Operator/ica  HZZ OGLAS

1 dan do isteka
Poslodavac:
SPAN dioničko društvo za projektiranje informacijskih sustava
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
14.08.2025.

Nagrade i certifikati

Luppa certifikat
Nositelj Top Workplace nagrade koja se dodjeljuje organizacijama koje su ostvarile izvanredne rezultate, nadmašujući tržišne i industrijske standarde za 20%.

O poslu

Mjesto rada:
ZAGREB
Broj traženih radnika:
2
Razina obrazovanja:
Srednja škola 4 godine
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Radno iskustvo:
Nije važno
Vrsta zaposlenja:
Na neodređeno; novootvoreni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
U cijelosti
Poslodavac:
SPAN dioničko društvo za projektiranje informacijskih sustava
Kontakt:
putem linka: https://careers.span.eu/o/8ll/apply
Ostale informacije:
Želiš biti dio vrhunske IT support ekipe? Raditi s korisnicima diljem svijeta te biti dio rješenja za sve njihove zahtjeve i probleme? Biti dio velikog Service Desk odjela i usko surađivati s ostalim kolegama – operaterima, specijalistima i inženjerima?
Javi nam se i postani jedna od ključnih karika u kompleksnom lancu IT podrške globalnim korisnicima!
Što ćeš raditi?
•Voditi brigu o svim ticketima koji stižu od strane Spanovih korisnika – otvaranje, klasifikacija, prioritizacija •Voditi komunikaciju (pretežno pisanu) s korisnicima iz cijelog svijeta prilikom prijave njihovih zahtjeva i problema •Nadzirati „životni ciklus“ ticketa i voditi brigu o napretku rješavanja istih unutar Service Desk odjela te specijaliziranih inženjerskih timova •Pružati administrativnu IT podršku za krajnje korisnike •Administrativno koordinirati P1 incidente (incidente s najvišom razinom hitnosti i prioriteta) •Mentorirati i obučavati nove kolege u timu
Koje uvjete moraš posjedovati?
•SSS/VŠS •Napredno poznavanje Microsoft Office paketa •Minimalno B2 razina poznavanja engleskog jezika u govoru i pismu
Koje osobine trebaš imati?
•Razvijene organizacijske vještine •Izražena savjesnost i odgovornost •Brzina i efikasnost u dinamičnom radnom procesu •Pokazivanje inicijative i proaktivnost •Ažurnost i samostalnost u radu •Sklonost timskom radu
Što nudimo:
•poslovni telefon po vašem izboru •interni centar za testiranje s mogućnošću stjecanja profesionalnih certifikata •mentora – bez obzira na vaše iskustvo, osigurat ćemo odgovarajuću podršku •redovite povratne informacije o učinku i personalizirani plan razvoja karijere •mogućnost ostvarivanja različitih bonusa •subvenciju za Multisport karticu •minimalno 25 dana godišnjeg odmora •potpuni zdravstveni pregledi, prilagođeni muškarcima i ženama •psihološko savjetovanje •naknadu za ručak i prijevoz •beneficije za djecu zaposlenika
Ovo radno mjesto uključuje rad od ponedjeljka do petka, u dvije smjene.
Pri prijavi stavite naznaku da se prijavljujete za poziciju Service Desk Agent.
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
155241539
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.