Ostale informacije:
ZADUŽENJA I ODGOVORNOSTI: - Odgovoran/a je za preuzimanje i bilježenje rezervacija, izdavanje računa, naplatu računa, davanje informacija gostima te vodi brigu o potrebama gostiju prilikom dolaska i tijekom boravka u objektu. - Dužan je informirati goste o hotelu, gradu, regiji te korespondira s gostima prije i poslije odlaska kako bi osigurao/la kvalitetu usluge. - Samostalno izvršava prijavu i odjavu gosta u interni recepcijski sustav, kontrolira i izvršava naplatu hotelskih usluga. - Koordinira sa odjelom domaćinstva, daje obavjesti o terminima izlaska gostiju kako bi se usluga čišćenja pravovremeno mogla izvršiti. - Dužan je poštivati procedure rada, propisa i standardnih operacija u radu recepcije. POTREBNE KVALIFIKACIJE: - Minimalno godinu dana radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima. - Nužno je poznavanje barem 2 strana jezika, od kojih je jedan engleski jezik. - Poznavanje rada na računalu i hotelske informatičke tehnologije. - Razvijene vještine organizacije, sistematičnosti, te jasnog i preciznog iznošenja informacija. - Uslužnost, gostoljubivost i smirenost. POGODNOSTI KOJE PRUŽAMO: - Zasnivanje ugovora na određeno vrijeme s mogućnošću stalnog zapošljenja. - Edukaciju i uvođenje u posao pri zapošljavanju. - Mogućnost profesionalnog razvoja i rad u stimulativnom okruženju. - Radno okruženje u proaktivnom i ambicioznom timu. - Plaćeni putni trošak i topli obrok. - Dodatni financijski benefiti (nagrade, bonusi...).