Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 27.10.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Menadžer/menadžerica administracija ljudskih resursa (manager, hr administration)  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
INTERNATIONAL MEDICAL CORPS
Kategorija:
Mjesto rada:
Split
Rok prijave:
27.10.2025.

Nagrade i certifikati

Luppa certifikat Top Workplace 2024
Nositelj Top Workplace nagrade za 2024. g. koja se dodjeljuje organizacijama koje su ostvarile izvanredne rezultate, nadmašujući tržišne i industrijske standarde za 20%.

O poslu

Mjesto rada:
SPLIT, SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Radno iskustvo:
7 godina
Vrsta zaposlenja:
Na određeno; novootvoreni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
U cijelosti
Poslodavac:
INTERNATIONAL MEDICAL CORPS
Kontakt:
putem linka: https://internationalmedicalcorps.hua.hrsmart.com/hr/ats/Posting/view/4113
Ostale informacije:
Opis poslova:
Manager, Administracija ljudskih resursa odgovoran/na je za vođenje funkcija ljudskih resursa i administracije za zaposlenike sjedišta International Medical Corpsa u Splitu, uključujući odjele financija, računovodstva, logistike/lanca opskrbe, IT-a i ostale odjele. Uloga osigurava provođenje usklađenosti s hrvatskim radnim pravom i zakonskim zahtjevima, upravlja pravnim pitanjima vezanim uz ljudske resurse, koordinira obračun plaća te pruža strateško vodstvo u području HR-a.
Manager djeluje kao savjetnik vodstvu u pogledu HR strategije, planiranja radne snage i angažmana zaposlenika, istovremeno nadzirući administrativno poslovanje hrvatskog ureda. Ova je pozicija ključna za usklađivanje lokalnih HR praksi s globalnim politikama, načelima zaštite i organizacijskom kulturom IMC-a.
GLAVNI ZADACI I ODGOVORNOSTI
HR vodstvo i strategija Manager, Administracija ljudskih resursa treba djelovati kao stručnjak za sva pitanja ljudskih resursa i promovirati HR kao strateškog partnera u ostvarivanju programskih i operativnih ciljeva.
Savjetovati menadžment o organizacijskoj strukturi, planiranju radne snage i pravnim pitanjima vezanim uz HR.
Promicati zdravo, uključivo i produktivno radno okruženje, uključujući inicijative za dobrobit zaposlenika, jačanje otpornosti i rješavanje sukoba.
Surađivati s globalnim HR timom IMC-a na provedbi globalnih HR inicijativa, politika i najboljih praksi u Hrvatskoj.
Podržavati razvoj i mentorstvo menadžera i zaposlenika radi izgradnje vještog, motiviranog i predanog tima.
Zapošljavanje, Onboarding & Offboarding Voditi procese zapošljavanja i odabira za sve zaposlenike, konzultante i pripravnike u Splitu i Hrvatskoj.
Osigurati usklađenost ugovora, dokumentacije i HR procesa s hrvatskim radnim zakonodavstvom.
Nadzirati procese onboardinga, uključujući MAST obuku (Obvezna obuka o sprečavanju seksualnog iskorištavanja i zlostavljanja), te redovito ažurirati materijale.
Upravljati procesima offboardinga zaposlenika, uključujući izlazne intervjue, povrat imovine i prijenos znanja.
Održavati odgovarajuće evidencije i alate za pravovremeno obnavljanje i prestanak ugovora i povezanih usluga.
Plaće, naknade i beneficije Suradnja s timom za obračun plaća radi osiguravanja točne i pravovremene isplate, administracije beneficija i zakonskih odbitaka.
Nadzirati točno vođenje evidencije radnog vremena, godišnjih odmora i bolovanja.
Upravljati administracijom i biti glavna kontakt osoba za pitanja beneficija zaposlenika.
Pružati zaposlenicima pravodobne informacije i smjernice o politikama plaća, naknadama, pravima i promjenama.
Pratiti troškove vezane uz naknade i beneficije radi planiranja proračuna i analize troškova radne snage.
Suradnja s globalnim stručnjacima na projektima usporedbe plaća, reviziji platnih razreda i godišnjim korekcijama, kako bi se osigurala konkurentnost i pravednost.
Pripremati redovita izvješća i pokazatelje za upravu o broju zaposlenih, troškovima plaća, korištenju beneficija i trendovima u obračunu plaća.
Osigurati da su programi beneficija i procesi obračuna plaća dokumentirani, jasno komunicirani zaposlenicima i redovito revidirani radi usklađenosti i učinkovitosti.
Politike, usklađenost i zaštita Razvijati, održavati i ažurirati politike i procedure HR-a radi usklađenosti s hrvatskim zakonodavstvom, humanitarnim načelima i globalnim politikama IMC-a.
Aktivno promicati zaštitu i sprječavanje uznemiravanja, zlostavljanja i seksualnog nedoličnog ponašanja na radnom mjestu.
Djelovati kao vjerodostojan, nepristran posrednik u postupcima rješavanja sukoba, žalbi i disciplinskih procesa.
Standardizirati i digitalizirati HR obrasce i procese, te dijeliti najbolje prakse i osposobljavati HR zaposlenike po potrebi.
Održavati točnom osobnu dokumentaciju radnika i HRIS podatke, uz osiguravanje povjerljivosti i pravovremenog izvještavanja.
Odgovarati na zahtjeve internih i eksternih revizija te podržavati provedbu korektivnih mjera.
Upravljanje učinkom i razvojem zaposlenika Podržavati menadžere u provedbi procesa upravljanja učinkom i povezivanju rezultata s prilikama za obuku i razvoj.
Pratiti učinkovitost, moral i produktivnost zaposlenika te preporučivati inicijative za poboljšanje angažiranosti i zadržavanja radnika
Procjenjivati kapacitete zaposlenika, planirati aktivnosti usavršavanja i pratiti napredak.
Administracija i upravljanje uredom Podržavati administrativno poslovanje u sjedištu u Splitu.
Osigurati usklađenost administrativnih ugovora i učinkovit sustav podrške zaposlenicima i posjetiteljima.
Upravljati putnim i smještajnim aranžmanima za zaposlenike i posjetitelje.
Ostalo Obavljati i druge zadatke po potrebi. Navedene dužnosti i odgovornosti predstavljaju prirodu i razinu posla, ali ne nužno i sveobuhvatan popis zadataka.
UVJETI ZA ZAPOŠLJAVANJE Sveučilišna diploma iz područja ljudskih resursa, prava, poslovne administracije ili srodnog područja (magisterij je prednost); ekvivalentna kombinacija relevantnog obrazovanja i iskustva može se zamijeniti prema potrebi
Najmanje 7 godina relevantnog iskustva u ljudskim resursima, uključujući najmanje 5 godina u administraciji ili rukovodećim HR funkcijama
Odlično poznavanje hrvatskog radnog prava i iskustvo u rješavanju pravnih pitanja vezanih uz HR.
Dokazano iskustvo u koordinaciji obračuna plaća i osiguravanju zakonske usklađenosti.
Iskustvo u vođenju tima, mentorstvu i razvoju zaposlenika.
Izvrsne računalne vještine i poznavanje HRIS sustava.
Snažne organizacijske, analitičke i komunikacijske vještine; sposobnost upravljanja s više zadataka u dinamičnom okruženju.
Sposobnost rješavanja osjetljivih pitanja zaposleničkih odnosa s diskrecijom, poštenjem i integritetom.
Tečno znanje hrvatskog i engleskog jezika (dodatni jezici su prednost).
Poželjno iskustvo rada u međunarodnim nevladinim organizacijama ili multinacionalnim okruženjima.
Spremnost na putovanja i rad u inozemstvu (30% vremena godišnje)
Radno vrijeme: Pon, uto, sri, pet 09:00h – 17:00h Čet 12:00h – 20:00h
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
157633008
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.