Ostale informacije:
Opis posla: - doček, prijava i odjava gostiju u skladu s procedurama poslodavca te pismenim i usmenim napucima nadređenih osoba, - naplata usluga i provjera valjanosti sredstava plaćanja, uzimanje osiguranja plaćanja usluge, u skladu s procedurama poslodavca te pismenim i usmenim napucima nadređenih osoba, - zaprimanje svih računa gosta koje je isti učinio u hotelu, a koji računi moraju biti potpisani od strane gosta, te pohranjivanje u pretinac, - pružanje svih potrebnih informacija gostu o hotelu i uslugama koje hotel pruža, nastojeći udovoljiti željama gostiju, - primanje, razvrstavanje i uručivanje pošte i poruka za goste i blagovremeno uručivanje telegrama gostima, - po završetku smjene pohrana smjenskog prometa i obračuna u noćni trezor u skladu s procedurama poslodavca te pismenim i usmenim napucima nadređenih osoba, - obavljanje mjenjačkih poslova na recepciji i vođenje potrebne evidencije u skladu s urednom važećom i istaknutom tečajnom listom, te izdavanje gostu potvrde o obavljenim mjenjačkom poslu, - redovito evidentiranje svih zahtjeva, nedostataka i kvarova koje gost prijavi, te obavještavanje o istom nadređene osobe ili tehničke službe hotela, - briga o dokumentaciji gosta, ključevima sobe te drugim stvarima koje su mu povjerene, - na zahtjev gosta, osiguravanje pravovremenog buđenja i vođenje potrebne evidencije o tome, - rad na telefonskoj centrali, te rukovanje uređajima telefonske centrale, u skladu s procedurama poslodavca te pismenim i usmenim napucima, - osiguravanje mjesnih i zakazivanje međunarodnih i međugradskih telefonskih razgovora na zahtjev gostiju, - spajanje telefonskih razgovora za hotelske goste kao i za potrebe osoblja hotela u službene svrhe, - sastavljanje potrebnih izvješća po nalogu šefa recepcije ili njegovog zamjenika, - unos svih potrebnih informacija u knjigu evidencije, - točna i pravovremena dostava potrebnih evidencija nadležnim tijelima, u skladu s pozitivnim propisima, - vršenje rezervacija na dane kada ne radi odjel rezervacija,