Ovaj oglas je istekao 27.09.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Office Assistant (m/ž)

Adecco je globalni lider u pružanju usluga u području ljudskih potencijala.
Za našeg klijenta, jednu od vodećih tvrtki u svijetu na području oftalmologije koja konstantno radi na otkrivanju i
razvoju novih medicinskih proizvoda, tražimo osobu na poziciji:
Office Assistant (m/ž)
Lokacija: Zagreb
ŠTO BI BIO TVOJ POSAO:
- Podrška u organizaciji regionalnih marketinških događanja
- Suradnja s odjelom knjigovodstva i evidencija primljenih računa u sustavu
- Pružanje podrške HR odjelu
- Održavanje baze podataka i ostale dokumentacije
- Komunikacija s dobavljačima i drugim odjelima unutar tvrtke
- Prijem posjetitelja i odgovaranje na upite putem telefona
- Vođenje brige o nabavi uredskog materijala
- Pružanje podrške voznom parku i globalnom timu za sigurnost
- Organizacija događanja u lokalnom uredu (božićni i ljetni party, sportski dan...)
- Obavljanje ostalih poslova po nalogu nadređene osobe
ŠTO OČEKUJEMO OD TEBE:
- Prethodno radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima
- Odlično znanje engleskog jezika u govoru i pismu
- Napredno znanje MS Office paketa
- Vozačka dozvola B kategorije je prednost, ali nije uvjet
- Proaktivnost i odgovornost u obavljanju svakodnevnih zadataka
ŠTO TI MOŽEMO PONUDITI:
- Rad u jutarnjoj smjeni od ponedjeljka do petka
- Dugoročan i stabilan posao
- Plaćen prijevoz i naknadu za prehranu
- Regres i božićnicu
- Podržavajuću i ugodnu radnu atmosferu
Ukoliko ste zainteresirani za navedenu poziciju i udovoljavate navedenim kriterijima, pošaljite nam svoj životopis. Javit ćemo Vam se u što kraćem roku.
Adecco Hrvatska d.o.o. ishodilo je dozvolu za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem Ministarstva gospodarstva, rada i
poduzetništva klasa: UP/I-102-02/20-03/13 od 13.02.2020.