Ovaj oglas je istekao 09.06.2017. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Referent općih poslova / recepcije (m/ž)
O poslu
Pridružite nam se kao
Referent(ica) općih poslova i recepcije
u Zagrebu
Odgovornosti i zaduženja na radnom mjestu uključuju:
• prijem i usmjeravanje stranaka, javljanje na telefon;
• zaprimanje i urudžbiranje pošte, te priprema ulaznih faktura prema internim procedurama;
• sudjelovanje u operativnoj pripremi i prikupljanju natječajne dokumentacije;
• dostava poslovne dokumentacije prema institucijama;
• sudjelovanje u operativnim poslovima upravljanja voznim parkom;
• opći administrativni poslovi prema potrebi ili nalogu;
O zaposleniku
• najmanje SSS, uz dobro poznavanje rada na računalu
• komunikativnost i profesionalna ugodnost u komunikaciji
• dobro služenje engleskim jezikom (ostali jezici su prednost)
• aktivno vozačko iskustvo (B kategorija)
• kooperativnost, savjesnost i spremnost na rad
Nudimo vam posao u kojem ćete svojim rezultatima i zalaganjem ostvariti sigurnost i mogućnost daljnjeg napredovanja u uspješnom i dinamičnom poslovnom okruženju koje se kontinuirano mijenja i prilagođava uvjetima tržišta.
Planirani početak rada je odmah, odnosno tijekom lipnja 2017. godine.
Ukoliko ste zainteresirani, pošaljite vašu prijavu sa životopisom putem poveznice za prijavu, najkasnije do 09.06.2017. godine.
Prijava putem linka