Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 18.09.2020. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Sistem administrator – Linux (m/ž)

- dana do isteka
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
18.09.2020.

INTRALOT grupa je vodeća tehnološka tvrtka koja proizvodi i isporučuje hardverska i softverska rješenja, te vrši sistem-integraciju i pruža jedinstvenu ponudu u priređivanju igara na sreću za lutrijske i gaming organizacije diljem svijeta.

Mi smo multinacionalna korporacija, aktivna u 44 jurisdikcije širom svijeta, s globalnom radnom snagom preko 5200 zaposlenih, usmjerena na inovacije, razvoj proizvoda i napredno korisničko iskustvo.

INTRALOT Adriatic d.o.o. je hrvatska podružnica INTRALOT grupe. U Hrvatskoj je naš klijent Hrvatska Lutrija, o čemu možete pročitati ovdje: https://www.intralot.com/newsroom/intralot-signs-10-year-contract-in-croatia/

Trenutno smo u potrazi za potencijalnim proširenjem INTRALOT Adriatic tima u Zagrebu.

Sistem administrator – Linux (m/ž)

Sistem administrator odgovoran je za otklanjanje problema u sustavu i u komunikaciji sustava s komponentama partnera. Pruža podršku druge razine prema prijavi klijenta ili prema analizi inženjera aplikativne podrške, što ne obuhvaća komunikaciju preko call centra. Komunicira s partnerima čija su rješenja integrirana u sustav, te prenosi točne i bitne informacije za otklanjane problema. Sudjeluje u procesu dokumentiranja sustava, pruža pomoć inženjerima za aplikativnu podršku i drugim administratorima sustava i mreže.

Sustav koristi integrirana aplikativna rješenja više partnera na Windows Server i Red Hat/CentOS platformi. Središte sustava je rješenje razvijeno u INTRALOT-u za koje pružamo sistemsku i administrativnu podršku.

Naši sistem administratori su stručnjaci koji trebaju istražiti problem i biti „Second Level Support“ za sve probleme koji se pojave. Za sve složenije probleme mogu se osloniti na veliki međunarodni tim.

Osim rada na softverskim i hardverskim sustavima, značajan dio posla je i komunikacija s klijentom, kolegama u Hrvatskoj i svijetu, te partnerima-integratorima. Sistem administrator treba imati dobre komunikacijske vještine, te jasno i precizno komunicirati sve potrebno prema kolegama, partnerima i klijentu.

UVJETI:


  • poželjan 3-godišnji stručni ili sveučilišni studij (BSc) tehničke struke. Kandidati pred diplomom mogu doći u obzir, a posjedovanje relevantnih certifikata uzima se kao prednost,
  • barem 2 godine radnog iskustva u administraciji GNU/Linux operacijskih sustava,
  • odlično znanje engleskog jezika u pisanom i govornom obliku (jezik u komunikaciji je engleski),
  • sposobnost rješavanja problema na sustavan način i jasnog artikuliranja postupka rješavanja,
  • sposobnost jasnog određivanja i razlikovanja prioriteta,
  • sposobnost samostalnog obavljanja zadataka,
  • spremnost na rad u smjenama, vikendom ili praznicima, te dežurstvo prema rasporedu.

Ova znanja Vam daju PREDNOST, naglasite u prijavi ako već znate ili ste radili:


  • poznavanje VMware tehnologija (ESXi, vSphere),
  • poznavanje Docker-a ili nekog drugog container runtime-a,
  • poznavanje Kubernetes-a ili nekog drugog načina orkestracije containera,
  • razumijevanje rada mrežne opreme (routers, switches, firewalls, load balancers),
  • osnovno poznavanje Office 365 i Azure-a,
  • znanje skriptiranja u nekom od jezika, npr. Bash, Perl, Python, PowerShell, JavaScript, Ansible,
  • poželjno osnovno iskustvo u administraciji Windows Server operacijskih sustava.

Ovim ćete dodatno ovladati kod nas, kao dijelom svakodnevnog posla, bez iznimke:


  • koristiti i administrirati aplikacije i servise u rješenju koje isporučujemo klijentu,
  • sudjelovati u user acceptance testingu (UAT) i integraciji,
  • istražiti „root cause“ problema,
  • pružiti podršku klijentima i kolegama kad zatrebaju,
  • naučiti dodatne scripting jezike prema potrebi,
  • posredovati između trećih strana (partnera čija rješenja integriramo), ostalih odjela te klijenta,
  • dokumentirati postupke i procedura za interne potrebe ili potrebe klijenta,
  • pomoći internom IT-ju, pri administraciji i instalaciji lokalnih PC-ja i AD-a.

Nudimo:


  • rad u kompaniji koja u zaposlenom prije svega vidi čovjeka i suradnika, a ne „ljudski resurs“,
  • ugovor na neodređeno vrijeme, uz probni rok od 6 mjeseci,
  • atraktivne uvjete zaposlenja.

Uz prijavu treba priložiti:


  1. životopis na hrvatskom i engleskom jeziku, s jasnom informacijom u kojim ste tvrtkama i institucijama radili, je li to bila studentska praksa ili radni odnos,
  2. kopiju diplome, te potvrde o eventualnoj dodatnoj edukaciji,
  3. kopiju međunarodno priznatih certifikata za poznavanje engleskog jezika, kao i godinu polaganja ili obnove (IELTS, TOEFL, FCE, CAE, CPE). Ukoliko nemate neki od navedenih certifikata, uz svoju prijavu pošaljite „screenshot“ rezultata za General English i Business English: https://www.cambridgeenglish.org/test-your-english/
  4. „motivacijsko pismo“ koji će biti „showcase“ vještina, znanja i iskustva. U njemu treba opisati iskustvo, što i kako znate raditi, iz točaka koje smo naveli pod „uvjetima“. Ukoliko znate ili ste radili nešto što smo spomenuli u ranijem dijelu o „prednostima“, opišite i to. Odlučite sami što staviti kako bi nam dali što bolju sliku o Vašem znanju i vještinama.