Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 13.06.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Službenik/ica za korisničku podršku  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
Global Gaming Services d.o.o. za usluge
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
13.06.2025.

Nagrade i certifikati

Luppa certifikat Top Workplace 2024
Nositelj Top Workplace nagrade za 2024. g. koja se dodjeljuje organizacijama koje su ostvarile izvanredne rezultate, nadmašujući tržišne i industrijske standarde za 20%.

O poslu

Mjesto rada:
ZAGREB
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Srednja škola 3 godine
Srednja škola 4 godine
Radno iskustvo:
Nije važno
Vrsta zaposlenja:
Na određeno; novootvoreni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
U cijelosti
Poslodavac:
Global Gaming Services d.o.o. za usluge
Kontakt:
Ostale informacije:
Opis posla: GameBoost je brzorastuća tvrtka koja traži Službenika/cu korisničke podrške za pridruživanje našem timu. Ova uloga uključuje upravljanje korisničkom podrškom putem chata i pomoć kupcima pri narudžbama. Tražimo osobe sa sposobnošću multitaskinga, pozornošću na detalje i izraženim vještinama rješavanja problema. Potrebna razina obrazovanja: Srednja škola (3-4 godine) Radno iskustvo: Nije potrebno, ali su vještine korisničke podrške poželjne
Glavne odgovornosti: • Pružanje korisničke podrške putem live chata (bez telefonske podrške) • Pomoć korisnicima i partnerima s narudžbama, rješavanje problema i odgovaranje na upite • Prilagođavanje brzim promjenama i razvoju unutar startup okruženja
Tražene vještine i kvalifikacije: • Sposobnost multitaskinga i rješavanja problema • Osnovno poznavanje matematike (postotci, prilagodbe narudžbi) • Spremnost na učenje i prilagodbu u dinamičnom radnom okruženju • Poznavanje video igara
Radno vrijeme: • Jutarnja smjena: 08:00 - 16:00 • Poslijepodnevna smjena: 16:00 - 00:00 • Troškovi prijevoza: Pokriveni u potpunosti
Dodatni uvjet: Poznavanje videoigara je obavezno. U motivacijskom pismu navedite koje igre ste igrali i s kojima ste upoznati.
Kako se prijaviti: Pošaljite svoj životopis i motivacijsko pismo na [email protected] s predmetom e-pošte: Prijava za radno mjesto – Službenik/ca korisničke podrške.
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
153566210
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.