Ovaj oglas je istekao 03.02.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Referent administrativnih poslova (m/ž)

Trgovački maloprodajni lanac Studenac kao kompanija posluje od 1991. godine. Kasnih 90-ih proširio je poslovanje otvaranjem veleprodajnog skladišta u Dućama i nekoliko maloprodajnih trgovina u Omišu. Na današnji Studenac, trgovinu-susjed koja pogodnostima za kupce dosljedno prati svjetske trendove te sustavno ulaže u inovacije i modernizaciju poslovanja najviše je utjecala 2018. kada počinje transformacija poslovanja popraćena akvizicijama i organskim rastom. Preuzimanjem Istarskih supermarketa i Sonika 2019. Lanac jača svoju poziciju i posluje duž cijele jadranske obale. Status utvrđuje 2021. Preuzimanjem lanca Bure Trgovina, a važan poslovni iskorak iste godine čini otvaranjem prvih prodavaonica u Zagrebu. Dodatno, u 2022. Studenac preuzima Pemo, Kordun, Duravit I lanac Lonia te je danas maloprodajni lanac s najvećom mrežom prodavaonica u Hrvatskoj koja broji više od 1000 poslovnica. Studenac trenutačno zapošljava više od 5500 djelatnika te je među vodećim maloprodajnim lancima u Hrvatskoj i dio ugledne liste od 50 najuspješnijih kompanija. Zahvaljujući specifičnom proximity konceptu i prodavaonicama malih formata koje svojim kupcima u ugodnoj i opuštenoj atmosferi nude sve što im je potrebno, i sitno i bitno, pozicija Studenca jedinstvena je na tržištu. Poštujući lokalne specifičnosti i obilježja te osluškujući potrebe i želje svojih kupaca, Studenac je poznat po prepoznatljivome dobrosusjedskom karakteru.
Tražimo djelatnika za rad na radnom mjestu:
REFERENT ADMINISTRATIVNIH POSLOVA (m/ž)
Mjesto rada: Zagreb
Opis posla:
- organiziranje službenih putovanja za sve zaposlenike Društva
- organiziranje i koordiniranje administrativnih poslova i poslova podrške za Upravu
- pomoć pri pripremi i sastavljanju potrebnih dopisa i ostale službene korespondencije
- koordinacija sastanaka, događaja i drugih aktivnosti vezanih za zaposlenike i/ili ured
- prijem, usluživanje i komunikacija sa strankama
- vođenje knjige ulazne i izlazne pošte
- korespondencija (telefon, e-mail, pošta)
- vođenje evidencije radnog vremena zaposlenika
- proaktivno građenje i razvijanje efikasnih suradničkih odnosa sa kolegama u cilju ostvarenja rezultata kompanije
- komuniciranje sa internim i eksternim stranama na profesionalan način koji utječe na pozitivnu percepciju kompanije kao poslodavca
- predlaganje poboljšanja u procesima rada
- obavljanje ostalih poslova po nalogu nadređene osobe
Od Vas očekujemo:
- minimalno srednja stručna sprema
- najmanje 1 godina radnog iskustva na sličnim pozicijama
- izvrsne komunikacijske i organizacijske vještine
- samostalnost i proaktivnost u radu
- korištenje engleskog jezika u govoru i pismu
- poznavanje MS Office paketa
Nudimo Vam:
- Stimulativna primanja
- Kontinuirani razvoj kompentencija kroz edukacije
- Podršku od strane kolega I voditelja te ugodnu radnu atmosferu
- Mogućnost za doprinos I iskustvo u razvoju kompanije
Ukoliko želite postati dio našeg tima molimo prijavite se putem donjeg linka za prijavu te priložite zamolbu i životopis, najkasnije do 03.02.2023.
