Ostale informacije:
Opis poslova: - asistencija i administrativna podrška direktoru - prijem stranaka - prijem i otprema pošte - zaprimanje i arhiviranje računa, te dostava istih računovodstvu - organizacija službenih putovanja, rezervacije hotela i izrada putnih naloga - preuzimanje, spremanje evidentiranje ulaznih i izlaznih računa - pisanje jednostavnijih dopisa i popunjavanje obrazaca - ažuriranje, kompletiranje i arhiviranje dokumentacije i baze podataka - evidencija sastanaka i drugih događaja - pružanje logističke potpore svim djelatnicima - poslovna korespondencija interna/eksterna (osobno, telefon, e-mail, pošta) - nabava uredskog potrošnog materijala i ostalih potrepština - priprema promotivnih materijala i prezentacija - briga o objavljivanju i ažuriranju web sadržaja (Web stranica, LinkedIn, i dr.) - praćenje javnih dostupnih informacija na poslovnim portalima (poslovna.hr, FINA, sudski registar, i dr.) - obavljanje ostalih zadataka po nalogu nadređenog koji se mogu pojaviti tijekom radnih procesa Uvjeti: obavezno znanje engleskog jezika i u govoru i u pisanju -Dobro poznavanje rada u Microsoft Excel i Word -ključni bitne karakterne osobine su: odgovornost, organiziranost i samostalnost