitivnih, trajnih promjena u svojim timovima i zajednicama. Upravo takvi smo mi u Transcomu. Ovdje brinemo i navijamo jedni za druge. Uključeni ste, baš takvi kakvi jeste, od prvog dana. A sa pravim načinom razmišljanja, nema kraja koliko daleko možemo ići zajedno.
Prijavi se, kontaktiraj nas, piši nam ili nas dođi posjetiti. Radujemo se svakoj novoj prijavi i bit će nam drago
ako ti budemo imali priliku detaljnije prezentirati uvjete rada kod nas.
Radnička cesta 39 (Centar 2000), 10000 Zagreb | www.transcom.com