Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 19.03.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Koordinator/ica centra Zagreb

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Remote / home office
Rok prijave:
19.03.2025.

O poslu

Opis radnog mjesta:
Tražimo osobu s poslovnim iskustvom u području korisničke podrške (customer service) za radno mjesto Koordinatora/ice u Zagrebu (m/ž).

Idealni kandidat pristupa poslu s visokim stupnjem ozbiljnosti, posvećuje pažnju detaljima te je spreman kontinuirano usvajati nova znanja i vještine. S obzirom na prirodu posla, koji zahtijeva angažman do 4 sata dnevno ili prema potrebi, nudimo mogućnost suradnje u statusu vanjskog suradnika ili stalnog zaposlenja.

Očekujemo kontinuirani rast opsega posla svake godine, stoga ćemo zajednički prilagoditi radno vrijeme, zadatke i odgovornosti kako bismo podržali vaš profesionalni razvoj i osigurali uspješnu suradnju.

Pozicija je raznolika i obuhvaća širok spektar aktivnosti.

Detaljan opis radnih zadataka:
Administrativni poslovi:
• Planiranje i koordinacija administrativnih i organizacijskih aktivnosti unutar organizacije.
• Sudjelovanje na radionicama, konferencijama i drugim relevantnim događanjima po potrebi.
• Izrada i praćenje budžeta te priprema financijskih i izvještaja.
• Praćenje kartične naplate usluga klijentima.
• Osiguravanje učinkovite realizacije kroz operativne i strateške aktivnosti.
• Arhiviranje dokumentacije u elektronsku i fizičku arhivu.
• Povremeni odlasci u banku, poštu i računovodstvo.
• Izrada putnih naloga/loko vožnji.
• Izrada potvrda o sudjelovanju, edukaciji i slično.
• Priprema i dostava potrebne dokumentacije računovodstvenom odjelu.
• Vođenje i ažuriranje internih evidencija i baza podataka kako bismo osigurali točnost i ažurnost informacija.

Komunikacija s korisnicima:
• Pružanje informacija i podrške potencijalnim i postojećim korisnicima putem e-maila, telefona ili osobno, odgovarajući na njihove upite i potrebe.

Priprema i organizacija edukacija:
• Planiranje i koordinacija edukativnih programa, uključujući logističke aspekte poput rezervacije prostora, pripreme materijala i koordinacije s edukatorima.
• Organizacija dodatnih aktivnosti poput radionica, seminara ili drugih događanja povezanih s edukacijom.

Promocija na digitalnim platformama:
• Suradnja s marketinškim timom na promociji edukativnih programa i aktivnosti na digitalnim platformama.
Posebne pogodnosti:
Što nudimo?
Lokacija rada: Rad od kuće (remote/home office) poželjno da ste iz Zagreba

Radno okruženje:
• Dinamičan i podržavajući tim koji cijeni suradnju i međusobnu pomoć.

Tehnička oprema:
• Osiguravamo potrebnu opremu za rad, uključujući računalo i telefon.

Fleksibilnost rada:
• Mogućnost rada od kuće, što omogućuje bolju ravnotežu između poslovnih i privatnih obaveza.

Slobodno vrijeme:
• Broj radnih sati varira tijekom godine, pri čemu su neki mjeseci intenzivniji i zahtijevaju veći angažman, dok su drugi, posebno tijekom ljeta, lakši i fleksibilniji.

Radno opterećenje:
• U početnoj fazi suradnje očekuje se prosječno do 4 sata rada dnevno.
Profesionalni razvoj:
• Prilika za stjecanje bogatog iskustva u organizaciji, komunikaciji i radu s klijentima, što će doprinijeti vašem profesionalnom razvoju.
Status suradnje:
• Rad u statusu vanjskog suradnika ili zaposlenika, uz određenu razinu fleksibilnosti i autonomije.
Vrsta posla:
stalni radni odnos, rad na određeno vrijeme

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Naša očekivanja od kandidata:
• Minimalno 5 godina radnog iskustva na poziciji koordinatora i administratora sa sličnim poslovima.
• Minimalno VŠS.
• Odlično poznavanje hrvatskog standardnog jezika i poslovnih formi.
• Odlično poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu.
• Poželjno poznavanje mađarskog jezika u govoru i pismu – nije uvjet.
• Odlična informatička pismenost, samostalni rad u standardnim aplikacijama (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Internet).
• Izražene komunikacijske i prezentacijske vještine.
• Sposobnost primjene novih znanja i vještina.
• Učinkovito upravljanje vremenom.
• Sklonost timskom radu i fleksibilnost.
• Osobna odgovornost, organiziranost, proaktivnost i visok stupanj radne etike.
• Kritičko razmišljanje, orijentiranost ka učenju i usavršavanju.
• Vozačka dozvola B kategorije.
• Izražen smisao za rad s ljudima, ljubaznost i pristupačnost u komunikaciji.
• Spremnost na dostupnost i otvorenost u komunikaciji s različitim profilima ljudi.
• Sposobnost brzog reagiranja na različite situacije i izazove.
• Proaktivan pristup radu s naglaskom na pronalaženje učinkovitih rješenja.
• Samostalnost u obavljanju zadataka uz analitički pristup i strpljenje.
• Inicijativa u predlaganju i implementaciji poboljšanja u radu.
• Sposobnost preuzimanja odgovornosti za povjerene zadatke uz visoku razinu preciznosti i točnosti.
• Izvrsne komunikacijske i organizacijske vještine te sposobnost učinkovitog upravljanja vremenom.

Uvjeti zapošljavanja
Početak rada: odmah
Ugovor: Na neodređeno, s probnim rokom od 3 mjeseca.

Kako se prijaviti?
Molimo vas da pošaljete:
Životopis na hrvatskom jeziku.
Motivacijsko pismo na hrvatskom i engleskom jeziku.
Pismo preporuke ili kontakt za preporuku

Idealni kandidat je osoba s vrijednim korporativnim iskustvom koja traži ugodnije i opuštenije radno okruženje, gdje može primijeniti svoje vještine uz veću slobodu, fleksibilnost i sklad između poslovnog i privatnog života.

Veselimo se mogućnosti suradnje s osobama koje dijele naše vrijednosti i entuzijazam za kontinuiranim učenjem i profesionalnim razvojem!
Minimalna stručna sprema:
Viša škola
Vozačka dozvola:
B
Potrebno radno iskustvo:
pet godina