Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 03.02.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Referent administrativnih poslova (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
03.02.2023.

Trgovački maloprodajni lanac Studenac kao kompanija posluje od 1991. godine. Kasnih 90-ih proširio je poslovanje otvaranjem veleprodajnog skladišta u Dućama i nekoliko maloprodajnih trgovina u Omišu. Na današnji Studenac, trgovinu-susjed koja pogodnostima za kupce dosljedno prati svjetske trendove te sustavno ulaže u inovacije i modernizaciju poslovanja najviše je utjecala 2018. kada počinje transformacija poslovanja popraćena akvizicijama i organskim rastom. Preuzimanjem Istarskih supermarketa i Sonika 2019. Lanac jača svoju poziciju i posluje duž cijele jadranske obale. Status utvrđuje 2021. Preuzimanjem lanca Bure Trgovina, a važan poslovni iskorak iste godine čini otvaranjem prvih prodavaonica u Zagrebu. Dodatno, u 2022. Studenac preuzima Pemo, Kordun, Duravit I lanac Lonia te je danas maloprodajni lanac s najvećom mrežom prodavaonica u Hrvatskoj koja broji više od 1000 poslovnica. Studenac trenutačno zapošljava više od 5500 djelatnika te je među vodećim maloprodajnim lancima u Hrvatskoj i dio ugledne liste od 50 najuspješnijih kompanija. Zahvaljujući specifičnom proximity konceptu i prodavaonicama malih formata koje svojim kupcima u ugodnoj i opuštenoj atmosferi nude sve što im je potrebno, i sitno i bitno, pozicija Studenca jedinstvena je na tržištu. Poštujući lokalne specifičnosti i obilježja te osluškujući potrebe i želje svojih kupaca, Studenac je poznat po prepoznatljivome dobrosusjedskom karakteru.

Tražimo djelatnika za rad na radnom mjestu:

REFERENT ADMINISTRATIVNIH POSLOVA (m/ž)

Mjesto rada: Zagreb

Opis posla:

  • organiziranje službenih putovanja za sve zaposlenike Društva
  • organiziranje i koordiniranje administrativnih poslova i poslova podrške za Upravu
  • pomoć pri pripremi i sastavljanju potrebnih dopisa i ostale službene korespondencije
  • koordinacija sastanaka, događaja i drugih aktivnosti vezanih za zaposlenike i/ili ured
  • prijem, usluživanje i komunikacija sa strankama
  • vođenje knjige ulazne i izlazne pošte
  • korespondencija (telefon, e-mail, pošta)
  • vođenje evidencije radnog vremena zaposlenika
  • proaktivno građenje i razvijanje efikasnih suradničkih odnosa sa kolegama u cilju ostvarenja rezultata kompanije
  • komuniciranje sa internim i eksternim stranama na profesionalan način koji utječe na pozitivnu percepciju kompanije kao poslodavca
  • predlaganje poboljšanja u procesima rada
  • obavljanje ostalih poslova po nalogu nadređene osobe

Od Vas očekujemo:

  • minimalno srednja stručna sprema
  • najmanje 1 godina radnog iskustva na sličnim pozicijama
  • izvrsne komunikacijske i organizacijske vještine
  • samostalnost i proaktivnost u radu
  • korištenje engleskog jezika u govoru i pismu
  • poznavanje MS Office paketa

Nudimo Vam:

  • Stimulativna primanja
  • Kontinuirani razvoj kompentencija kroz edukacije
  • Podršku od strane kolega I voditelja te ugodnu radnu atmosferu
  • Mogućnost za doprinos I iskustvo u razvoju kompanije

Ukoliko želite postati dio našeg tima molimo prijavite se putem donjeg linka za prijavu te priložite zamolbu i životopis, najkasnije do 03.02.2023.