Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 17.05.2019. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Referent financija, računovodstva i prodaje (m/ž)

- dana
Poslodavac:
Hrgić d.o.o. Hrgić d.o.o.
Kategorija:
Ekonomija, računovodstvo i financije, Prodaja (maloprodaja - veleprodaja)
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
17.05.2019.

O poslu

Opis radnog mjesta: Tvrtka HRGIĆ d.o.o. uvoznik je profesionalnih strojeva i opreme koji u kontinuitetu od 20 godina distribuira navedene uređaje na hrvatsko tržište. Uvoznik smo za 9 tvornica, a korisnici naših uređaja su građevina, industrija, poljoprivreda, autoindustrija i drugi sektori.

U našem poslovanju od prvog dana jako bitan naglasak je na korektnom partnerskom odnosu sa našim kupcima, dobavljačima, servisima i ostalim poduzećima s kojima radimo, zbog čega tvrtka HRGIĆ d.o.o. uspješno održava dugogodišnju suradnju sa svojim partnerima.
Okretan smo tim, pozitivan i ako se prepoznajete u takvom okruženju onda ste pravi kandidat za posao koji vam nudimo. Osnovni dio posla se odnosi na financijsko-računovodstveni dio, dok drugi dio posla može biti i u prodaji, naručivanju robe, izradi planova, grafičkoj obradi, Internet prodaji, itd. ovisno o znanjima i preferencijama radnika, te potrebi posla.
Od kandidata očekujemo odgovornost u radu, spremnost na timski rad i zajedničko rješavanje problema, inicijativnost, te praćenje zakonskih propisa koji se odnose na ponuđeno radno mjesto.

Referent financija, računovodstva i prodaje (m/ž)

Zadaci radnog mjesta:

- računovodstveni poslovi: konta potraživanja, konta obveza prema dobavljačima, izvješćivanje i bankarstvo, praćenje računa po dospijeću plaćanja i izrada naloga
- zaprimanje, kontrola i arhiviranje dokumentacije za knjigovodstvo
- unos i knjiženje URA i izvoda
- obračun putnih naloga i gotovinskih blagajni
- evidencija i usklada kupaca i dobavljača
- JOPPD obrasci, SNU, izvještaji za Intrastat i Fond za zaštitu okoliša
- pravovremena i točna isporuka obračuna plaća, porezi iz obračuna plaće, troškovi djelatnika
- pomoć u završnim godišnjim procesima, kao što su godišnji obračun plaće i usklade plaćanja
- izvršavanje administrativnih poslova u vezi s kadrovskim promjenama
- priprema financijskih podataka prije unosa u poslovne knjige i izrade god.financijskog izvještaja
- komunikacija sa kupcima oko prodajnog programa, cijena, uvjeta suradnje i pravovremenog plaćanja računa
Posebne pogodnosti:Nudimo:
- ugodna i poticajna radna atmosfera
- jednosmjenski rad od 08:00-16:00 sati uz slobodne vikende
- stimulacija za iznimne rezultate u poslu
- plaćeno dopunsko zdravstveno osiguranje za radnika za cijelu godinu, Božićnica
Vrsta posla:stalni radni odnos, rad na određeno vrijeme
Županija:Grad Zagreb

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:Uvjeti:
- SSS, VŠS ili VSS
- minimalno 5 godina iskustva na sličnim poslovima
- poznavanje engleskog jezika
- vrlo dobro poznavanje MS Office paketa
- komunikativnost i dobre organizacijske sposobnosti
Minimalna stručna sprema:Srednja škola
Strani jezik:engleski
Poznavanje rada na računalu:osnovno
Potrebno radno iskustvo:pet godina
Oglasnik grupacija:
posao.hr oglasnik.hr auti.hr edukacija.hr
Pomozite poboljšati Posao.hr Pošaljite nam svoje komentare