Opis posla: GameBoost je brzorastuća tvrtka koja traži Službenika/cu korisničke podrške za pridruživanje našem timu. Ova uloga uključuje upravljanje korisničkom podrškom putem chata i pomoć kupcima pri narudžbama. Tražimo osobe sa sposobnošću multitaskinga, pozornošću na detalje i izraženim vještinama rješavanja problema. Potrebna razina obrazovanja: Srednja škola (3-4 godine) Radno iskustvo: Nije potrebno, ali su vještine korisničke podrške poželjne Glavne odgovornosti: • Pružanje korisničke podrške putem live chata (bez telefonske podrške) • Pomoć korisnicima i partnerima s narudžbama, rješavanje problema i odgovaranje na upite • Prilagođavanje brzim promjenama i razvoju unutar startup okruženja Tražene vještine i kvalifikacije: • Sposobnost multitaskinga i rješavanja problema • Osnovno poznavanje matematike (postotci, prilagodbe narudžbi) • Spremnost na učenje i prilagodbu u dinamičnom radnom okruženju • Poznavanje video igara Radno vrijeme: • Jutarnja smjena: 08:00 - 16:00 • Poslijepodnevna smjena: 16:00 - 00:00 • Troškovi prijevoza: Pokriveni u potpunosti Dodatni uvjet: Poznavanje videoigara je obavezno. U motivacijskom pismu navedite koje igre ste igrali i s kojima ste upoznati.
Kako se prijaviti: Pošaljite svoj životopis i motivacijsko pismo na
[email protected] s predmetom e-pošte: Prijava za radno mjesto – Službenik/ca korisničke podrške.