Razina obrazovanja:
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Ostale informacije:
Opis poslova: - dobrodošlica i prijava gostiju - odjava gostiju i naplata računa - efektivno rješavanje upita, pritužbi i zahtjeva gostiju - edukacija o smještajnim proizvodima, uslugama, cijenama i ponudama - izrada rezervacija - odrada svih stvari sa check liste - komunikacija s gostima telefonom i putem maila - provođenje aktivnosti upselling-a - aktivna promocija svih sadržaja - praćenje i razvoj članova tima pružajući nadzor, planiranje, provođenje evaluacija i savjetovanja, te pružanje priznanja i nagrada - izrada rasporeda rada recepcije - izrada izvještaja i izvještavanje voditelja hotela Uvjeti: - spremnost na timski rad i prilagodljivost - prilagođenost dinamičnim situacijama - orijentiranost poslovnom rezultatu i proaktivan pristup radnim zadacima - izvrsne komunikacijske vještine i organizacijske sposobnosti - iskustvo i poznavanje rada na računalu - znanje drugog stranog jezika je prednost - blizina stanovanja je prednost - fleksibilnost.