Ovaj oglas je istekao 26.12.2019. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Organizator prijevoza (m/ž)
O poslu
Svaki zaposlenik Arrive dio je globalnog tima čije su temeljne vrijednosti timski rad i zadovoljstvo korisnika visokom kvalitetom usluge koju pružamo. Svojim zaposlenicima za njihovu izvrsnost i predanost poslu Arriva nudi odlično iskustvo rada u međunarodnom okruženju i dijeljenje najbolje prakse s kolegama iz 14 europskih zemalja, potiče njihov razvoj pružanjem kontinuiranih edukacija i mogućnošću napredovanja.
Želiš biti dio našeg tima? Prijavi se!
Glavne odgovornosti
✓ Praćenje redovitosti odvijanja prometa registriranih autobusnih dolazaka i polazaka sa autobusnog kolodvora
✓ Vođenje evidencije preventivnih i godišnjih tehničkih pregleda
✓ Organizacija popravaka vozila u koordinaciji sa servisom
✓ Prikupljanje informacija o uvjetima prometa na cesti
✓ Zaduživanje i razduživanje posade autobusa s kondukterskim mašinama, obračunskim listama, voznim kartama, strogo obračunatim obrascima, dnevnicama, trošarinama, dozvolama, parking karticama, mobitelima itd.
✓ Praćenje i odgovornost za preuzete dokumente od vozača i predaja pologa
✓ Sudjelovanje u izradi dnevnog kompjuterskog rasporeda autobusa i voznog osoblja za potrebe linijskog, povremenog i ugovornog prijevoza
Vrsta rada: radni odnos na određeno vrijeme s probnim radom (s mogućnosti produljenja na neodređeno).
✓ Sigurna i redovna primanja
✓ Bonusi u skladu s pravilnicima o radu (nagrada za Božić, Uskrs, regres za godišnji odmor…)
✓ Sigurnost zaposlenja u tvrtki s dugom tradicijom i prepoznatljivim brendom
✓ Dinamično okruženje europske tvrtke
✓ Naknada za troškove prijevoza
✓ Potporu kolega i rukovoditelja
O zaposleniku
✓ SSS/VŠS prometni ili cestovni smjer
✓ 1 godina radnog iskustva (poželjno u struci)
✓ Aktivo znanje jednog stranog jezika (po mogućnosti engleskog)
✓ Aktivno korištenje računala (Word, Excel, Internet)
✓ Položen vozački ispit (B kategorija)
✓ Razvijene organizacijske i komunikacijske vještine
✓ Sposobnost brzog razmišljanja i „multitasking“
Što očekujemo?
✓ Profesionalnost
✓ Dobre komunikacijske vještine
✓ Preciznost, odgovornost i točnost
✓ Prilagodljivost, komunikativnost
✓ Sklonost timskom radu
✓ Srdačnost prema suradnicima
✓ Motiviranost u radu
✓ Želju za novim znanjem
Ako si se prepoznao/la u ovom poslu i želiš postati dio Arriva tima, molimo da svoj životopis i molbu pošalješ s predmetnim naslovom „PRIJAVA ZA POSAO ORGANIZATORA PRIJEVOZA, POREČ“ putem Brze prijave ili na adresu:
Autotrans d.d.
Služba kadrovskih i općih poslova (ured 20)
Škurinjska cesta 2a
51000 Rijeka
Slanjem svoga životopisa suglasni ste se da se Vaši podaci koriste u svrhu zapošljavanja u našoj tvrtki. Dobivene podatke obrađivati ćemo i koristiti u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka EU 2016/679 („GDPR“). Primljene podatke čuvamo dvanaest (12) mjeseci, koji rok teče počevši od kraja kalendarske godine u kojoj ste nam ih dostavili, za potrebe eventualnog budućeg zapošljavanja. Nakon isteka navedenog roka, podaci se brišu odnosno fizički uništavaju, ovisno o mediju na kojem su pohranjeni, osim ukoliko izričito ne zatražite da se isti brišu odnosno unište odmah po dovršetku selekcijskog postupka.