Office Assistant (m/ž)

1 dan do isteka
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
27.09.2022.

Adecco je globalni lider u pružanju usluga u području ljudskih potencijala.

Za našeg klijenta, jednu od vodećih tvrtki u svijetu na području oftalmologije koja konstantno radi na otkrivanju i razvoju novih medicinskih proizvoda, tražimo osobu na poziciji:

Office Assistant (m/ž)
Lokacija: Zagreb

ŠTO BI BIO TVOJ POSAO:

  • Podrška u organizaciji regionalnih marketinških događanja
  • Suradnja s odjelom knjigovodstva i evidencija primljenih računa u sustavu
  • Pružanje podrške HR odjelu
  • Održavanje baze podataka i ostale dokumentacije
  • Komunikacija s dobavljačima i drugim odjelima unutar tvrtke
  • Prijem posjetitelja i odgovaranje na upite putem telefona
  • Vođenje brige o nabavi uredskog materijala
  • Pružanje podrške voznom parku i globalnom timu za sigurnost
  • Organizacija događanja u lokalnom uredu (božićni i ljetni party, sportski dan...)
  • Obavljanje ostalih poslova po nalogu nadređene osobe

ŠTO OČEKUJEMO OD TEBE:

  • Prethodno radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima
  • Odlično znanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Napredno znanje MS Office paketa
  • Vozačka dozvola B kategorije je prednost, ali nije uvjet
  • Proaktivnost i odgovornost u obavljanju svakodnevnih zadataka

ŠTO TI MOŽEMO PONUDITI:

  • Rad u jutarnjoj smjeni od ponedjeljka do petka
  • Dugoročan i stabilan posao
  • Plaćen prijevoz i naknadu za prehranu
  • Regres i božićnicu
  • Podržavajuću i ugodnu radnu atmosferu

Ukoliko ste zainteresirani za navedenu poziciju i udovoljavate navedenim kriterijima, pošaljite nam svoj životopis. Javit ćemo Vam se u što kraćem roku.

Adecco Hrvatska d.o.o. ishodilo je dozvolu za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva klasa: UP/I-102-02/20-03/13 od 13.02.2020.