Službenik/ica za korisničku podršku HZZ OGLAS
Nagrade i certifikati
O poslu
Srednja škola 4 godine
Glavne odgovornosti: • Pružanje korisničke podrške putem live chata (bez telefonske podrške) • Pomoć korisnicima i partnerima s narudžbama, rješavanje problema i odgovaranje na upite • Prilagođavanje brzim promjenama i razvoju unutar startup okruženja
Tražene vještine i kvalifikacije: • Sposobnost multitaskinga i rješavanja problema • Osnovno poznavanje matematike (postotci, prilagodbe narudžbi) • Spremnost na učenje i prilagodbu u dinamičnom radnom okruženju • Poznavanje video igara
Radno vrijeme: • Jutarnja smjena: 08:00 - 16:00 • Poslijepodnevna smjena: 16:00 - 00:00 • Troškovi prijevoza: Pokriveni u potpunosti
Dodatni uvjet: Poznavanje videoigara je obavezno. U motivacijskom pismu navedite koje igre ste igrali i s kojima ste upoznati.
Kako se prijaviti: Pošaljite svoj životopis i motivacijsko pismo na business@ggs.com.hr s predmetom e-pošte: Prijava za radno mjesto – Službenik/ca korisničke podrške.

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.
Možda će vas zanimati
Voditelj/ica partnerskih suradnji i affiliate programaGlobal Gaming Services d.o.o. za usluge
Voditelj/ica društvenih mreža (gaming industrija)Global Gaming Services d.o.o. za usluge
Seo tehnički/a stručnjak/injaGlobal Gaming Services d.o.o. za usluge
Seo stručnjak/injaGlobal Gaming Services d.o.o. za usluge
Full stack web programer/kaGlobal Gaming Services d.o.o. za usluge
Kreativni/a junior dizajner/ica s fokusom na marketingGlobal Gaming Services d.o.o. za usluge