Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 28.08.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Pomoćni asistent u uredu Agencije (m/ž)

- dana do isteka
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
28.08.2022.

O poslu

Opis radnog mjesta:
Adriatic TopStaff je jedna od naše dvije agencija za privremeno zapošljavanje, radimo s klijentima u Republici Hrvatskoj i EU. Prvenstveno smo specijalizirani za sezonske radnike u turizmu, te profesionalne vozače kamiona u EU, no intencija nam je proširiti spektar poslova na cjelogodišnje poslove i stoga tražimo osobe koje će svojom energijom, idejama i radom doprinijeti proširenje poslovne ponude i tržišnog udjela.

Tvoj posao kod nas u Adriatic TopStaff uključivao bi:
- pomaganje voditeljici ureda u provođenju administrativnih i uredskih poslova
- vođenje i ažuriranje dnevnih evidencija i arhiva u papirnatom i elektronskom obliku
- pripremu i ispunjavanje službenih obrazaca
- pripremu računa za računovodstvo, pomaganje u provjeri prikupljenih računa i pomoć zaposlenicima u izradi obračuna
- traženje i slanje ponuda poslovnim partnerima zainteresiranim za poslovnu suradnju, korištenjem svih dostupnih kanala komunikacije,
- traženje, intervjuiranje i akviziranje radnika traženih od strane naših klijenata.
Vrsta posla:
stalni radni odnos, rad na određeno vrijeme

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Uvjeti koje moraš ispunjavati:
- imati stečenu minimalno srednju stručnu spremu
- imati dobru sposobnost prikupljanja, obrade i prikazivanja podataka (kategoriziranje, provođenje izračuna, uočavanje odstupanja i pogrešaka, prikaz podataka i priprema izvještaja)
- napredno se služiti poslovnim uredskim aplikacijama (Windows, MS Office, internet, WhatsApp, FB i dr.)
- biti strpljiva osoba, imati dobar osjećaj za klijente, radnike, korisnike i kolege, i biti jasan/a i ugodan/a u komunikaciji s njima
- dobro poznavati engleski jezik u govoru i pismu
- biti iznadprosječno organizirana, uredna i temeljita osoba
- imati želju za učenjem kroz rad i iskustvo
- biti spreman/a na dogovore i timski rad
- imati izraženu osobnu odgovornost, radišnost i poštenje

Tvoje dodatne prednosti (a koje nisu uvjet za prijavu) mogu biti:
- završen tečaj rada na računalu
- osnovna znanja u području računovodstva i financija (računovodstvena pravila i procedure, analiza i izvještavanje o financijskim pokazateljima)
- osnovno poznavanje zakonske regulative (relevantnih zakona i propisa, administrativnih pravila i procedura, osnovnih pravnih procedura)
- prethodno radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima
- završen tečaj poslovnog engleskog jezika
- posjedovanje vozačke dozvole B kategorije

Jezici: Engleski (razina govora - napredno, razina pisma - napredno)
Vještine: Word, Excel, Outlook, Internet, MS Office

Kod nas možeš očekivati da ćeš:
- raditi posao u prijateljskom i neformalnom timu
- učiti i dalje razvijati svoja stručna znanja i iskustvo
- na tom putu imati podršku stručnjaka - mentora
- često dobiti priznanje za dobro obavljen posao

Molimo prijavi se putem donje 'Brze prijave' ili na e-mail: info@adriatic-hrm.com
Minimalna stručna sprema:
Srednja škola
Strani jezik:
engleski