Savjetnik za njegu (m/ž)
O poslu
Trenutno proširujemo našu Kiehl’s obitelj! Kako bismo našim zaposlenicima osigurali 2 slobodna dana tjedno, širimo tim!
Za našu Kiehl's trgovinu u Zagrebu tražimo
Kiehl's Savjetnike za njegu! (Kiehl's SkinPRO)
agencijski ugovor, nepuno radno vrijeme (po dogovoru)
SkinPRO mora poštovati i promovirati kompaniju, njenu filozofiju i poslovno osjetljive strategije. Svaki SkinPRO je odgovoran za praćenje vlastite prodaje.
SkinPRO ĆE BITI ZADUŽEN ZA:
Komercijalnost
• Prenijeti misiju Kiehl's-a i 6 temeljnih vrijednosti kupcima.
• Maksimizirati prodaju tijekom zahtjevnijih prodajnih perioda.
• Osigurati da je prodajno mjesto primjereno nadgledano.
• Pratiti edukacijsku strategiju kompanije na blagajni/u trgovini, kao npr. individualne konzultacije kupaca.
• Težiti ostvarenju visokog nivoa znanja o proizvodima i točnosti u svim primjenama u uslugama.
• Demonstrirati smisao za hitnost u ostvarenju svih neophodnih koraka u transakciji kupaca.
• Pokretati prodaju trgovine predlaganjem dodatnih proizvoda kupcima kako bi zadovoljili njihove potrebe i želje.
• Pomagati kupcima u traženju zamjenskih proizvoda u slučaju povrata robe i/ili proizvoda kojih nema na zalihama, pomagati im da nađu proizvod na drugoj lokaciji.
• Stvarati dugoročni odnos s kupcima i njegovati posao. Koristiti 1-31 sistem praćenja procesa i osiguravati da su standardi komunikacije s kupcima ostvareni.
Svijest o brandu/proizvodima
• Raditi prikladne, personalizirane preporuke proizvoda i uzoraka. Također pratiti strateške upute za uzorke.
• Prikazivati unaprijeđeno znanje o proizvodima/sastojcima te njihovoj aplikaciji. Također mora sudjelovati na edukacijama svaka četiri mjeseca.
• Ključ našeg posla je da proizvodi koji su simboli branda moraju biti praćeni na dnevnoj bazi. Pojedinici moraju biti svjesni dnevnih, tjednih i mjesečnih ciljeva.
Efektivna interakcija
• Pomagati Account/Store management timu u svim aspektima poslovanja.
• Primjenjivati sistem zabilježavanja kupaca za maksimalni benefit kupaca i poslovanja.
• Redovito komuniciranje postignuća Store manageru.
• Održavati svijest o aktivnosti konkurencije i komunicirati relevantne informacije Store Manageru.
• Tražiti poslovne prilike unutar zajednice i komunicirati relevantne informacije Store Manageru.
O zaposleniku
• Iskustvo u maloprodaji/uslužnim djelatnostima sa visokim nivoom usluge je prednost
• Iskustvo u kozmetičkoj, modnoj industriji ili hotelijerstvu je prednost
• Komunikativna, iskrena osoba otvorena uma, spremna raditi u timu i doprinositi postizanju timskih ciljeva
• Dobro znanje engleskog jezika
• Iskustvo u radu na blagajni je prednost
Ukoliko smo Vas zainteresirali, pošaljite svoj životopis najkasnije do 13.12.2024!
S obzirom na veliki broj prijava, bit će kontaktirani samo kandidati koji prođu u uži krug.
Sve prijave bit će strogo povjerljive.