Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 05.03.2020. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Menadžer poslovnice (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
05.03.2020.

Domino's Pizza dolazi u Zagreb!

Zapošljavamo menadžere poslovnice (m/ž)!



Domino's Pizza je najveća svjetska pizza kompanija. Mi smo svjetski lider u pizza dostavi i radimo više od 16.300 poslovnica u preko 85 zemalja svijeta.

Konačno, Domino's Pizza dolazi na hrvatsko tržište i ne možemo biti više nego ponosni.
Trenutno tražimo menadžere poslovnice za našu prvu Domino's Pizza poslovnicu u Zagrebu koji su pouzdani i entuzijastični sa odličnim govornim vještinama te voljni i željni se razvijati zajedno sa Domino's Pizza kompanijom na našem hrvatskom tržištu. Ovo je odlična prilika pridružiti se u radu svjetske kompanije. Mogućnosti za napredak su neograničene kako ćemo se širiti i otvarati nove poslovnice po cijeloj Hrvatskoj.

Što se očekuje od naših menadžera:
  • Organizacija svih operacija unutar poslovnice te raspodjeljivanje odgovornosti osoblja,
  • Nadgledanje i vođenje osoblja do svojih maksimalnih mogućnosti,
  • Priprema i kontrola poslovnice sa ciljem stvaranja minimalnih troškova i što veće učinkovitosti.

Kratko o poslu:

Tražimo menadžere sa iskustvom koji će nadgledati dnevne operacije naše poslovnice. Naši menadžeri su odgovorni da naša poslovnica radi 'glatko' te da operacije unutar poslovnice su organizirane na način da se ostvaruje što veća prodaja uz minimalne troškove.

Idealni kandidati su oni sa iskustvom u vođenju poslovnice te sa znanjem o prodaji, marketingu te koji su voljni raditi u timskom okruženju. Efektivni menadžer je onaj koji ima i sposobnost motivirati osoblje da radi što efikasnije i kvalitetnije u korist zaposlenika, naših kupaca te Domino's Pizza brenda na hrvatskom tržištu.

Odgovornosti:
  • Organizacija svih operacija poslovnice te raspodjeljivanje odgovornosti osoblja,
  • Nadgledanje i vođenje osoblja do razine postizanja maksimalnih rezultata,
  • Priprema i kontrola budžeta poslovnice u cilju ostvarivanja maksimalne prodaje i minimalnih troškova,
  • Kontrola skladišta te nabava od naših partnera unutar budžeta,
  • Nošenje sa prigovorima kupaca te osiguravanje da poslovnica ima dobar ugled,
  • Svakodnevna provjera cijele poslovnice i osiguranje da je sve u najboljem redu i funkcionalno,
  • Planiranje i nadgledanje promocija unutar poslovnica,
  • Praćenje tržišnih trendova kako bi se odredila potreba za poboljšanjima u poslovnici,
  • Analiza izvještaja o prodaji i prihodu te prognoza daljnjih rezultata prodaje,
  • Osigurati da poslovnica ispunjava i poštuje sve zakone o zaštiti na radu i čistoći.

Znanja i kvalifikacije:
  • Minimalno dvije godine iskustva
  • Minimalno završena srednja stručna sprema – SSS
  • Odlična usmena i pismena komunikacija na hrvatskom jeziku
  • Engleski jezik – minimalno B1 razina
  • Odlične organizacijske sposobnosti