Prodajni predstavnik / Savjetnik (m/ž)
O poslu
proizvoda u okviru i u skladu sa strategijom i poslovnim planom
• sudjeluje u izradi i implementaciji svih standardnih procedura prodaje, marketinga i edukacije kao i
izradi svih planova, aktivnosti i izvješća iz područja odgovornosti
• prepoznavanje i analiziranje potreba kupaca te predlaganje razvoja specifičnih proizvoda i rješenja,
procesa i podrške koji zadovoljavaju sadašnje i buduće potrebe velikih ključnih kupaca
• definiranje, praćenje, analiziranje i predviđanje ključnih trendova u razvoju tržišta i potreba velikih
ključnih kupaca
• akvizicija i retencija novih tržišta i partnera (sales call, sales trip, stručni skupovi..)
• kreiranje prodajnih paketa, kao i sudjelovanje u formiranju cijena, planiranje politike pozicioniranja i
kretanje marketinškog plana te budgeta
• provodi ciljane akcije u svrhu ostvarivanja dodatnog prometa
• kontinuirano razvijanje i održavanje portfelja partnera i razvoj novih potencijalnih partnera
• praćenje tržišnih trendova i sudjelovanje u izradi različitih izvještaja o kretanjima na tržištu,
proizvodima konkurencije, razvoju proizvoda, cijenama i sl.
• pružanje stalne podrške svim marketinškim aktivnostima uz usku suradnju sa poslovnim partnerima u
marketingu i distribuciji
• uspostavljanje i vođenje baze podataka za kupce
• izrada prezentacija i izvještaja o ostvarenim prometima kod kupca (mjesečno i kvartalno)
• obilazak i kontrolira terena što podrazumijeva praćenje pozicija, udjela, kako vlastitih tako i
konkurentskih brandova
• prati kretanje kategorija i konkurencije u odnosu na nas i u odnosu na cjelokupno
tržište
• sudjelovanje na stručnim skupovima, seminarima i kongresima
• motivirajuće dodatke sukladne postignutim rezultatima
• službeni smartphone
• službeno prijenosno računalo
• službeni automobil
• mogućnost dodatnog usavršavanja
• izazovnu radnu sredinu koja zna prepoznati i nagraditi uspjeh
O zaposleniku
• vještine planiranja, organiziranja i sistematiziranja velikog broja podataka
• sposobnost stvaranja vizije razvoja i prenošenja entuzijazma na suradnike, uz timski rad
• usmjerenost prema ostvarivanju rezultata
• samostalnost u obavljanju poslova, izražene prezentacijske, pregovaračke, komunikacijske i prodajne
vještine, snalažljivost u rješavanju problema
• visoka razina verbalne i pisane poslovne komunikacije
• poželjno iskustvo rada s ključnim kupcima ili generalno iskustvo u prodaji u pružanju rješenja
temeljenim na potrebama kupaca (1 godina)
• visoka kompjuterska pismenost (MS Office: Word, Excel, aplikacije iz djelokruga)
• izvrsne pismene i komunikacijske vještine (hrvatski i engleski jezik)
• spremnost za višednevni rad na terenu i putovanja
• vozačka dozvola - B kategorija

